Gidenin arkasından kalanın söylediği söz.

Gitmeseydin neler olurdu bir hayalimiz olurdu şüphesiz, ben yine gülümseyen kişi olurdum böyle suskun durmazdım sessiz çığlıklar atmazdım hayat daha yaşanır olurdu belki aptalca kavgalarımızı saymazsak.

Ama gittin belki pişmansındır, bir resmin halen bende bazen bakıyorum ona ve sinirleniyorum şimdilerde poligonda hedef tahtasına asacak kadar seviyorum o resmini düşün bir zamanlar seni seven bu kalp nasıl geldi bu hale?

Asla affedemem seni çünkü affetmek Tanrısal bir eylemdir ve ben okadar güçlü değilim gittinya sakın bir daha geri gelme.
berkay ın seslendirdiği, sinan akçıl ın da sözlerine imza attığı hoş şarkı.

Başka biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil

Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana

Sessizliği bırak hadi
Benim gibi konuşsana

Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eğer bugün gitmeseydin

Birkaç güne dönecektim
Ve her seyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin

Dünya yalan çogu zaman
Sana bana acımadan

Baska biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil

Yerime geçip ben olsana
Benim gibi dokunsana

Bensizliği bırak hadi
Bugün bana kavuşsana

Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eger bugün gitmeseydin

Birkaç güne dönecektim
Ve her şeyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin

Dünya yalan çoğu zaman
Sana bana acımadan
Söz müzik sinan akçıl'a ait olan harika bir şarkı..
söylemekte geç kalınmış sözleri içeren şarkıdır. güzeldir.
gidenin ardından söylenecek en güzel sözlerden biridir, şarkısı da vardır:

https://www.youtube.com/watch?v=NnRP-dNL0PI

"baska biri çözüm değil
bu ayrılık lüzum değil
yerime geçip ben olsana
benim gibi dokunsana"
gidene asla söylenmemesi gereken temenni.* her zamanki gibi kalan tek tedavi müziktir.
Çok gitmek istedin, ve bende artık engel olmadım sana, gitmeseydin....
dunyayi unutmak isteyip bir bur kutsal rahme siginmak istedigimde gozlerinin avlusuna yanasirdim.
© copyright 2005 - 2026