bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
fransızların yaptıkları en iyi film olmasına rağmen, yine fransızlar puştluk yaparak, filmin altyazılarını divxplanet gibi altyazı hizmeti sunan sitelerden kaldırmışlar. yani altyazıyı bulmak için birazcık araştırmanız gerekiyor.
--spoiler--
omar sy bazen gözüme balotelli gibi geliyor.
oradaki kızıl hatuna yanığım. (bkz: Audrey Fleurot)
--spoiler--
--spoiler--
omar sy bazen gözüme balotelli gibi geliyor.
oradaki kızıl hatuna yanığım. (bkz: Audrey Fleurot)
--spoiler--
final sahnesiyle insanın gözünde bir damla yaş bırakırken bir yandan da hafif tebessüm ettiren, paraşüt sahnesindeki nina simone'nin muhteşem şarkısıyla da beni benden almış olan mükemmel bir film.
--spoiler--
filmin konusunu okumadan izlemeye başladım.
başlangıçtaki maserati sahnesinde kesin bunlar kaza yapacak ve adam sakat kalacak derken, beni g.t eden filmdir. konu bambaşkaymış.
aslında toplumda önyargıyla yaklaşılan 2 karakteri bize öyle güzel anlatmışlar ki sanki ikisi de her gün birlikte zaman geçirdiğim insanlar gibiydi. zenginlik ve fakirlik olayına da çok güzel vurgular yapan filmdir.
maserati sahneleri şahaneydi. sonlardaki sakal olayı da güldürmüştür. magalie bir öpücük verse süper olurdu.
tabi atlamamamız gereken önemli noktalardan biri ise kulak memesidir.
mektup arkadaşı da bildiğin taşmış.
başlangıçtaki sahneyi sonda tekrar görmemiz de enteresan ayrıntılardan biridir.
izleyin, izletin.
--spoiler--
(bkz: kulak memesi)
filmin konusunu okumadan izlemeye başladım.
başlangıçtaki maserati sahnesinde kesin bunlar kaza yapacak ve adam sakat kalacak derken, beni g.t eden filmdir. konu bambaşkaymış.
aslında toplumda önyargıyla yaklaşılan 2 karakteri bize öyle güzel anlatmışlar ki sanki ikisi de her gün birlikte zaman geçirdiğim insanlar gibiydi. zenginlik ve fakirlik olayına da çok güzel vurgular yapan filmdir.
maserati sahneleri şahaneydi. sonlardaki sakal olayı da güldürmüştür. magalie bir öpücük verse süper olurdu.
tabi atlamamamız gereken önemli noktalardan biri ise kulak memesidir.
mektup arkadaşı da bildiğin taşmış.
başlangıçtaki sahneyi sonda tekrar görmemiz de enteresan ayrıntılardan biridir.
izleyin, izletin.
--spoiler--
(bkz: kulak memesi)
içini de dışını da aynı anda ısıtan film.
insanın dışına da ısıtan film.
her repliğiyle insanın içini ısıtan harika bir film.
omar sy'nin harika performans sergilediği mükemmel film.
insanı sıkıca saran harika bir dostluk ve arkadaşlık filmi.
insanı sıkıca saran harika bir dostluk ve arkadaşlık filmi.
bi arkadaşımın zoruyla oturup izledim yer yer insanın gözleri doluyo yer yer kahkaha attırıyor izleyin beyler güzel bi 110 dk geçirirsiniz https://www.youtube.com/watch?v=9lSyhFACefc&feature=youtu.be
Etkilenelim diye ki hepimiz kabul edelim kotu film degil ama gercek hikaye dayaniyo olmasi filmi bu kadar bilenen yapiyo diyelim sonra bir oreniyoruz aslinda fransiz elemana bakan adam siyahi bile degil arap bise ve dogal olarak da ben filmdeki eleman kadar eglenceli bise oldugunu sanmiyorum. Demem o dur ki filmdeki hikayelerin cogunu bence senaristler ekledi.
Öncelikle filmin yaşanmış bir hayattan alıntı olması çok büyük bir avantaj. Bu film için değil tabii ki ancak bazı filmler sıkıcı olsa dahi 'yaşanmış' olması insanı etkiliyor. O filmi de kapatmıyorsunuz. Ancak bu film için şunu söyleyebilirim ki Fransız sinemasında hayat bulmuş. Son derece basit, yalın, akıcı ve mizahi bir dil kullanılmış. Fazlasıyla dram yüklü bir film beklerken şaşırdım.. Çünkü karamsar bir hale sürükleyen bir film yoktu karşımda. Moralim bozukken açıp içimi ısıtacak bir film vardı. Bazı yapımları izlerken sürelerine bakarsınız ne kadar kalmış diye. Bu film inşallah daha süresi vardır ümidi ile izletiyor, varın siz düşünün gerisini..
Sahneleri ve görseline ayrı bir parantez açmak gerek. Engelli bir insanın hayatına yönelik değil, onu hayata bağlayan bir adamı anlatıyor film resmen. Hem de her sahnesiyle. Her sahnesinde de değişik bir hava ve atmosfer vardı. Bunu filmin giriş sahnesinden bile anlayabiliriz. Emin olun filmin devamı da aynı harikalıkta devam ediyor. Fazlasıyla güldüğüm yerler oldu.
Yapılan fedakarlıklar çok duygulandırıyor insanı. Philippe karakteri felçli olmasına rağmen pes dedirtiyor insana. Seyirciye hiçbir an karamsarlığı vermezken, bakın aslında felçliyim ama bu hayata küsmeme bir neden değil mesajını vermişler. Çok ama çok hoşuma gitti.
Son olarak Omar Sy'dan bahsetmek istiyorum. En iyi erkek oyuncu ödülünü yapıştırın şu adama. Bir oyuncu bu kadar pozitif olup, seyirciyi ekrana kitler mi? Müthiş bir oyunculuk çıkarmış.. Sinemanın Moussa Sow'u adeta. Tebriklerimi sunuyorum.
Sahneleri ve görseline ayrı bir parantez açmak gerek. Engelli bir insanın hayatına yönelik değil, onu hayata bağlayan bir adamı anlatıyor film resmen. Hem de her sahnesiyle. Her sahnesinde de değişik bir hava ve atmosfer vardı. Bunu filmin giriş sahnesinden bile anlayabiliriz. Emin olun filmin devamı da aynı harikalıkta devam ediyor. Fazlasıyla güldüğüm yerler oldu.
Yapılan fedakarlıklar çok duygulandırıyor insanı. Philippe karakteri felçli olmasına rağmen pes dedirtiyor insana. Seyirciye hiçbir an karamsarlığı vermezken, bakın aslında felçliyim ama bu hayata küsmeme bir neden değil mesajını vermişler. Çok ama çok hoşuma gitti.
Son olarak Omar Sy'dan bahsetmek istiyorum. En iyi erkek oyuncu ödülünü yapıştırın şu adama. Bir oyuncu bu kadar pozitif olup, seyirciyi ekrana kitler mi? Müthiş bir oyunculuk çıkarmış.. Sinemanın Moussa Sow'u adeta. Tebriklerimi sunuyorum.
uyutmadı. sıkı filim.
bir film hem fransız hem bu kadar güzel olabilir.
izlenmeli.
izlenmeli.
An itibariyle arsivime kattigim film.
Aga biri de demiyor ki bu nedir?
Bu zamana kadar izledigim en iyi fransiz filmi.
Maserati quattroporte nin sesi bile farkli geliyor insana.
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
Bu zamana kadar izledigim en iyi fransiz filmi.
Maserati quattroporte nin sesi bile farkli geliyor insana.
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
filmdeki maserati quattroporte adamı gerçekten iyi hissettiriyor.
anlatmanın zor olduğu mutlaka izlenmesi gereken sıcacık bir film. françois cluzet gibi bir aktörü tanımış olduk sayesinde.
izlenmesi gereken çok samimi bir film.
uzun zamandır hiç bi filmden bu kaday keyif almamıştım. yeri geldi kahka attım yeri geldi hüzünlendim. kesinlikle arşivlik bir film.
sen ne güzel filmdin be intouchables. sevdik seni be intouchables.
duygusallıgı, gülümsemenizle aşmanızı sağlayan filmlerden.
fakat o acı gülümseme kalıyor dudaklarda, siyah bir melek ve onun şanslı kurbanının hikayesi.
fakat o acı gülümseme kalıyor dudaklarda, siyah bir melek ve onun şanslı kurbanının hikayesi.
gerçek bir hikayeden uyarlanan, bir fransız filmidir. seyrederken beni mutlu eden ender filmlerdendir.
amerikan sinemasına saplanıp kalmamak gerektiğini bir kez daha göstermiştir.
filmim tek eleştireceğim yanı ise arap,zencinin sarışına çakmaması olmuştur.
amerikan sinemasına saplanıp kalmamak gerektiğini bir kez daha göstermiştir.
filmim tek eleştireceğim yanı ise arap,zencinin sarışına çakmaması olmuştur.
Çok komik bir o kadar da düşündürücü muhteşem bir fransız filmi.
Ayrıca soundtrack i için ayrı bir parantez açmak gerekir.
http://www.youtube.com/watch?v=hHsnECVc_DE
Ayrıca soundtrack i için ayrı bir parantez açmak gerekir.
http://www.youtube.com/watch?v=hHsnECVc_DE
tavsiye üzerine izlediğim oldukça başarılı bir film. normalde fransız filmlerinden nefret eden biri olarak söylüyorum kesinlikle izlenmesi gerekli. değişik bir anlatımı var ve çok doğal, kasıntı fransız filmlerinden uzakta bir yer tutmuş kendine.
az bütçe ile çekilmiş büyük film. 200 milyon dolarlık filmler bile tadını veremez. *
son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biri.
fransız kendini aşmış gerçekten ve aynı zamanda film imdb puanının hakkını vermiş.
fransız kendini aşmış gerçekten ve aynı zamanda film imdb puanının hakkını vermiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar