bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- dünya11
- futbol17
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- bitcoin2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- düşün ki o bunu okuyor16
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kıskanmak7
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kemal kılıçdaroğlu18
- pkk nasıl biter5
televizyonda oynadığım ilk bilgisayar oyunu.
buradan bu oyunu dünyaya sunan finli dostlarıma, büyüklerime selam ederim. yaptıkları hizmetin, sevindirdikleri garibanın haddi hesabı yok çünkü.
kendi payıma konuşmaya devam edersem eğer;
sene 97 idi sanırım ben bu oyunu oynadığımda.
1-2 senedir izliyordum. anneme sürekli söylüyordum, ben de katılayım diye. ama işte 0900'lü hatların meşhur olduğu dönemlerde, o gibi garip bir numarayı aramak da istemiyordu bizimkiler.
kaç dakika orada o oyun oynanıyordu ve gelecek olası faturadan da çekiniyorduk haliyle..
her neyse, bir süre izledim ben. taktikleri öğrendim falan. televizyona bağırıyordum, yapamayan çocuklarla dalga geçiyordum. onları aşağılayıp hor görüyordum.
sonuçta 2-4-6 tuşları ile oynanan bir oyundu. ne kadar zor olabilirdi amına koyayım?
bir gün gizlice aradım tolga abi'yi. o anki konuşmaları net hatırlamıyorum. üzerinden 15 sene geçmiş. fakat nasıl olduysa oyuna başladığımı hatırlıyorum. anasını siktiğin tuşları mı çalışmadı yoksa geç algılama mı oluyordu bilmiyorum ama tuşa basmama rağmen reaksiyon alamıyordum kolay kolay. mal mal engellerin üzerine gidip ölüyordum.
ilk hakkımı çabuk harcadım. hugo cama vurdu, dikkatli ol falan dedi. ikinci hak da gidince, ''bu son hakkın, iyi kullan.'' gibi bir şeyler söyledi. son hakkımı da iyi kullandım allah için. neredeyse kurtaracaktım hugo'nun maymuun-fare kırması ailesini.
amına koyayım ne kadar da çirkin yahu onlar öyle. insanın kurtarası gelmiyor yemin ederim.
her neyse, cadı sila kahpesi alt etti beni. kurtaramadım. o son bölümdeki bilmeceyi beceremedim. tolga abi üzülme falan dedi, tamam dedim üzülmem. telefonu hemen kapatmaya çalışıyorum çünkü habersiz aramıştım. yani fatura yüksek gelirse annemler şüphelenir sandım.
kapattım telefonu, geçtim tv karşısına, sanki az önce aynı hataları ben yapmamışım gibi benden sonra oynayanlarla dalga geçtim hep.
o ay fatura çok gelmişti. anneme söylediğimde de dayak yedim.
ama değdi. hugo oynadım diyebiliyorum artık.
buradan bu oyunu dünyaya sunan finli dostlarıma, büyüklerime selam ederim. yaptıkları hizmetin, sevindirdikleri garibanın haddi hesabı yok çünkü.
kendi payıma konuşmaya devam edersem eğer;
sene 97 idi sanırım ben bu oyunu oynadığımda.
1-2 senedir izliyordum. anneme sürekli söylüyordum, ben de katılayım diye. ama işte 0900'lü hatların meşhur olduğu dönemlerde, o gibi garip bir numarayı aramak da istemiyordu bizimkiler.
kaç dakika orada o oyun oynanıyordu ve gelecek olası faturadan da çekiniyorduk haliyle..
her neyse, bir süre izledim ben. taktikleri öğrendim falan. televizyona bağırıyordum, yapamayan çocuklarla dalga geçiyordum. onları aşağılayıp hor görüyordum.
sonuçta 2-4-6 tuşları ile oynanan bir oyundu. ne kadar zor olabilirdi amına koyayım?
bir gün gizlice aradım tolga abi'yi. o anki konuşmaları net hatırlamıyorum. üzerinden 15 sene geçmiş. fakat nasıl olduysa oyuna başladığımı hatırlıyorum. anasını siktiğin tuşları mı çalışmadı yoksa geç algılama mı oluyordu bilmiyorum ama tuşa basmama rağmen reaksiyon alamıyordum kolay kolay. mal mal engellerin üzerine gidip ölüyordum.
ilk hakkımı çabuk harcadım. hugo cama vurdu, dikkatli ol falan dedi. ikinci hak da gidince, ''bu son hakkın, iyi kullan.'' gibi bir şeyler söyledi. son hakkımı da iyi kullandım allah için. neredeyse kurtaracaktım hugo'nun maymuun-fare kırması ailesini.
amına koyayım ne kadar da çirkin yahu onlar öyle. insanın kurtarası gelmiyor yemin ederim.
her neyse, cadı sila kahpesi alt etti beni. kurtaramadım. o son bölümdeki bilmeceyi beceremedim. tolga abi üzülme falan dedi, tamam dedim üzülmem. telefonu hemen kapatmaya çalışıyorum çünkü habersiz aramıştım. yani fatura yüksek gelirse annemler şüphelenir sandım.
kapattım telefonu, geçtim tv karşısına, sanki az önce aynı hataları ben yapmamışım gibi benden sonra oynayanlarla dalga geçtim hep.
o ay fatura çok gelmişti. anneme söylediğimde de dayak yedim.
ama değdi. hugo oynadım diyebiliyorum artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar