bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi3
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- düşün ki o bunu okuyor16
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kıskanmak7
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
Parolayı bir çok kez yanlış girmemden dolayı "iphone kapalı itunes'a bağlan" uyarısı aldım. Ne yapacağımı bilmiyorum. içinde fotoğraflar var. Tek sorun bu. Bilen arkadaşlarımın yardım etmesini rica ediyorum...
bir hayır kurumu dağıttı da bir ben mi sıraya girmedim dediğim telefon.
Bir lg kalitesinde olmayandır.
Steve jobs kusura bakma dost acı söyler.
Steve jobs kusura bakma dost acı söyler.
Foxcon'da çin üretimi 400 dolar civarı olan; bizim ülkeye gelince 3 milyarı bulan ürün. Cepte para bol, apple kazansın. Fakat amerika'da en azından bin dolar karlı fiyatla getirilebiliyor. Tabii bizim 'zenginler' neden böyle bir şey yapsın, değil mi?
Düşük güç modu çok sevindirmiştir.
iPhone'un yeni modellerinin satışa sunulmasıyla beraber eski modelleri ikinci el satışını patlattı.
En iyi akıllı telefon...
Bilgi amaçlı belki birinin de başına gelir nette Aratırken bu yazıya denk gelir diye yazıyorum .
Bundan 3 ay kadar önce telefonumun şarj girişinde temassızlık sorunu oldu.Şöyle hafif falan oynayınca düzeliyordu.Ve ben bir süre oynaya oynaya var olan şarj cihazımı tamamen bozdum .
Yeni şarj aleti aldım aynı sorun devam ediyor.Oynuyorum düzeliyor, zar zor şarj ettim falan bir süre sonra hiç şarj olmamaya başladı.Dedim şunu yarın bir servisine götüreyim.Gece 12 falan "evreka" dedim.Arkadaş ben sorunu hep şarj aletinde aradım hiç telefonun şarj giriş noktası ne alemde sorgulamadım.Gece açtım ışıkları aldım elime bir iğne , biraz karıştırdım , baya bir pislik çıktı, baya baya kalıplaşmış orda.tertemiz ettim.
Şarj aletini taktım ve çalıştı...
Bu kadar basitmiş...
Bilgi amaçlı belki birinin de başına gelir nette Aratırken bu yazıya denk gelir diye yazıyorum .
Bundan 3 ay kadar önce telefonumun şarj girişinde temassızlık sorunu oldu.Şöyle hafif falan oynayınca düzeliyordu.Ve ben bir süre oynaya oynaya var olan şarj cihazımı tamamen bozdum .
Yeni şarj aleti aldım aynı sorun devam ediyor.Oynuyorum düzeliyor, zar zor şarj ettim falan bir süre sonra hiç şarj olmamaya başladı.Dedim şunu yarın bir servisine götüreyim.Gece 12 falan "evreka" dedim.Arkadaş ben sorunu hep şarj aletinde aradım hiç telefonun şarj giriş noktası ne alemde sorgulamadım.Gece açtım ışıkları aldım elime bir iğne , biraz karıştırdım , baya bir pislik çıktı, baya baya kalıplaşmış orda.tertemiz ettim.
Şarj aletini taktım ve çalıştı...
Bu kadar basitmiş...
apple tarafından tasarlanan, üretilen multimedya ve internet özelliklerini destekleyen akıllı telefondur. ilk modeli 2007 de tanıtılmıştır.
zengin telefonu.
Bana Note 4, iphone dan daha iyi gibi geliyor.
gösterişli telefon...
Her yeni çıkan Yazılım ile iki nesil önceki telefonunun bataryasının ömrünü kasti olarak azaltan firma. Şu an iphone 5 lerin şarjlarının 6-7 saat hadi bilemedin 8 saat gitmesinin sebebi budur. inanmayanlar şu an iphone 6 alsınlar. iphone 6s çıktığında ve 7 çıktığında gelen yazılım ile pildeki ömrü ölçsünler.
Ya da iphone 5 kullananlar hatta 4 kullananlar, ne demek istediğimi anlarlar. Bir kişi de mahkemeye vermiyor bu piçleri.
EDiT: buna inanmayan ya da telefonun bataryası öldüğü için böyle oluyor diyenler, telefonu güncellemeyin bakalım güncellenene göre nasıl gidecek? bunlar boş şeyler değil. denediğim için söylüyorum
Ya da iphone 5 kullananlar hatta 4 kullananlar, ne demek istediğimi anlarlar. Bir kişi de mahkemeye vermiyor bu piçleri.
EDiT: buna inanmayan ya da telefonun bataryası öldüğü için böyle oluyor diyenler, telefonu güncellemeyin bakalım güncellenene göre nasıl gidecek? bunlar boş şeyler değil. denediğim için söylüyorum
bizim kafede takılan bir eleman var garson olarak girdi işe arada bir yanımıza geliyor. iphone almış internetten bir çin sitesimi neymiş nasıl aldın filan dedik söylemedi parayı nerden bulduğunu.
iphone 8 miş ama kamerası çalışmıyor internete bile girmiyor. sonra zaten ekran kapandı kendi kendine çocuk o günden beri bunalımda. sonra tekrar açıldımı bilmiyorum en son bizim elektrikçi rıfat abi var o ilgilenecekti. dediğim o ki böyle şeyler bizi bozuyor.
iphone 8 miş ama kamerası çalışmıyor internete bile girmiyor. sonra zaten ekran kapandı kendi kendine çocuk o günden beri bunalımda. sonra tekrar açıldımı bilmiyorum en son bizim elektrikçi rıfat abi var o ilgilenecekti. dediğim o ki böyle şeyler bizi bozuyor.
sahip olamayanların eleştirdiği marka. param olsa da o kadar vermem ya geyiklerine devam.
8 yaşında olduğuna inanamadığım akıllı telefon. ilk versiyonuna baktığımda bugünkü iPhone ile temelde hemen hemen aynı olması inanılmaz bir başarıdır kanımca.
http://edevat.technology/...e-iphoneu-piyasaya-surdu/
http://edevat.technology/...e-iphoneu-piyasaya-surdu/
"iphone 6 ile çekildi" bu aralar sık sık karşımıza çıkan meşhur reklam, benim de aklımı ve gönlümü çelmiş durumda. ciddi ciddi almayı düşünüyorum kendimi bayağı bi kaptırmışım. araştırmalar yapılıyor, fiyatlar soruluyor 2500 lira keş temiz para. teknoloji gözümü nasıl kör ettiyse artık ciddi ciddi 2500 lirayı verip telefonu almayı dahi düşündüm ta ki afrikada orda burda açlıktan ölen insanların olduğunu beynim düşünene kadar.
alan vardır satan vardır onlara saygım sonsuz güle güle kullansınlar hayrını görsünler yalnız ben veremedim alamadım kullanamadım. sanırım 2 yıllık s3 mini mi aldatamıyorum...
alan vardır satan vardır onlara saygım sonsuz güle güle kullansınlar hayrını görsünler yalnız ben veremedim alamadım kullanamadım. sanırım 2 yıllık s3 mini mi aldatamıyorum...
havaya iki metre kadar sıçrayıp yerden aldığımda tuz buz olmuş ekranını görünce içimi yakan marka. plus yapıyosun tek düşüşte paramparça.
iki senelik lanet olası android deneyiminden sonra uzun araştırmalar sonucunda satın aldığım telefondur. 5s modelini kullanmaktayım ve herkese tavsiye etmekteyim.
kullanıcıları çok sevse de birçok özelliğini bilmedikleri telefon. ( bencileyin )
kullanımı gayet kolay ancak mermerle olası bir ilişkisinde tuzla buz olan, fazla abartılmış telefon markası.
farklı bir marka telefon kullanabileceğimi zannetmiyorum.
Batarya sıkıntısı olan, bu sıkıntıyı lumia 1320ye geçerek çözebilecek telefon. Hem ucuz hem kalite.
prize bagimli yasamama sebebiyet veren telefonum.
3 yıldır i phone 4 kullanıyorum kasası sağlam, taş gibi telefon. 3 yıl içinde yapmış olduğum tek şey batarya değiştirmekti.
tüm ihtiyaçlarımı karşılayabildiği kadar farklı bir yeniliğe de ihtiyaç gerektirmeyen cihaz.
tüm ihtiyaçlarımı karşılayabildiği kadar farklı bir yeniliğe de ihtiyaç gerektirmeyen cihaz.
Bedava verseler kullanmam hiçbir güzel özelligi yok..sarji çabuk bitiyor..bluetooth yok ne ise yarar ki..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar