bugün

fifa 15

Sistemini anasını sikeyim. Script olayı falan değil. Yenilmeye laf söylemem.

Kazandığın maç bitiyor, çat ultimate team' den atıyor seni mağlubiyet yazıyor. Division 3' te kazandığın maçın yenildi sayılması ? Ananı sikeyim seni coder. Orospu evladı seni.
© copyright 2005 - 2026