bugün

iphonelar için release edilecek olan 4th generation os.

release tam olmasa da tanıtımı yapıldı. multitasking var mı yok mu hala bir sik anlaşılamayan işletim sistemidir. var ama bazı uygulamalara var ne demek lan. limited freedommı. eski halinde de multitasking yoktu, ama music player çalarken telefonla görüşebiliyordunuz. çıkmak zorunda olmadan. şimdi bunu bazı uygulamalar için de genişletmişler. adına da multitasking demeye utanı limited freedom demişler.
multitasking olayı sadece iphone 3gs'de ve 3. jenerasyon ipod touch'larda kullanılabilecek.
onun dışında foldering özelliği eklenmiş nihayet.
pek güzel bir işetim sistemi olacak muhtemelen. merakla bekliyoruz.
21 haziranda dağıtılacak olan operating system.
burjuvaları ve kroları sevinçten uçuran os.
© copyright 2005 - 2026