bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karı hoplatmak3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sürekli esnemek2
- donald trump2
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sedat pekmez12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- agresif süs köpeği3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- askerlik4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- red pill2
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- elimde goruntuleriniz var4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- yazarlara gelen son mesaj4
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
--spoiler--
babacan (2007-10-12 23:44:32) 0
mekan tam yerinde ama. yer güzel, mekan kalite, içerik harika. tostlar, sandviçler, makrana, tatlı vs. ne ararsanız var.. tavsiye ediyorum gitmeyenlere
Erdem (2007-10-11 11:15:11) 0
Bir kez gittim extra bir özelliği yok bence. Müşteriyle çok da ilgili değillerdi.
ozce (2007-10-10 13:03:24) 0
çok hoş biryer değil. ben çok hoşlanmadım. yeri fena değil ama biraz kasvetli ve karanlık.
sgunes (2007-10-09 15:47:57) 0
cok harika yer hem dekorasyon hemde içinde calışanlar.. rahatlıkla tavsiye ederim harika...
miracle (2007-10-09 13:34:39) 0
burada güzel anılarım var o yüzden özeldir sevgili kocacımla gittiğimiz yerlerden biri
umut455 (2007-10-08 17:27:55) 0
48 den inince hemen oracıkta bulunan güzel sayılabilecek bir cafe.
ferdito (2007-10-07 23:13:59) 0
çok tatlı bir ordam canılı müzik harika urak yerlerim arasında olmasından değil gercekten iyi bir mekan.
slckblk (2007-10-05 10:11:27) 0
burada geçirdiğimiz yılbaşı geceleri unutulmaz!Özel günlerde gerçekten muhteşem...
kataskopos (2007-09-29 23:42:58) 0
tam merkezde olması ve canlı müzik olması güzel.. lakin böyle bi mekanın alkolsüz oluşu da abest doğrusu!..
designpreceptor (2007-09-29 14:51:32) 0
Hoş ama bence müşteri memnuniyetliği davranış açısından en alt seviyelerdedir...
iKiNCiBAHAR (2007-09-28 22:58:57) 0
Merkezde fast food sevenlerin uğrayabileceği güzel bir yer derim
çileklisoda (2007-09-28 16:35:25) 0
FASTT FOOD DÜŞKÜNÜ KiŞiLERiN ALTERNATiF OLARAK DEĞERLENDiRECEKLERi BiR YER
kazem (2007-09-28 14:35:37) 0
Bence pek hoş bi ortama sahip değil.Aslında adı ve yeri dört dörtlük adama değerlendiremiyolar...
aychen (2007-09-26 15:56:20) 0
güzel ama kışın özellikle çok kalabalık oluyor o yüzden pek seçtiğim bir yer değil açıkçası...
aykut (2007-09-24 10:57:53) 0
Çok fazla hoşuma gitmeyen bir mekan.. Ama uzun zamandır açık ve çok sayıda müdavimi var. Canlı müzik yapan arkadaşlar da çok başarılı..
kricma (2007-09-23 16:48:14) 0
canlı müzik ve camdan caddeyi seyretmek gibi lüksleri olan sevimli bir mekan.
Kamil KAPLAN (2007-09-19 17:20:01) +1
HEYKEL KAFE vakt-i zamanında benim çalışmış olduğum bir mekan...Öyle kış akşamları yaşardık ki mekanda oturacak yer olmaz,insanlar sıra beklerlerdi...Sabit müşterileri olan kaliteli ve nezih bir mekandır HEYKEL KAFE...
ChimeRa (2007-09-19 17:20:00) +1
camın önüne kendimi bir kitledimmi ne müzik aklıma geliyor nede söylediğim çay.. orda oturup gelen geçeni izlemek kadar zevkli bir şey olduğunu zannetmiyorum..
polateray (2007-09-19 17:20:00) +1
Merkezde kendime verdiğim güzel molalardan birinde bu mekanda olmak keyif verici, özellikle de cam kenarı...
gurkancucu (2007-09-19 17:19:58) -1
en güzel ayrıntısı canlı müzik oluşu çalan grup ta yeterliyse en azından bir çay molası verilebilecek uygun bir mekan
calimero0 (2007-09-19 17:19:57) -1
canlı müzik eşliğinde keyifli vakit geçirebileceğiniz bir ortam..
Sylvester (2007-09-19 17:19:56) -2
Canlı müzik eşliğinde rahat rahat sohbetinizi edebileceğiniz, Doğum günü kutlamalarınızı yapabileceğiniz.Sürekli gittiğim nezih bir mekan.
Switch (2007-09-19 17:19:56) -1
yani cok kaliteli bir yer olmasda merkezi bir yerde canlı müzik ve güzel sohbet daha fazlası lazım degil hafta ici zaten *
Scraush (2007-09-19 17:19:51) 0
Bir iki aksam gittim ama cok da degisik bir yer gibi gelmedi ama sabit musterileri olan bir yer insanlar hep arkadaslar iceride Bu da guzel bisi.
_YaKaRi_ (2007-09-15 12:51:01) -3
E burayıda seviyorum..Pazar kahveni burda içmeden geçme *
--spoiler--
babacan (2007-10-12 23:44:32) 0
mekan tam yerinde ama. yer güzel, mekan kalite, içerik harika. tostlar, sandviçler, makrana, tatlı vs. ne ararsanız var.. tavsiye ediyorum gitmeyenlere
Erdem (2007-10-11 11:15:11) 0
Bir kez gittim extra bir özelliği yok bence. Müşteriyle çok da ilgili değillerdi.
ozce (2007-10-10 13:03:24) 0
çok hoş biryer değil. ben çok hoşlanmadım. yeri fena değil ama biraz kasvetli ve karanlık.
sgunes (2007-10-09 15:47:57) 0
cok harika yer hem dekorasyon hemde içinde calışanlar.. rahatlıkla tavsiye ederim harika...
miracle (2007-10-09 13:34:39) 0
burada güzel anılarım var o yüzden özeldir sevgili kocacımla gittiğimiz yerlerden biri
umut455 (2007-10-08 17:27:55) 0
48 den inince hemen oracıkta bulunan güzel sayılabilecek bir cafe.
ferdito (2007-10-07 23:13:59) 0
çok tatlı bir ordam canılı müzik harika urak yerlerim arasında olmasından değil gercekten iyi bir mekan.
slckblk (2007-10-05 10:11:27) 0
burada geçirdiğimiz yılbaşı geceleri unutulmaz!Özel günlerde gerçekten muhteşem...
kataskopos (2007-09-29 23:42:58) 0
tam merkezde olması ve canlı müzik olması güzel.. lakin böyle bi mekanın alkolsüz oluşu da abest doğrusu!..
designpreceptor (2007-09-29 14:51:32) 0
Hoş ama bence müşteri memnuniyetliği davranış açısından en alt seviyelerdedir...
iKiNCiBAHAR (2007-09-28 22:58:57) 0
Merkezde fast food sevenlerin uğrayabileceği güzel bir yer derim
çileklisoda (2007-09-28 16:35:25) 0
FASTT FOOD DÜŞKÜNÜ KiŞiLERiN ALTERNATiF OLARAK DEĞERLENDiRECEKLERi BiR YER
kazem (2007-09-28 14:35:37) 0
Bence pek hoş bi ortama sahip değil.Aslında adı ve yeri dört dörtlük adama değerlendiremiyolar...
aychen (2007-09-26 15:56:20) 0
güzel ama kışın özellikle çok kalabalık oluyor o yüzden pek seçtiğim bir yer değil açıkçası...
aykut (2007-09-24 10:57:53) 0
Çok fazla hoşuma gitmeyen bir mekan.. Ama uzun zamandır açık ve çok sayıda müdavimi var. Canlı müzik yapan arkadaşlar da çok başarılı..
kricma (2007-09-23 16:48:14) 0
canlı müzik ve camdan caddeyi seyretmek gibi lüksleri olan sevimli bir mekan.
Kamil KAPLAN (2007-09-19 17:20:01) +1
HEYKEL KAFE vakt-i zamanında benim çalışmış olduğum bir mekan...Öyle kış akşamları yaşardık ki mekanda oturacak yer olmaz,insanlar sıra beklerlerdi...Sabit müşterileri olan kaliteli ve nezih bir mekandır HEYKEL KAFE...
ChimeRa (2007-09-19 17:20:00) +1
camın önüne kendimi bir kitledimmi ne müzik aklıma geliyor nede söylediğim çay.. orda oturup gelen geçeni izlemek kadar zevkli bir şey olduğunu zannetmiyorum..
polateray (2007-09-19 17:20:00) +1
Merkezde kendime verdiğim güzel molalardan birinde bu mekanda olmak keyif verici, özellikle de cam kenarı...
gurkancucu (2007-09-19 17:19:58) -1
en güzel ayrıntısı canlı müzik oluşu çalan grup ta yeterliyse en azından bir çay molası verilebilecek uygun bir mekan
calimero0 (2007-09-19 17:19:57) -1
canlı müzik eşliğinde keyifli vakit geçirebileceğiniz bir ortam..
Sylvester (2007-09-19 17:19:56) -2
Canlı müzik eşliğinde rahat rahat sohbetinizi edebileceğiniz, Doğum günü kutlamalarınızı yapabileceğiniz.Sürekli gittiğim nezih bir mekan.
Switch (2007-09-19 17:19:56) -1
yani cok kaliteli bir yer olmasda merkezi bir yerde canlı müzik ve güzel sohbet daha fazlası lazım degil hafta ici zaten *
Scraush (2007-09-19 17:19:51) 0
Bir iki aksam gittim ama cok da degisik bir yer gibi gelmedi ama sabit musterileri olan bir yer insanlar hep arkadaslar iceride Bu da guzel bisi.
_YaKaRi_ (2007-09-15 12:51:01) -3
E burayıda seviyorum..Pazar kahveni burda içmeden geçme *
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar