bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
crack i gelmedi mi amk diye sordurandır.
Ut'de kulübümde baya bir oyuncu biriken oyun.açıkçası bunları nasıl kadroma yerleştireceğimi bilmiyorum.bedavaya gelen kartlardan çıktı oyuncular.
oynanmasi bir hayli zor olan spor oyunudur. Pese benzemez.
pes 15 pes 14 gibi çıkarsa pesi sikke sikke tarihe gömecek oyundur. bu arada mükemmel oyundur emeği geçen herkesin eline sağlık.
Sistemini anasını sikeyim. Script olayı falan değil. Yenilmeye laf söylemem.
Kazandığın maç bitiyor, çat ultimate team' den atıyor seni mağlubiyet yazıyor. Division 3' te kazandığın maçın yenildi sayılması ? Ananı sikeyim seni coder. Orospu evladı seni.
Kazandığın maç bitiyor, çat ultimate team' den atıyor seni mağlubiyet yazıyor. Division 3' te kazandığın maçın yenildi sayılması ? Ananı sikeyim seni coder. Orospu evladı seni.
cracki hala çıkmamış diyolla.
var mı oynayan şeyeden?
güzel oyun.
var mı oynayan şeyeden?
güzel oyun.
arkadaşlarla ps4 de iki günde 10 maçtan fazla oyun oynamamıza rağmen, 1 maç ve adamların saçmasalak çarpışmalarının komik olması ve de bir maçta gekas ın sakatlanıp taç çizgisine oturup oynamıyom olum ben değiştirin beni ricasının üzerine oyunun otomatik olarak durması haricinde hiç zevk almadık, hatta sıkıldık, futbol bu kadar da yavaş bir oyun değil, topu alıp dönemeyen oyuncular nedir öyle, tamam fifa tarafından full lisans olayının ve süper ligin olması atmosferi güzelleştiriyor ama simülasyon diyerekten bu kadar da abartmamak lazım, ne yazık ki nasıl bu kadar seveni var anlamış değilim, emin olduğum bir şey var ki türkiyede de seveni olsa da bu çoğunluk türkiyede değil öyle bir şey olsa idi playstation cafelerde herkes fifa oynardı.
crack i çıksada oynasak bi çıkmadı gitti.
playstore'dan aldığım oyunumda, oyundan atma sorunu yaşıyorum. Özellikle online modlarda kesinlikle oyun kapanıyor. Yardımlarınızı beklemekteyim sevgili yazarlar.
hala crack'i çıkmamış oyun. fifa iyi para vermiş scene gruplarına.
not: orjinal al emeğe saygı duygu diyeceklere şimdiden cevap: küfür ederim, hiç bulaşmayın.
not: orjinal al emeğe saygı duygu diyeceklere şimdiden cevap: küfür ederim, hiç bulaşmayın.
ps3 de gümbür gümbür oynadığım çok sağlam oyun.
cracki çıkınca biri 'hi' desin.
cracki henüz çıkmayan oyundur efendim kendileri.
cracki henüz çıkmayan oyundur efendim kendileri.
O değil de, crack'i hala çıkmamış oyundur. Çıktığında dünya daha güzel bir yer olacak, yeşillenecektir.
lakin crack'i hala çıkmamış oyundur. çıktığında insanlar dolar zengini olacak, yeşillenecektir.
ciddi ciddi crack'i hala çıkmamış oyundur. Çıktığında link atın!
fifa 14 ile arasında pek bir fark olmayan oyun. oyuna gelmeyin.
Pes 15'den kat kat güzel olmuş bir oyun...
Oyuncu'ya gidip her gün"Abi FIFA 15 çıktı mı?"adıyla sorduğum, adamın artık kapıdan girerken beni tanımasını sağlayan oyun.
Edit: Öyle yapıp yapıp oyuna 5 TL vermek yerine yandaki internet cafe'ye gelince oradan USB belleğe atıp yandaki oyuncudan dayak yememe imkan sağlayacak oyundur.
Edit: Öyle yapıp yapıp oyuna 5 TL vermek yerine yandaki internet cafe'ye gelince oradan USB belleğe atıp yandaki oyuncudan dayak yememe imkan sağlayacak oyundur.
division2 de mücadelemi sürdürdüğüm oyun. hastasıyım.
Fifa yine her zaman ki gibi oyunu gerçekçi yapmış ama yine her zamanki gibi oyuncu karekterlerini ve top sürüş stilleri oyun tarzlarını yansıtamamışlar sanırım bu konuda da fifanı pesi örnek alması lazım.
türkiye ligi için yüzleri benzetememişler. gs de tek benzeyen adam chedjou lan.
bu sene biraz bozmuş gibi pek beğenmedim, gerçekci yapalım derken batırdılar.
online kapışacak arkadaş aranan oyun.
türkiye ligine özenmemişlermişmiş. crack arayacağınıza bi zahmet alın şunu da özensinler amk.
Pes 13'e alışan bu güzelim oyundan zevk alamaz. Çünkü alışmıştır Ronaldo&Bale ile zikzak yapa yapa gol atmaya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar