bugün

Yeni bir yazarın aldığı nick.

Hoşgeldin.
karadeniz bölgesi grubu. ben bunları kimse bilmez sanıyordum sonra kanallarına 1 girdim tüm şarkılar milyon. hak ediyorlar vesselâm.
mutlaka dinleyin
*Vazgeçtim.
ne diyeyim ben sana https://www.youtube.com/watch?v=_33Wjv6lhGg
durduk yere adamın amına koyan şarkılar kategorisine çalışmak için kurulmuş müzik grubu.
Kusursuz şarkı nasıl söylenir? Şarkılar nasıl karadeniz ağzıyla söylenir? Bize çok güzel gösteren trabzonlu gruptur emri olur'dan tutunda bitmeyen sevdamıza kadar hepsi muazzam güzellikte şarkılar.
emri olur parçasını en iyi seslendiren gruptur.
ilk ortaya çıktığında kötü bulmuştum. Ama şu vazgeçtim şarkısi tüm tabuları yıktı. Emri oluru da dinleyip beğendim. Umarım bu çizgide devam ederler.
güzel şarkıları var. insanı dinlendiriyor. sevdim bu grubu.
Seslerıyle gönlüme taht kurmuş grup.
Beğenmediğim şarkısı yok gibi. Ama 'bitmeyen sevda' ve 'vazgeçtim' yeri çok ayrı. Daha bi güzeller.
Vazgeçtim şarkısı dinlenilesi grup.
https://www.youtube.com/watch?v=MUykuOSaDjw

sesine,yorumuna,sözlerine aşık olduğum karadenizli grup.
senin sesine kurban olurum

https://www.youtube.com/watch?v=_33Wjv6lhGg
Vazgeçtim ve imera fera yı cok güzel söylüyorlar. Gerçi bir çoğu aşırı güzel.
buranın en güzel yanı hayata aynı pencereden baktığınız insanlarla karşılaşabilmek. imera da onlardan biri. iyi ki var dediklerimden.
emri olur başum gözum üstüne.
https://www.youtube.com/watch?v=AY002EbA9DI
rumcada "gün" anlamına gelen bir sözcükmüş. ayrıca da nefis bir müzik grubunun da adıdır. öyle naif öyle güzel bir müzikleri var ki bağımlısı olmamak zor.
başarılı bulduğum gruptur. insana dokunan işler yapıyorlar.
şive koksalar da kalburüstü müzik yapıyorlar aslında.
© copyright 2005 - 2026