bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
galatasaraylı da olsa , bizi yenmişler dahi olsa cümle alem duysun seviyorum hüleeeyn hemde çoook kankası . *
gece gece piskopata bağlamış manyak.
gündüz gündüz de piskopata bağlayan manyak. her daim manyak. olsun yine de severiz.
onu anlatmaya çalışsam, kelimeler ve bu sayfalar yetmez.
şu kısa 2 günümü, 20 gün tadında yaşamamın en büyük sebeplerinden.
şu kısa 2 günümü, 20 gün tadında yaşamamın en büyük sebeplerinden.
sol frame in yeni gülü...
o değil de dikeni batıyor lan bunun... sevmiyorum ben...
insan bi çorba yapar sıcağından, vefa kalmamış azizim bu yeni nesilde... ıı ıhhh...
o değil de dikeni batıyor lan bunun... sevmiyorum ben...
insan bi çorba yapar sıcağından, vefa kalmamış azizim bu yeni nesilde... ıı ıhhh...
yazar didiğin büüle olur, büüle olur, büüle olur..
inancının kimseyi ilgilendirmediği, kendini bilmezlere belli bir mesaj vermek için yazılmış bir entrye atlayan sazanlara selam ettiğim, her zaman yanında olacağım kendini müslüman ve inançlı sanalardan daha da inançlı olan yazar dostum.
(bkz: ironiden anlamayan nesle aşina değiliz)
(bkz: ironiden anlamayan nesle aşina değiliz)
gay fıkrası anlatan kişi gay mı olur sorusunu aklıma getıren, en bir mumın yazar arkadasım.
(bkz: kımse sacmalamasın)
(bkz: kımse sacmalamasın)
ulan dine laf söylenmez. din tabudur. tabu puttur. islamda puta inanmak yok lan diyerek saçmalamak mümkün. aferim kızıma iyi etmiş rahatsız olanlar da ayıp etmiş olmuyorlar mı biraz. mahlle baskısı vs .
dinsel hoşgörünün ne kadar alt sınırda olduğunu kısacık bir fıkra ile bizlere göstermiş yazardır. bir fıkra yazınca dinden imandan çıkacağımızı da bizlere ıspatlamıştır.
bugüne dek isa ile, musa ile ilgili sürü sepet anlatılan fıkralara üstelik bunlar müstehcen de olabiliyor, gülen yurdum yaşayanları örtünün tadında bir mizahi fıkraya bu kadar sert girebilmişler ya helal olsun.
kendisini tanımam etmem ama evet yazdığı fıkraya güldüm. olay bundan ibarettir. kendisi mümin mi, satanist mi, ateist mi, deist mi beni bağlamaz.
bugüne dek isa ile, musa ile ilgili sürü sepet anlatılan fıkralara üstelik bunlar müstehcen de olabiliyor, gülen yurdum yaşayanları örtünün tadında bir mizahi fıkraya bu kadar sert girebilmişler ya helal olsun.
kendisini tanımam etmem ama evet yazdığı fıkraya güldüm. olay bundan ibarettir. kendisi mümin mi, satanist mi, ateist mi, deist mi beni bağlamaz.
islamiyetin hoşgörü dini olduğunu bilen ve küçük bir fıkra test'i ile hoşgörüsüz insanları seçmemizi sağlayan yazar.
(bkz: teşekkürü borç biliriz)
(bkz: teşekkürü borç biliriz)
iyi niyetle yazdığı fıkrası yanlış anlaşılan yazar.*sol framede herkesin saçmasapan başliklar actigi, karsi cinslerin birbirlerine yazdığı her turlu terbiyesiz ve aşagilayici entryler hiç dikkat çekmiyor,adı üstünde "fıkra"olarak yazılan bir şey bu kadar tepki çekiyor.pes yani...
nete giremediği sürede arkasında olan tüm yazar arkadaşlara teşekkür eden yazar.
din allah ile kul arasındadır. benimle allah arasına kimse giremez, kimin ne kadar dindar olduğunu yine kimsecikler bilemez.
amacının allaha inanmak değil de başka şeyler olduğuna inandığı bir kesimi ürküttüğü, korkuttuğu için gayet mutludur.
son bir söz:
islamiyet hoşgörü ve kardeşlik dinidir.
din allah ile kul arasındadır. benimle allah arasına kimse giremez, kimin ne kadar dindar olduğunu yine kimsecikler bilemez.
amacının allaha inanmak değil de başka şeyler olduğuna inandığı bir kesimi ürküttüğü, korkuttuğu için gayet mutludur.
son bir söz:
islamiyet hoşgörü ve kardeşlik dinidir.
kötü hava koşulu, malzeme sıkıntısı demeden içinde yanıp tutuşan sanat aşkını ortaya çıkaran estetik kaygılar içinde benimle birlikte sanatsa çalışmalar yapmış olan can dan öte kişilik.
asosyalin önde gideni.
sosyallikten yorulmuş zat-ı muhterem.
(bkz: yersen)
(bkz: yersen)
asosyalin çok önde gideni.
onu son görenler dede oldu.
onu son görenler dede oldu.
sosyal hayatını falcılara adayan yazar. eğer ona cepten ulaşamıyorsanız, falcısını arayın ve telefona freedean ı isteyin, mutlaka ordadır. o derece yani.
7/24 bilgisayar başına pinekleyen internet hastası. onun dışında başka bir aktivitesi yoktur.
kendisi gözlüklü, şişman, sivilceli, yüzüne bakılmaz bi' kişiliktir.
net aleminden başka tek eğlencesi okul olup, en sık katıldığı aktivite ödevler ve projelerdir.
bayramda bile(!) kendisini eve kapatmış, ders çalışmaktadır.
hayırlara vesile olsundur.
net aleminden başka tek eğlencesi okul olup, en sık katıldığı aktivite ödevler ve projelerdir.
bayramda bile(!) kendisini eve kapatmış, ders çalışmaktadır.
hayırlara vesile olsundur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar