muhtemel bir mutant versiyonudur.
(bkz: battlestar galactica)
microsoft'un 2010'un ikinci yarısında piyasaya sunacağını açıkladığı model.
(bkz: komik olmayan birisine komik olmadigini anlatmak)
(bkz: beta v2 0)
service pack 2'si çıkmadan kullanılmaması gereken bir sürüm. patch'ini indirmeme rağmen hala bug'ları sinir bozmaktadır. olmamış versiyondur...
(bkz: homo sapiens sapiens 2 0 beta)
© copyright 2005 - 2026