bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sigmund freud'un koltuğu4
- kemalist dünya10
- 26 haziran 20264
- birader yazar olmak8
- devletin her şeye karışması2
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kemalistler9
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- saian dan aforizmalar2
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
kendim ıphone serilerine ait bütün telefonları, babam ise samsung serilerine ait bütün telefonları kullanmış insanlarız.hatta babam fazla anlamadığı için onun yerine de kurcalamış uzunca kullanmış biriyim. çoğu kişinin önceliği fiyat ki nispeten doğru çünkü üst modeller ile altı arasında her iki markada da çokta göze batan almış yürümüş denecek kadar fark yok.fakat o paraya alınır mı diyenler var.Eğer durumun varsa bu iş bir çeşit zevk meselesi yani zevke harcanılan para göze batmasın.eğer yoksa asgari ücretle çalışıyorsan kalkıpta 2-3 aylık maaşını o makineye bağlarsan,öğrenciysen ve ailen seni okutmak için çalışırken sen bunu alıyorsan bence kerizsin arkadaş.
ikincisi ödediğin fiyatın karşılığını her iki marka da veriyor fakat diğerine ödediğin biraz daha fazla.Çünkü o karmaşığı daha basite indirgeyip daha güvenli olarak sana sunuyor.
yazılım dedikleri olay benim işim değil fakat android üzerine yazılım kurdu olmuş,ios ile ilgili yazılım konusunda hatrı sayılır,fikri alınır arkadaşlarımın dediklerine göre eğer resim-sosyal medya-vs vs uğraşıyorsan android işini görür fakat mesleğim gereği mailler,güvenlik ön plandaysa ıos olacak cebinde
şarj ömrü ıphone'un kanayan yarası.hafıza kısıtlılığı da öyle arttırılamıyor ki hak veriyorum fakat güvenlik benim için önemli diyorsan ıphone alacaksın.
samsung servis olarak yetersiz bunu çoğu işi düşen biliyor.
fotoğraf merakınız yoksa mp ile fazla ilgilenmeye de gerek yok
eğer oyun oynamıyorsanız zaten ram,çekirdek o kadar da önemli değil
telefon alacakken önce ihtiyaç belirlenmeli ilk başta söylediğim gibi markaların üst-alt modelleri arasında çok büyük farklar yok.o yüzden kullanım amacı neyse ona göre alınmalı ve verilen paraya acınmamalıdır.eğer üretimde problem yoksa zaten o paranın hakkını bir şekilde veriyorlar.
ikincisi ödediğin fiyatın karşılığını her iki marka da veriyor fakat diğerine ödediğin biraz daha fazla.Çünkü o karmaşığı daha basite indirgeyip daha güvenli olarak sana sunuyor.
yazılım dedikleri olay benim işim değil fakat android üzerine yazılım kurdu olmuş,ios ile ilgili yazılım konusunda hatrı sayılır,fikri alınır arkadaşlarımın dediklerine göre eğer resim-sosyal medya-vs vs uğraşıyorsan android işini görür fakat mesleğim gereği mailler,güvenlik ön plandaysa ıos olacak cebinde
şarj ömrü ıphone'un kanayan yarası.hafıza kısıtlılığı da öyle arttırılamıyor ki hak veriyorum fakat güvenlik benim için önemli diyorsan ıphone alacaksın.
samsung servis olarak yetersiz bunu çoğu işi düşen biliyor.
fotoğraf merakınız yoksa mp ile fazla ilgilenmeye de gerek yok
eğer oyun oynamıyorsanız zaten ram,çekirdek o kadar da önemli değil
telefon alacakken önce ihtiyaç belirlenmeli ilk başta söylediğim gibi markaların üst-alt modelleri arasında çok büyük farklar yok.o yüzden kullanım amacı neyse ona göre alınmalı ve verilen paraya acınmamalıdır.eğer üretimde problem yoksa zaten o paranın hakkını bir şekilde veriyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar