bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
hugo ve tolga abi.
çocuklugumun unutulmaz programlarından.
çocuklugumun unutulmaz programlarından.
hugo'dan daha çok tolga abi'nin ön planda olduğu böcek oyunu.
film sektörünün atalarından george melies'in hayatını hissettirmeden anlatan başrolündeki küçük çocuğun dramı ile birleşen görüntü olarak çok kaliteli hoş bir film.
The Invention of Hugo Cabret isimli kitaptan esinlenerek, 2011 yilinda cekilen amerikan filmi.
En iyi Sanat Yönetmeni, En iyi Sinematografi, En iyi Görsel Efekt, En iyi Ses Montajı, En iyi Ses Miksajı ile oscar'la ödüllenmistir.
aldigi oscarlarin hakkini vermistir. sadece görselligi acidan izlenilmesi gereken bir film, zaten bunlarin degerini bilmeyen bir insan icin oldukca Sıkıcı bir film olacaktir, kesinlikle hem aileyle hemde cocuklarla izlenilmesi hos bir yapimdir.
ayrica film sektörüne olan tutkuyu, saygiyi ve sevgiyi göstermeyi basaran bir film.
ilk sessiz filmleri hakkinda kisaca bilgirendiren, nasil kesf edildigini, nasil yapildigini ve emek harcandigini göz önüne sürüyor.
cok aksiyon, cok komedi, cok gerilim bekliyorsaniz izlemeyi tavsiye etmedigimdir.
En iyi Sanat Yönetmeni, En iyi Sinematografi, En iyi Görsel Efekt, En iyi Ses Montajı, En iyi Ses Miksajı ile oscar'la ödüllenmistir.
aldigi oscarlarin hakkini vermistir. sadece görselligi acidan izlenilmesi gereken bir film, zaten bunlarin degerini bilmeyen bir insan icin oldukca Sıkıcı bir film olacaktir, kesinlikle hem aileyle hemde cocuklarla izlenilmesi hos bir yapimdir.
ayrica film sektörüne olan tutkuyu, saygiyi ve sevgiyi göstermeyi basaran bir film.
ilk sessiz filmleri hakkinda kisaca bilgirendiren, nasil kesf edildigini, nasil yapildigini ve emek harcandigini göz önüne sürüyor.
cok aksiyon, cok komedi, cok gerilim bekliyorsaniz izlemeyi tavsiye etmedigimdir.
kimse yazmamış, street fighter karakteridir efenim. pankreas güreşçisidir. zangief'ten bile hallicedir.
televizyonda oynadığım ilk bilgisayar oyunu.
buradan bu oyunu dünyaya sunan finli dostlarıma, büyüklerime selam ederim. yaptıkları hizmetin, sevindirdikleri garibanın haddi hesabı yok çünkü.
kendi payıma konuşmaya devam edersem eğer;
sene 97 idi sanırım ben bu oyunu oynadığımda.
1-2 senedir izliyordum. anneme sürekli söylüyordum, ben de katılayım diye. ama işte 0900'lü hatların meşhur olduğu dönemlerde, o gibi garip bir numarayı aramak da istemiyordu bizimkiler.
kaç dakika orada o oyun oynanıyordu ve gelecek olası faturadan da çekiniyorduk haliyle..
her neyse, bir süre izledim ben. taktikleri öğrendim falan. televizyona bağırıyordum, yapamayan çocuklarla dalga geçiyordum. onları aşağılayıp hor görüyordum.
sonuçta 2-4-6 tuşları ile oynanan bir oyundu. ne kadar zor olabilirdi amına koyayım?
bir gün gizlice aradım tolga abi'yi. o anki konuşmaları net hatırlamıyorum. üzerinden 15 sene geçmiş. fakat nasıl olduysa oyuna başladığımı hatırlıyorum. anasını siktiğin tuşları mı çalışmadı yoksa geç algılama mı oluyordu bilmiyorum ama tuşa basmama rağmen reaksiyon alamıyordum kolay kolay. mal mal engellerin üzerine gidip ölüyordum.
ilk hakkımı çabuk harcadım. hugo cama vurdu, dikkatli ol falan dedi. ikinci hak da gidince, ''bu son hakkın, iyi kullan.'' gibi bir şeyler söyledi. son hakkımı da iyi kullandım allah için. neredeyse kurtaracaktım hugo'nun maymuun-fare kırması ailesini.
amına koyayım ne kadar da çirkin yahu onlar öyle. insanın kurtarası gelmiyor yemin ederim.
her neyse, cadı sila kahpesi alt etti beni. kurtaramadım. o son bölümdeki bilmeceyi beceremedim. tolga abi üzülme falan dedi, tamam dedim üzülmem. telefonu hemen kapatmaya çalışıyorum çünkü habersiz aramıştım. yani fatura yüksek gelirse annemler şüphelenir sandım.
kapattım telefonu, geçtim tv karşısına, sanki az önce aynı hataları ben yapmamışım gibi benden sonra oynayanlarla dalga geçtim hep.
o ay fatura çok gelmişti. anneme söylediğimde de dayak yedim.
ama değdi. hugo oynadım diyebiliyorum artık.
buradan bu oyunu dünyaya sunan finli dostlarıma, büyüklerime selam ederim. yaptıkları hizmetin, sevindirdikleri garibanın haddi hesabı yok çünkü.
kendi payıma konuşmaya devam edersem eğer;
sene 97 idi sanırım ben bu oyunu oynadığımda.
