bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- küfreden kız iticiliği6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- wine me dine me2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ilgi3
- türkiye6
- bugün de meme atan olmaması13
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- chp'deki değişimciler3
- göbek adınız2
- 65 şut çekip gol atamamak5
diğer oyunların aksine, asker değil rebel olup askere saldıracağımız oyun. Niyeyse dikkatimi çekti.
martta çıkacaktır.
martta çıkacaktır.
kore nin abd ye yanılmıyorsam 2042 yılında über teknolojisiyle saldırıp işgal edeceği, bizim de bir amerikan askerini canlandıracağımız campaign i battlefield badcompany 2 aksine sağlam, mp si ise battle points harici battlefield serisi tarzı olacak oyun. campaign de silah tepmesi beğenilmeyebilir, kimse bir mw2 hazzı almayı beklemesin, oyunun mp si asıl olay diyemiyorum çünkü hikayenin üzerinde oldukça çalışılmış.
battlepoints(bp) mp oynarken türlü türlü hedefler sonucu toplayacağınız; cephane, silah veya kullanılabilir araç satın almanızı sağlayan puan sistemi oluyor.
battlepoints(bp) mp oynarken türlü türlü hedefler sonucu toplayacağınız; cephane, silah veya kullanılabilir araç satın almanızı sağlayan puan sistemi oluyor.
amerikalılardan çok korelilerin ödünü patlatan bir senaryoya sahip olan oyundur.
[https://www.youtube.com/watch?v=4x_-KVooUKQ ]
[https://www.youtube.com/watch?v=4x_-KVooUKQ ]
Bekliyorum oyunu bakalım,güzel bir oyun olabilir Crysis 2 ile aynı dönemde çıkacak bir oyun.
Sırf konusu için bile oynanır düşüncesi içindeyseniz,hemen çıkın o düşünceden ''oynanmaz!'' dedirten oyun.Çevre ile etkileşiminden tut grafiklerine,ufacık,küçücük rpg öğesi barındırmamasına kadar herşeyiyle fiyasko.Sadece çok iyi reklam yapıyorlar tebrik ediyorum.
gametrailer review videosundan single player bölümünün ne kaddar boş beleş olduğu görülüp vazgeçilebilir. buna rağmen mp kısmı battlefield bad company 2 tarzında. eğer onu sistem kaldırmıyorsa bu denenebilir.
konusu açısından turning point fall of liberty tarzına yakın ancak çok daha güncel bir yapı ile karşımıza çıkmış bilgisayar oyunu. grafikler crysis* i aratmaktadır ancak atmosfer ve ezileni oynama güdüsü oyundan sıkılmayı engellemektedir. ses efektlerinin üzerinde emek harcanmış ancak oyun motoruna bahane bulmaktan çok sanki pek test edilmeden piyasaya çıkmış hissini uyandıran fiziksel sorunlar çok miktarda göze çarpıyor. oyuncunun sağa sola sıkışması ve görünmeyen duvarları geçtim silah arkadaşlarımız hatta düşmanlar bile bazı yerlere takılmakta hatta kapıdan bile girememektedirler. kaplamalar ve ilk defa karşılaşıcağınız ışık oyunları göz dolduruyor. sonuç olarak sıkılmadan oynanacak bir oyun.
son yıllarda oynadığım en dandik fps! ulan insan bir call of duty den bir crysis den ne bileyim bir medal of honor dan ilham alır be kardeşim bu kadar mı mal yazılımcılarla çalışılır? fizik motoruna ise diyecek birşey bulamıyorum unreal motorunu kullanan bulletstorm a bakın birde bu ucubeye.yazıklar olsun sana thq!
emperyalizmin propaganda oyunu. peh.
unreal engine 3'ü en boktan şekilde kullanmış, grafik yönünden vasat bir oyundur. olmadı thq, olmadı !
namaz kılan amerikan sivillerinin görülebileceği bir oyun.* oyun genel olarak vasatı aşmaz fakat bu ayrıntı beni büyük ölçüde şaşırttı.
Ezilmiş halkları savunmanın verdiği gaz güzel ancak grafik ve aksiyonu zayıf.
james franco ve jason statham ın başrollerini paylaştığı film 29 november 2013 usa da gösterime girecek.
biraz önce bitirdiğim oyundur. Biraz geç kaldım tanışmakla ama tanışmadığım iyi olmuş. Masama koydum kahvemi filan öyle dan dan dan ateş ederek 2,5 saatte bitirdim oyunu. Canınız sıkılıyorsa ve oyun oynamak filan istiyorsanız indirip oynayın. Para vermeyin. Çokta anlatmaya gerek yok oyunu zaten. Yapay zeka filan çok kötü. Helikopter bölümü var, o bölüm için oynamaya değer.
3/10
3/10
amerikayı işgal etmişerde .. amerikayı vurmuşlarda.. amerika hep eziliyoda... yersen tabi... yedim mi ? tabi kide hayır. bu oyunda gösterilen şeyleri zaten amerika daha önce vietnama, ırağa yaptığı için öyle çokta gelip bize çaktılar nedensiz gibi bir buhran içine girilmiş ki yersiz. ayrıca kore bu kadar güçlenirken amerika über silahlarını ne yapmış? orasıda enterasan. zaman geçirmek için oynanır anca.
sesler/5/10
yapay zeka:2/10
grafik:4/10
senaryo:5/10
silahlar:8/10
sesler/5/10
yapay zeka:2/10
grafik:4/10
senaryo:5/10
silahlar:8/10
steam'de %75 indirimle 7,75 TL'ye satılan oyun.
https://www.youtube.com/watch?v=bEI0uMutFVs#t=440
Oyun tarinin en etkileyici sahnelerden birine sahiptir ayrıca. Acıyı bu kadar gerçekçi işlebilmek için vicdansız olmak gerekiyor sanırım. her izlediğimde içim yanar. (7:21-7:40)
https://www.youtube.com/watch?v=bEI0uMutFVs#t=440
Oyun tarinin en etkileyici sahnelerden birine sahiptir ayrıca. Acıyı bu kadar gerçekçi işlebilmek için vicdansız olmak gerekiyor sanırım. her izlediğimde içim yanar. (7:21-7:40)
Humble'da 1$ a görünce paketle aldığım oyun.
Açıkcası oyunun sadece ilk bölümünü oynadım, ona göre yorumlayacağım.
Grafik kalitesi olarak hakikaten kötü. Şöyle kötü ama, bazı texturelar baya pixel pixel tasarlanmış belli ki ve bu gözünüze sokulan yerlerde var. Bazı yerlerde de garip bir şekilde iyiydi. Optimizasyon için yapılmış falan desem de olacak gibi değil.
Oynanış çok fazla Call of Duty'i andırıyor baktığınızda. Ancak shooter mekanikleri kötü. Açıkcası benim beklediğim bir şeydi. Çizgisel bir FPS gibi duruyor, keşke bir şeyler eklenip adam edilseymiş fakat edilmediği baya baya belli oluyor gibi.
Oyunu ilk bölümden sonra oynamaya itecek şeyi ise konusu ve ayrıntıları. Çok güzel ve ince ayrıntılar var. Teması açıkcası hoşuma gitmedi değil, disütopya hikayelerini severim. Ayrıntılar tarafında mesela araçla giderken çocuğun gözünün önünde ailesinin katledilmesi sahneleri var, sivil halka edilen zulmü falan görüyorsunuz. Biraz ilerlerde çapraz ateş altında çocuğu ile beraber kalmış bir kadını görüyorsunuz falan. Bunlar ince ve çok güzel ayrıntılar.
Çok yerden kısa sürüyor diye okudum. Muhtemelen o dönem oyunu multiplayer odaklı çıkarttılar fakat bu mekaniklerle satma şansı yokmuş zaten oyunun. Baya hatalı bir yaklaşım olmuş kısacası. Bakalım bugün yarın biter sanırım.
Edit: Oyunu dün gece bitirdim.
Senaryo tarafından baya zayıf aslında. Teması hoş ama doğru düzgün anlatacak bir hikaye oluşturmamışlar. Hoş bu tam Call of Duty gibi, story yazmaya kim uğraşır ki gelin kanka multiplayer var kafası. Ama yine de ayrıntılar tarafında yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım, başarılı. Bu tarz bir savaşta görebileceğiniz pisliği büyük oranda oyun sırasında görüyorsunuz. Anlatmayayım, oynayacaksanız etkileyiciliği kaçmasın o sahnelerin.
Oynanış yine önce dediğim gibi kötü. Shooter mekanikleri tırt. Ama böyle mekanikleri varken insan neden multiplayer odaklı bir oyun yapar açıkcası aklım almıyor. istediğin kadar orjinal içerik üretmiş ol, bu mekaniklerle millete oynatamazsın.
Kısa sürüyor muhabbeti doğru, çok kez öldüğüm halde 3 saatte bitti senaryo modu. Zaten doğru düzgün anlatacak hikayesi de yok. Humble'dan alıp bir iki saat takılınabilir onun dışında pek alıpta çılgınlar gibi zaman geçirilecek bir şey değil.
Açıkcası oyunun sadece ilk bölümünü oynadım, ona göre yorumlayacağım.
Grafik kalitesi olarak hakikaten kötü. Şöyle kötü ama, bazı texturelar baya pixel pixel tasarlanmış belli ki ve bu gözünüze sokulan yerlerde var. Bazı yerlerde de garip bir şekilde iyiydi. Optimizasyon için yapılmış falan desem de olacak gibi değil.
Oynanış çok fazla Call of Duty'i andırıyor baktığınızda. Ancak shooter mekanikleri kötü. Açıkcası benim beklediğim bir şeydi. Çizgisel bir FPS gibi duruyor, keşke bir şeyler eklenip adam edilseymiş fakat edilmediği baya baya belli oluyor gibi.
Oyunu ilk bölümden sonra oynamaya itecek şeyi ise konusu ve ayrıntıları. Çok güzel ve ince ayrıntılar var. Teması açıkcası hoşuma gitmedi değil, disütopya hikayelerini severim. Ayrıntılar tarafında mesela araçla giderken çocuğun gözünün önünde ailesinin katledilmesi sahneleri var, sivil halka edilen zulmü falan görüyorsunuz. Biraz ilerlerde çapraz ateş altında çocuğu ile beraber kalmış bir kadını görüyorsunuz falan. Bunlar ince ve çok güzel ayrıntılar.
Çok yerden kısa sürüyor diye okudum. Muhtemelen o dönem oyunu multiplayer odaklı çıkarttılar fakat bu mekaniklerle satma şansı yokmuş zaten oyunun. Baya hatalı bir yaklaşım olmuş kısacası. Bakalım bugün yarın biter sanırım.
Edit: Oyunu dün gece bitirdim.
Senaryo tarafından baya zayıf aslında. Teması hoş ama doğru düzgün anlatacak bir hikaye oluşturmamışlar. Hoş bu tam Call of Duty gibi, story yazmaya kim uğraşır ki gelin kanka multiplayer var kafası. Ama yine de ayrıntılar tarafında yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım, başarılı. Bu tarz bir savaşta görebileceğiniz pisliği büyük oranda oyun sırasında görüyorsunuz. Anlatmayayım, oynayacaksanız etkileyiciliği kaçmasın o sahnelerin.
Oynanış yine önce dediğim gibi kötü. Shooter mekanikleri tırt. Ama böyle mekanikleri varken insan neden multiplayer odaklı bir oyun yapar açıkcası aklım almıyor. istediğin kadar orjinal içerik üretmiş ol, bu mekaniklerle millete oynatamazsın.
Kısa sürüyor muhabbeti doğru, çok kez öldüğüm halde 3 saatte bitti senaryo modu. Zaten doğru düzgün anlatacak hikayesi de yok. Humble'dan alıp bir iki saat takılınabilir onun dışında pek alıpta çılgınlar gibi zaman geçirilecek bir şey değil.
böyle kısacık minicik ufacık tefecik bir oyundur. zamanında insanlar çok beklemiş ama boşa beklemiş. hikayenin oturduğu temel kurgu bomba. kuzey koreye yeni bir lider geliyor. barışıyor güneyle bir oluyor tek yürek tek devlet oluyor. ekonomik sıçramalar falan derken bir bakmışız japonya bunun uydu devleti olmuş. sonra reyiz durur mu başlamış dünyaya yayılmaya. amerikayı da önce ekonomik olarak sıkıştırmış, biyolojik savaşla çökertmiş sonra yetinmemiş işgal etmiş. siz de tabi koca yürekli direnişçi oluyorsunuz bu hikayede. fikir güzel ama işte...
hayatımda oynadığım en boktan fps oyunudur. herhangi bir şey yapamadan ölüyorsunuz saçma sapan. goliath diye bir araç var. yanı başımızda da tank. yalnızca 10 adımlık bir yer geçeceğiz. hemen sıkıyor tank ölüyorsunuz haliyle. onu takip etmemiz gerekirken öldüm 9-10 kere. ayrıca yapay zeka 0 değil eksilerde. adam buraya gel diye bağırıyor. yanına gidince etrafında 5 tane düşman ona hiç dokunmuyor hemen bize sıkıyorlar. resmen içimizdeki ajanlar amk. herkes sizi hedef alıyor zaten yanınızdaki adamların bir önemi yok. bir bomba atıyorlar (tabi ki yalnızca size) yanınızda bomba ibaresini görmenizi 1 sn ile takiben ölüyorsunuz. tabi oyundaki bugları hiç saymıyorum. adamlarla yüz yüzesiniz. onların attıkları geçiyor, sizinkiler geçmiyor tabi ki. ayrıca diğer elemanlarla kapıdan geçerken takılıyorsunuz falan.
tamamen saçmalıklarla dolu bomboş bir oyun. humble bundle'dan beleşe aldım ama keşke üzerine para versem de çaldığı zamanı bana geri verse.
sonuç: yapılabilinecek en kötü fps'yi yapmışlar.
tamamen saçmalıklarla dolu bomboş bir oyun. humble bundle'dan beleşe aldım ama keşke üzerine para versem de çaldığı zamanı bana geri verse.
sonuç: yapılabilinecek en kötü fps'yi yapmışlar.
Dehşet bir oyun olan Homefrontun uyarlamasıdır sanarak aldığım ve beklediğinden farklı bir şey çıkması sonucu ayrıca zevkli olan,Jason StathamveJames Franco` filmi. basit bir film ve bildik bir hikaye olsa da kendini izlettiriyor. Kafa dağıtmak için izlenebilir yoksa kadroya aldanıp büyük umutlara kapılmayın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar