bugün

iphone os 4

iphonelar için release edilecek olan 4th generation os.

release tam olmasa da tanıtımı yapıldı. multitasking var mı yok mu hala bir sik anlaşılamayan işletim sistemidir. var ama bazı uygulamalara var ne demek lan. limited freedommı. eski halinde de multitasking yoktu, ama music player çalarken telefonla görüşebiliyordunuz. çıkmak zorunda olmadan. şimdi bunu bazı uygulamalar için de genişletmişler. adına da multitasking demeye utanı limited freedom demişler.
© copyright 2005 - 2026