bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- hindistan3
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya7
- aşure günü3
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- fas6
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- japonya4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- anın fotoğrafı2
- yılmaz güney12
- moğolistan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- gün gelecek dün olacak5
- kemal kılıçdaroğlu18
- arnavutluk2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- türk moğol kardeştir3
- ona bir şey söyle10
Gidenin arkasından kalanın söylediği söz.
Gitmeseydin neler olurdu bir hayalimiz olurdu şüphesiz, ben yine gülümseyen kişi olurdum böyle suskun durmazdım sessiz çığlıklar atmazdım hayat daha yaşanır olurdu belki aptalca kavgalarımızı saymazsak.
Ama gittin belki pişmansındır, bir resmin halen bende bazen bakıyorum ona ve sinirleniyorum şimdilerde poligonda hedef tahtasına asacak kadar seviyorum o resmini düşün bir zamanlar seni seven bu kalp nasıl geldi bu hale?
Asla affedemem seni çünkü affetmek Tanrısal bir eylemdir ve ben okadar güçlü değilim gittinya sakın bir daha geri gelme.
Gitmeseydin neler olurdu bir hayalimiz olurdu şüphesiz, ben yine gülümseyen kişi olurdum böyle suskun durmazdım sessiz çığlıklar atmazdım hayat daha yaşanır olurdu belki aptalca kavgalarımızı saymazsak.
Ama gittin belki pişmansındır, bir resmin halen bende bazen bakıyorum ona ve sinirleniyorum şimdilerde poligonda hedef tahtasına asacak kadar seviyorum o resmini düşün bir zamanlar seni seven bu kalp nasıl geldi bu hale?
Asla affedemem seni çünkü affetmek Tanrısal bir eylemdir ve ben okadar güçlü değilim gittinya sakın bir daha geri gelme.
berkay ın seslendirdiği, sinan akçıl ın da sözlerine imza attığı hoş şarkı.
Başka biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana
Sessizliği bırak hadi
Benim gibi konuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eğer bugün gitmeseydin
Birkaç güne dönecektim
Ve her seyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çogu zaman
Sana bana acımadan
Baska biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana
Bensizliği bırak hadi
Bugün bana kavuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eger bugün gitmeseydin
Birkaç güne dönecektim
Ve her şeyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çoğu zaman
Sana bana acımadan
Başka biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana
Sessizliği bırak hadi
Benim gibi konuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eğer bugün gitmeseydin
Birkaç güne dönecektim
Ve her seyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çogu zaman
Sana bana acımadan
Baska biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana
Bensizliği bırak hadi
Bugün bana kavuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eger bugün gitmeseydin
Birkaç güne dönecektim
Ve her şeyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çoğu zaman
Sana bana acımadan
Söz müzik sinan akçıl'a ait olan harika bir şarkı..
söylemekte geç kalınmış sözleri içeren şarkıdır. güzeldir.
gidenin ardından söylenecek en güzel sözlerden biridir, şarkısı da vardır:
https://www.youtube.com/watch?v=NnRP-dNL0PI
"baska biri çözüm değil
bu ayrılık lüzum değil
yerime geçip ben olsana
benim gibi dokunsana"
https://www.youtube.com/watch?v=NnRP-dNL0PI
"baska biri çözüm değil
bu ayrılık lüzum değil
yerime geçip ben olsana
benim gibi dokunsana"
gidene asla söylenmemesi gereken temenni.* her zamanki gibi kalan tek tedavi müziktir.
Çok gitmek istedin, ve bende artık engel olmadım sana, gitmeseydin....
dunyayi unutmak isteyip bir bur kutsal rahme siginmak istedigimde gozlerinin avlusuna yanasirdim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar