bugün
- avrupanın yarrağı yemesi yakındır12
- ali erbaş18
- evlilik11
- chp'li o tekin'in öcalan'ın fotosu ile pozu36
- demet akalın'ın zeka seviyesi9
- icardi190517
- türkiye işçi partisi11
- çin halk cumhuriyeti8
- ellerim bos gonlum hos9
- arda güler13
- karınıza range rover alır mısınız21
- anın görüntüsü14
- kalbin sadece bir kişiyi seveceği saçmalığı18
- ruh okuzu9
- 31 mart 2024 cumhuriyet halk partisinin zaferi8
- sözlük kızlarının don renkleri14
- aynı dizileri tekrar tekrar izlemek8
- icardi1905 silik olsun kampanyası16
- karımın çok mutlu olacağı gerçeği14
- xdearm9
- balayını italyada yapmak isteyen nişanlı8
- boşuna yaşıyorum hissi16
- patiswiss23
- kadınların boşanmış erkeğe bakışı9
- merfulu8
- sözlük kızlarının ayakkabıları18
- 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı15
- bir kadında ilk baktığınız yer neresi28
- ups boobss nerelerde ramazan da bitti8
- akrep burcu8
- siklememenin getirdiği huzur12
- yakışıklı erkeği çirkin gösterecek şeyler16
- türk kızlarının beğenmediği erkek tipi20
- modern kadinin ucuz ve kolay ulasilabilir olmasi9
- futbolcu ismiyle nick almak11
- escort fiyatlarının güncellenmesi8
- eloande'ye koca buluyoruz kampanyası10
- evlenmezsek yaşlanınca ne yapacağız sorunsalı11
- her yaptığı yemeği paylaşan kızın amacı10
- murat kurum kurudu gitti8
- haçta iken sevgili ile sevişmek günah mıdır11
- yunanistan bizden çalsa rahatsız olmayacağınız şey11
- akp seçmeni16
- online olup entry girmeyen yazarlar9
- bebek kokusu10
- fenerbahçe'nin bu sene de şampiyon olamaması23
- susmayan durmayan israile gemi ticareti9
- bülent uygun15
- chp genel merkezi önündeki aşırı üks araçlar10
- çirkin erkeği yakışıklı gösterecek şeyler10
tevil mefhumunun gavurcasi olur kendileri.. daha boyle entel bi hava kattigindan midir nedir, hermenotik gibi bi turkcelesmisi de mevcut.
efenim aklima gelen ilk ismi soyleyeyim. (bkz: gadamer)*. post-modern donem kita* felsefesi, interpretation felan gibi mefhumlarla alakasi vardir. oncelikli olarak bir theory of meaning*dir. e haliyle, epistemelogy hatta ontology ile de alakasi vardir.
ayni zamanda yahudilerin kutsal kitaplarini okuma metodu olarak sunduklari, textual reasoning denilen sey de bu kapsamda incelenebilir.
parmak bastigi hakikatli noktalardan birine ornek verelim:
misal birisini dinliyorsunuz, yahut okuyorsunuz. simdi arkadasin kendi icinde tutarsiz oldugu yahut yanlis bi seyler soyledigine dair bir onyarginiz varsa, arkadasin soylediginin yanlis oldugu sonucuna ulasirsiniz. ancak bilim, yahut modern donemde deger verilen her seyin bir ozelligi olarak sunulan objektifligi yakalmak icin ne yapmamiz gerekir. bu bjektiflik meselesi uzun bi mevzu, ancak subjektif bi yaklasimdan kurtulamayacagimizi dusunen post modern insanlar* ancak iyi niyetin, dogru yorumla sonuclanabilecegini ileri surmusler.. simid iyi niyet de, cok elastik bi kavram.. bi ornek verelim..*
misal, arkadasimiz evrim teorisi uzerine konusuyor. dinleyici kardes ise mubarek, dini butun bir musluman. ve evrim teorisinin kulliyen yalan olduguna inaniyor. simdi iyi niyetle karsi tarafi dinlediginde, hep "yok canim hasa allahi inkar etmiyodur", "bu dedikleri kurandaki ayetlerle celismiyodur, ben yanlis yorumluyorum" tadinda efkar ve yorumlara bogulur. iyi niyetten kasit bu degil.* iyi niyet karsi tarafin soylediklerini tutarli olabilecegi yerde tutarli olarak yorumlamak, karalamaya calismamak, ve principle of charity'den taviz vermemek. simdi bu prensip ayri bi mevzu onu baska yerde inceleyelim..
boyle guzel bi sey iste hermeneutics.. dil felsefesine de hos bi bakis acisi getiriyo.
efenim aklima gelen ilk ismi soyleyeyim. (bkz: gadamer)*. post-modern donem kita* felsefesi, interpretation felan gibi mefhumlarla alakasi vardir. oncelikli olarak bir theory of meaning*dir. e haliyle, epistemelogy hatta ontology ile de alakasi vardir.
ayni zamanda yahudilerin kutsal kitaplarini okuma metodu olarak sunduklari, textual reasoning denilen sey de bu kapsamda incelenebilir.
parmak bastigi hakikatli noktalardan birine ornek verelim:
misal birisini dinliyorsunuz, yahut okuyorsunuz. simdi arkadasin kendi icinde tutarsiz oldugu yahut yanlis bi seyler soyledigine dair bir onyarginiz varsa, arkadasin soylediginin yanlis oldugu sonucuna ulasirsiniz. ancak bilim, yahut modern donemde deger verilen her seyin bir ozelligi olarak sunulan objektifligi yakalmak icin ne yapmamiz gerekir. bu bjektiflik meselesi uzun bi mevzu, ancak subjektif bi yaklasimdan kurtulamayacagimizi dusunen post modern insanlar* ancak iyi niyetin, dogru yorumla sonuclanabilecegini ileri surmusler.. simid iyi niyet de, cok elastik bi kavram.. bi ornek verelim..*
misal, arkadasimiz evrim teorisi uzerine konusuyor. dinleyici kardes ise mubarek, dini butun bir musluman. ve evrim teorisinin kulliyen yalan olduguna inaniyor. simdi iyi niyetle karsi tarafi dinlediginde, hep "yok canim hasa allahi inkar etmiyodur", "bu dedikleri kurandaki ayetlerle celismiyodur, ben yanlis yorumluyorum" tadinda efkar ve yorumlara bogulur. iyi niyetten kasit bu degil.* iyi niyet karsi tarafin soylediklerini tutarli olabilecegi yerde tutarli olarak yorumlamak, karalamaya calismamak, ve principle of charity'den taviz vermemek. simdi bu prensip ayri bi mevzu onu baska yerde inceleyelim..
boyle guzel bi sey iste hermeneutics.. dil felsefesine de hos bi bakis acisi getiriyo.
güncel Önemli Başlıklar