gitmeseydin

gidenin ardından söylenecek en güzel sözlerden biridir, şarkısı da vardır:

https://www.youtube.com/watch?v=NnRP-dNL0PI

"baska biri çözüm değil
bu ayrılık lüzum değil
yerime geçip ben olsana
benim gibi dokunsana"
© copyright 2005 - 2026