bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
(bkz: genel sağlık sigortası primi) tahsil edilecek kişilerin;
'aylık' ne kadar genel sağlık sigortası primi ödemeleri gerektiğini ortaya çıkaracak;
13 ayrı kuruma bağlanılarak, 28 ayrı parametre üzerinden yapılacak olan gelir sorgulaması...
'aylık' ne kadar genel sağlık sigortası primi ödemeleri gerektiğini ortaya çıkaracak;
13 ayrı kuruma bağlanılarak, 28 ayrı parametre üzerinden yapılacak olan gelir sorgulaması...
devletin vatandaşını delirtmek için uyguladığı prosedürün adı.
bürokrasi ve devlet kurumlarına iş için gittinmi zaten kafayı ordan bir tırlatıyorsun. kaos , curcuna , tam bir bilinmezlik ortamı. birde bu iş için git işin gücün yoksa oradanda kafayı ye.
muhtarlığa git , arıza bir. yıllardır uğramadığın muhtarlığa git birbirinden abuk sabuk sorularla dolu olan abu zubu formunu al. sonra kaymakamlığa git ki yerini dahi bilmiyorum. hadi bulduk o rezil ortamda bu evrakları kime çakacağımızı bulacaz. akabindende vakfa gitmek ki adını dahi yeni duyuyorum. bildiğin diyor ki al eline tam otomatik bir silah sırasıyla muhtarlıktaki , sonra kaymakamlıktaki ardından da vakıftaki herkesi öldür.
evet bu işlemleri yapacak herkesin aklına geliyordur bunlar.
askere başvururkende çile çektik ızdırap çektik. şimdi bi de bu dalga çıktı. bir ızdırapta oradan.
edit: gözümde büyütmüşüm. hiçbir zaman erimeyen 100 kişilik kuyruğu gözardı edebilirseniz işleminiz 3dakika sürmüyor.
bürokrasi ve devlet kurumlarına iş için gittinmi zaten kafayı ordan bir tırlatıyorsun. kaos , curcuna , tam bir bilinmezlik ortamı. birde bu iş için git işin gücün yoksa oradanda kafayı ye.
muhtarlığa git , arıza bir. yıllardır uğramadığın muhtarlığa git birbirinden abuk sabuk sorularla dolu olan abu zubu formunu al. sonra kaymakamlığa git ki yerini dahi bilmiyorum. hadi bulduk o rezil ortamda bu evrakları kime çakacağımızı bulacaz. akabindende vakfa gitmek ki adını dahi yeni duyuyorum. bildiğin diyor ki al eline tam otomatik bir silah sırasıyla muhtarlıktaki , sonra kaymakamlıktaki ardından da vakıftaki herkesi öldür.
evet bu işlemleri yapacak herkesin aklına geliyordur bunlar.
askere başvururkende çile çektik ızdırap çektik. şimdi bi de bu dalga çıktı. bir ızdırapta oradan.
edit: gözümde büyütmüşüm. hiçbir zaman erimeyen 100 kişilik kuyruğu gözardı edebilirseniz işleminiz 3dakika sürmüyor.
bugün hallettiğim meseledir. kaymakamlıkta sosyal yardım ve dayanışma bölümünde bir tanecik form dolduruluyor. yarın son. yapmayanlara aylık 212 tl ceza mahiyetinde para kitlenecek. demedi demeyin.
son işlem tarihi şubat sonuna alınmıştır.
Son işlem Tarihi 1 Mart 2012 Olan Hede.
son işlem tarihi uzadıkça uzayan hödö. milletimiz gündemi çok iyi takip ettiği için devletimiz uzatıyor böyle (!)
fethullah gülen'in yaptığı zanettim aktivite. bir dk. bir dk. kırık testiydi lan o. *
yaptırmayanlar için son 13 gün.
14. gün 216 prim borcu sahibi olmamak için sağlık güvencesi olmayan insanlara ulaştırılmalı...
http://ekonomi.milliyet.c....2012/1501611/default.htm
14. gün 216 prim borcu sahibi olmamak için sağlık güvencesi olmayan insanlara ulaştırılmalı...
http://ekonomi.milliyet.c....2012/1501611/default.htm
hangi geliri test edecekler diye düşündürmüyo değil.
geliri olmayan vatandaşın olmayan gelirini belgelendirmek zorunda olduğu test.
geliri olmayan vatandaşa devletin "böyle bir şey mümkün değil 10 yıllık ak parti iktidarında çok şey değişti herkesin geliri var herkes mutlu mesut." dercesine yaptırdığı hede.
sigortalı olarak çalıştığınız işinizden kendi rızanızla ayrılıp yurtdışına çalışmaya ve yaşamaya gittiğiniz zaman da işten ayrılışınızın 100.gününde yaptırmanız gereken testmiş bu.
Herkesi sağlık sigortasından yararlandırmak için yapılmış uygulma.