1-2 senedir izliyordum. anneme sürekli söylüyordum, ben de katılayım diye. ama işte 0900'lü hatların meşhur olduğu dönemlerde, o gibi garip bir numarayı aramak da istemiyordu bizimkiler.
kaç dakika orada o oyun oynanıyordu ve gelecek olası faturadan da çekiniyorduk haliyle..
her neyse, bir süre izledim ben. taktikleri öğrendim falan. televizyona bağırıyordum, yapamayan çocuklarla dalga geçiyordum. onları aşağılayıp hor görüyordum.
sonuçta 2-4-6 tuşları ile oynanan bir oyundu. ne kadar zor olabilirdi amına koyayım?
bir gün gizlice aradım tolga abi'yi. o anki konuşmaları net hatırlamıyorum. üzerinden 15 sene geçmiş. fakat nasıl olduysa oyuna başladığımı hatırlıyorum. anasını siktiğin tuşları mı çalışmadı yoksa geç algılama mı oluyordu bilmiyorum ama tuşa basmama rağmen reaksiyon alamıyordum kolay kolay. mal mal engellerin üzerine gidip ölüyordum.
ilk hakkımı çabuk harcadım. hugo cama vurdu, dikkatli ol falan dedi. ikinci hak da gidince, ''bu son hakkın, iyi kullan.'' gibi bir şeyler söyledi. son hakkımı da iyi kullandım allah için. neredeyse kurtaracaktım hugo'nun maymuun-fare kırması ailesini.
amına koyayım ne kadar da çirkin yahu onlar öyle. insanın kurtarası gelmiyor yemin ederim.
her neyse, cadı sila kahpesi alt etti beni. kurtaramadım. o son bölümdeki bilmeceyi beceremedim. tolga abi üzülme falan dedi, tamam dedim üzülmem. telefonu hemen kapatmaya çalışıyorum çünkü habersiz aramıştım. yani fatura yüksek gelirse annemler şüphelenir sandım.
kapattım telefonu, geçtim tv karşısına, sanki az önce aynı hataları ben yapmamışım gibi benden sonra oynayanlarla dalga geçtim hep.
o ay fatura çok gelmişti. anneme söylediğimde de dayak yedim.
ama değdi. hugo oynadım diyebiliyorum artık.
"okul" filminden sonra merakla araştırdığım ancak bulamadığım; filmde anlatılan, yayından kaldırılmasının sebebi olan ve "hugo'nun da senin de amına koyim" diyen çocuğun varlığını bir türlü öğrenemediğim çocuk programıdır kendisi. var mı lan böyle bi çocuk?
bugün izlediğim 2011 yapımı imdbnin 7.6 verip ayıp ettiği filmdir. tavsiye edilir.
Hugo ve Ailesi
görsel
Hugonun Dostları
görsel
Hugo'nun Düşmanları
görsel
Oyun Karakterleri
görsel
http://www.hugo-troll.de/
görsel
Hugonun Dostları
görsel
Hugo'nun Düşmanları
görsel
Oyun Karakterleri
görsel
http://www.hugo-troll.de/
an itibariyle tv2'de yayınlanmakta olan martin scorsese filmi.
çocukluk yıllarını 90 larda yaşamış olanlar için vazgeçilmez çocuk programı ve yarışması.
Çevirmeli telefonla katılan çocuğun sövdüğü programdır. (bkz: hugo oyun)
Türk aile yapısına aykırı şeytan.
otobüste izleyip de beğendiğim tek güzel film. bu vesileyle kamil koç firmasına bu filmi otobüsüne yüklediği için teşekkürü bir borç bilirim.
film sizi sanki bir masalın içine çekiyori. kendinizi orta çağ mimarisiyle donatılmış bir avrupa kentinde bulmak istiyorsunuz. bunun yanında bir o kadar da gerçekçi. üstelik sinema arhine yönelik çok güzel bilgiler de elde edebileceğinizi düşünüyorum. izlemesi tavsiye edilir.
film sizi sanki bir masalın içine çekiyori. kendinizi orta çağ mimarisiyle donatılmış bir avrupa kentinde bulmak istiyorsunuz. bunun yanında bir o kadar da gerçekçi. üstelik sinema arhine yönelik çok güzel bilgiler de elde edebileceğinizi düşünüyorum. izlemesi tavsiye edilir.
15 yaşına geldiğinizde nasıl katılmadım diye sık sık gökyüzüne bakıp düşünürsünüz...
Küçükken kardeşim izlerdi hep aptalca gelmiştir.
martin scorsese nin ustalığını gösterdiği film. hiç bir filmi izlerken bu kadar tribe girmemiştim. mükemmel ötesi.
Hareket çekecek gibi yapmış elini.
Martin scorsesenin 2011 yapımı mistik macera filmi.
Başroldeki çocuğun oyunculuğu bayağı iyi.
Görsel anlamda çok başarılı bir film.
Başroldeki çocuğun oyunculuğu bayağı iyi.
Görsel anlamda çok başarılı bir film.
Gelmiş geçmiş en büyük hanımcı.
Zıplamaktan aciz anca sevimlilik yaparak prim yapmaya çalışan götlek. Bide boss olanı var ama burda anlatamam, merak eden yazsın.
çocukken arayıp kayıt bırakmıştım. o kayıt bırakmak bile öyle pahalıydı ki. nasıl izin verdi annem hala inanamıyorum.
(bkz: tolga abi)
özledik.
özledik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar