bugün

hani bazen gerçekleşmeyecek hayaller kurardık ya seninle, sen kendini düşünürdün bense bizi.
Hani bazen gözlerine bakamaz, saçmalardım ya sen şapşal diyip burnumu sıkardın, saatlerce gülüşürdük sonra..
Hani bazen aslında sen gittiğinden beri bazenleri unuttum...
Ama sen bazende olsa gel...
hani bazen öle afilli cümleler falan kurmazsın vay amk der bitirirsin.
cem adrian'ın eylül 18'de çıkansiyah bir veda öpücüğü adlı albümünden..

Hani bazen benim gibi karanlık seni de korkutuyor mu ?
Sessizlikte bir ses duyup seni de benim gibi ürkütüyor mu ?
Hani bazen durup dururken bir şarkı seni de ağlatıyor mu ?
Güneşteki kar gibi okşayıp kalbini eritiyor mu ?
Sen aynı sen
Ben aynı ben
Yol aynı yol
Biz hep kaybeden
Sen aynı sen
Ben aynı ben
Aşk aynı aşk
Biz hep vazgeçen
Hani bazen yalnızlık seni de öldürüyor mu?
biraz önce kordon'da denize karşı bir sigara yakarken dinlediğim bir cem adrian şaheseri.
cem adrian'ın bu şarkı hep eksik kalacak dediği, ayten alpman'ın sesini son kez duyduğumuz gece gece mükemmel giden parça.
"hani bazen durup dururken bir şarkı seni de ağlatıyor mu?

hani bazen yalnızlık seni de öldürüyor mu?"
© copyright 2005 - 2026