şu sıralar üniversiteyi bitirmiş bütün erkek bireylere gelen, sgk tarafından yapılması zorunlu hede.
eğer babanınızın mal varlığı ev, arsa, mülk cart curt gibiyse ilk yapacağınız iş kendinizi aileden başka evde bir evde göstermek olsun. babanıza ait olmayan bir ev varsa, orada kendinizi gösterirseniz size gelecek ödeme daha az olur. hiçbirşey bilmeden sosyal yardımlaşmaya gidip "ben gelir testi yaptıracam" derseniz, ve adamın sorduğu soruları doğru cevap verirseniz ki bu dediğim maddi durumu iyi olanlar için sıçtınız demektir.
babanız ile aranızın bozuk olduğunu söyleyip, başka bir evde kaldığınızı ve bunu ikamet olarak gösterdiğiniz takdirde 38 tl gibi bir para ödemesi girişi yapılıyor. senaryoyu iyi ayarlamanız burada çok önemli. aylık gideriniz 400tl yi geçmemeli, yiyecek, giyecek, yol ..vs felan. bu aşamalardan sonra eğer ceza gelirse verirsiniz ki buda 38tl olur... yok ben doğruyu söylerim, üniversite bitti. ailemle kalıyom derseniz 3 sayılı paraları ödersiniz. heleki babanızın üstünde araba, ev, arsa gibi şeyler varsa.
diyeceğim şunu; sgk'dan kağıt gelen üniversiteyi bitirmiş arkadaşlar bu işi yapmak zorunda. öyle ya da böyle bi para ödeyeceksiniz. ailenizden kopuk tek başınıza yaşadığınızı ikamet ile beyan ederseniz çok çok düşük miktar ödersiniz.
şu sıralar üniversiteyi bitirmiş bütün erkek bireylere gelen, sgk tarafından yapılması zorunlu hede.
eğer babanınızın mal varlığı ev, arsa, mülk cart curt gibiyse ilk yapacağınız iş kendinizi aileden başka evde bir evde göstermek olsun. babanıza ait olmayan bir ev varsa, orada kendinizi gösterirseniz size gelecek ödeme daha az olur. hiçbirşey bilmeden sosyal yardımlaşmaya gidip "ben gelir testi yaptıracam" derseniz, ve adamın sorduğu soruları doğru cevap verirseniz ki bu dediğim maddi durumu iyi olanlar için sıçtınız demektir.
babanız ile aranızın bozuk olduğunu söyleyip, başka bir evde kaldığınızı ve bunu ikamet olarak gösterdiğiniz takdirde 38 tl gibi bir para ödemesi girişi yapılıyor. senaryoyu iyi ayarlamanız burada çok önemli. aylık gideriniz 400tl yi geçmemeli, yiyecek, giyecek, yol ..vs felan. bu aşamalardan sonra eğer ceza gelirse verirsiniz ki buda 38tl olur... yok ben doğruyu söylerim, üniversite bitti. ailemle kalıyom derseniz 3 sayılı paraları ödersiniz. heleki babanızın üstünde araba, ev, arsa gibi şeyler varsa.
diyeceğim şunu; sgk'dan kağıt gelen üniversiteyi bitirmiş arkadaşlar bu işi yapmak zorunda. öyle ya da böyle bi para ödeyeceksiniz. ailenizden kopuk tek başınıza yaşadığınızı ikamet ile beyan ederseniz çok çok düşük miktar ödersiniz.
Gss prim borcu cikanlarin yaptirmasi gereken testtir.
Sikko bir test. Ulan adamın geliri yok neyini test ediyorsunuz.
vatandaşı yorma şeysi. buna bir el atılmalı. zaten sgk vatandaşın gelirini biliyor olmalı çünkü aylık gelir üzerinden prim kesmeyi biliyor. ha kesemiyorsa, vatandaşın geliri yok demektir. bu devlet salak mı ne?
gelmeyen testtir.
devlet bana 18 yaşından büyüksen sen artık ailenden ayrı bir bireysin diyor. Hem de benden ailemin gelirine bakarak ödeme yapmaı bekliyor. Bir kere anayasa'ya aykırı. Hem beni ayrı bir birey olarak kabul ediyorsun, hem de ailenin gelirine göre seni borçlandıcağım diyorsun. Ben çalışmıyorum işsizim. Sen beni niye ailemin gelirine göre almadığım sağlık hizmeti yüzünden borçlandırıyorsun ki ?1000 küsür lira borç çıkarmışlar gelir testine girmediğim için, inatla da girmiyeceğim isterse 100. bin lira olsun o borç. En fazla hapse atarsınız üstüme bir şey de yok zaten garibanın tekiyim.
sahip olduğun tüm mal varlığının beyanıdır.
bazıları bankadaki parasını, altınları falan çekip evde saklıyor. bu teste girmeden önce.
bazıları bankadaki parasını, altınları falan çekip evde saklıyor. bu teste girmeden önce.
4+2 mortgageli bir mustakil,
Bmw 1 ‘18 model.
Aylik 12 bin dolares.
Bmw 1 ‘18 model.
Aylik 12 bin dolares.
Gündemdeki Haberler