bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
öğrenci hayatı gibi yaşamaktır. fazlası olmayan sadece gerekenlerle. yetinmeyi bilmek gibi.
kendinden sonra gelecek nesilleri doğru yola hiç bir ideoloji siyaset.. gibi aşılamadan yetiştirmeye çalışmaktır. belki öğretmen olmaktır, belki bankada çalışan bir memur, bir asker veya bir terzi.
kuva-i milliye sınırları içerisinde her yer benim toprağımdır diyebilmektir ve oralarda devletim için gelecek için ne yapabilirim demektir. para hırsı için çalışmamaktır. biraz daha lüks hayatlar için onurunu satmamaktır. buradan anlaşılmasın her parası olan onursuz diye onlar kendilerini çok iyi biliyorlar zaten.
2 ytl para ile kandırılıp polis taşlayan çocuklara ailelerine ne yapabilirm onları nasıl bilinçlendirebilirim diye uğraşmaktır belki. yattığı yerden bunlar tu kakadır adam değil bunlar eleştirmek ortamı iyice kutuplaştırmak idealistlik olmasa gerek.
kısacası idealist olmak doğruyu; kutsal kitaplarda, anayasada, tüzüklerde yada mitinglerde aramak değildir. hepmizin buna ihtiyacı olduğunu farkedip bu topraklar altında insanları nasıl bir arada tutabilirim, yarın için ne yapabilirim demektir. onlar veya bizler ayrımı yapıp, insan sınıflandırmamaktır!
çok abartmadım bulutların üzerinde de uçmuyorum gibi geliyor. belki var böyle insanlar, en azından olmaya çalışanlar.
kendinden sonra gelecek nesilleri doğru yola hiç bir ideoloji siyaset.. gibi aşılamadan yetiştirmeye çalışmaktır. belki öğretmen olmaktır, belki bankada çalışan bir memur, bir asker veya bir terzi.
kuva-i milliye sınırları içerisinde her yer benim toprağımdır diyebilmektir ve oralarda devletim için gelecek için ne yapabilirim demektir. para hırsı için çalışmamaktır. biraz daha lüks hayatlar için onurunu satmamaktır. buradan anlaşılmasın her parası olan onursuz diye onlar kendilerini çok iyi biliyorlar zaten.
2 ytl para ile kandırılıp polis taşlayan çocuklara ailelerine ne yapabilirm onları nasıl bilinçlendirebilirim diye uğraşmaktır belki. yattığı yerden bunlar tu kakadır adam değil bunlar eleştirmek ortamı iyice kutuplaştırmak idealistlik olmasa gerek.
kısacası idealist olmak doğruyu; kutsal kitaplarda, anayasada, tüzüklerde yada mitinglerde aramak değildir. hepmizin buna ihtiyacı olduğunu farkedip bu topraklar altında insanları nasıl bir arada tutabilirim, yarın için ne yapabilirim demektir. onlar veya bizler ayrımı yapıp, insan sınıflandırmamaktır!
çok abartmadım bulutların üzerinde de uçmuyorum gibi geliyor. belki var böyle insanlar, en azından olmaya çalışanlar.
zor bulunur insanlar çevresindede genelde kendisi gibi tipler olur.
öğrenci iken tavanlarda iş hayatına atıldığın an tabanında altında olan karakterli davranış.
o kadar idealist arkadaşım vardı ki olanlar karşısında ama girdikleri sistem o kadar kötü bir halde ki bütün hepsi tek tek kendini fikirlerini hayallerini karakterlerini kaybediyorlar.
çok mu zor bu ülkede ideallarin uğruna savaşmak. evet çok zor.
karşında o kadar kaypak o kadar şerefsiz o kadar kanı bozuk insan var ki bunlar karşısında durmak çok zor oluyor.
lafımı babamın onunda ya ecevitten ya da başka birinden duyduğu laf ile bitiriyorum.
bu ülkede namuslular namussuzlar kadar cesaretli olmazsa her zaman kaybedeceğiz.
umarım bu hayat bizi o karaktersizler gibi yapmaz. dayanabildiğimiz kadar bu sistemin bir parçası olmayacağız.
o kadar idealist arkadaşım vardı ki olanlar karşısında ama girdikleri sistem o kadar kötü bir halde ki bütün hepsi tek tek kendini fikirlerini hayallerini karakterlerini kaybediyorlar.
çok mu zor bu ülkede ideallarin uğruna savaşmak. evet çok zor.
karşında o kadar kaypak o kadar şerefsiz o kadar kanı bozuk insan var ki bunlar karşısında durmak çok zor oluyor.
lafımı babamın onunda ya ecevitten ya da başka birinden duyduğu laf ile bitiriyorum.
bu ülkede namuslular namussuzlar kadar cesaretli olmazsa her zaman kaybedeceğiz.
umarım bu hayat bizi o karaktersizler gibi yapmaz. dayanabildiğimiz kadar bu sistemin bir parçası olmayacağız.
her şeyden önce fedakarlık gerektirir. daha az uyumak daha çok çabalamak gerekir. her tipten insan olabilir bir simitçinin ideali daha güzel simit yapmak olur bir mühendisin ilk yerli arabayı yapmak. bana kalırsa sayıları ne kadar artarsa o kadar ilerleriye gider insanlık. ekstrem örnekleri çıkarırsak iz bırakan insanlar hep idealist yıılmayan insanlardan çıkmıştır.
bir materyalist olmak değildir, zaten dinleri besleyenler bunlar. bunlar hayal kurmayı dindarlara öğretti dindarlar hayallerini gerçek sandı.
ben idealistleri sevmiyor ve yaratıcı bulmuyorum, ayrıca idea dışta vücut bulmuyorsa o bir gerçeklik değildir.
boş hayaller kurup zihninde kendini tatmin etmek yerine dünyayı olduğu gibi kavrayıp gerçeklikle acı çekmek daha pragmatist olmasa da daha doğrudur.
materyalistleri sığ da görüyorlar, oysa sanatta realist veya natüralist bir resim taklitçilik olsa bile asla sığ değildir. eğer bir gerçek varsa o da doğada vardır ve mistik halüsinasyonlara başvurmaya gerek yoktur.
ben idealistleri sevmiyor ve yaratıcı bulmuyorum, ayrıca idea dışta vücut bulmuyorsa o bir gerçeklik değildir.
boş hayaller kurup zihninde kendini tatmin etmek yerine dünyayı olduğu gibi kavrayıp gerçeklikle acı çekmek daha pragmatist olmasa da daha doğrudur.
materyalistleri sığ da görüyorlar, oysa sanatta realist veya natüralist bir resim taklitçilik olsa bile asla sığ değildir. eğer bir gerçek varsa o da doğada vardır ve mistik halüsinasyonlara başvurmaya gerek yoktur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar