grup bent

O benim diye bir sarkı seslendirdiler.Ben yaklasık 12 yıldır bir gencebay hayranı olarak begendim.Ama devamını bekliyorum sahsen benim ile irtibata geçtiğinde kendilerine gore bir kaç parca eser onerecegim kendilerine...
© copyright 2005 - 2026