bugün

O benim diye bir sarkı seslendirdiler.Ben yaklasık 12 yıldır bir gencebay hayranı olarak begendim.Ama devamını bekliyorum sahsen benim ile irtibata geçtiğinde kendilerine gore bir kaç parca eser onerecegim kendilerine...
o benim adlı şarkıları budur:

https://www.youtube.com/watch?v=zZNEWD4lomE+
© copyright 2005 - 2026