bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı3
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- küfreden kız iticiliği3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- göbek adınız2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- saba makamı ile okunan ezan4
- beyaz otomobil satın almak15
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- almanya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- bugün de meme atan olmaması13
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
yok lan bunlar foto atanları da sallamıyor artık, geçen biri af edersiniz götünü attı hiçbiri de öyle ilgi göstermedi yani. birbirlerine yürüyorlar daha ziyade. değişik bir geylik furyası hakim sözlüğe. iki gün girmedik fişek gibi delikanlılarımızı karıya kıza tövbe ettirmişler.
Hoş gelmiş inşallah körpedir.
bellona nın flora lısı.
(bkz: efilla) nikli eski yazardır.
Kesin bilgi.
Nerden anladin diyeceksiniz ?.
- ikiside henry cavill hayranı. O zaman bu demek oluyor ki. Fellora = efilla.
Ahahahah
Kesin bilgi.
Nerden anladin diyeceksiniz ?.
- ikiside henry cavill hayranı. O zaman bu demek oluyor ki. Fellora = efilla.
Ahahahah
(bkz: #45032664)
bu da amma mağdur edebiyatı yaptı...
hakkında iki entry girildi diye intihar edecek yazar imajı çiziyor...
memlekette deli çok tabi...
yarın savcılıktan bir haber alabiliriz...
emrullah handangillioğlu'nun ölümüne sebep olmaktan dolayı hakkınızda bir suçlama var...
ifadeniz alınacaktır...
konu ne efendim? emrullah handangillioğlu yani (efilla) nickli yazar hakkında girmiş olduğunuz olumsuz ve tehditvari entryler sebebiyle emrullah hanım, pardon emrullah bey daha fazla dayanamamış canına kastetmiştir...
al başına bela.. efilla olmak isteyen emrullah yüzünden bir de hapis yatıyormuşssun.
al sana dram.
bu da amma mağdur edebiyatı yaptı...
hakkında iki entry girildi diye intihar edecek yazar imajı çiziyor...
memlekette deli çok tabi...
yarın savcılıktan bir haber alabiliriz...
emrullah handangillioğlu'nun ölümüne sebep olmaktan dolayı hakkınızda bir suçlama var...
ifadeniz alınacaktır...
konu ne efendim? emrullah handangillioğlu yani (efilla) nickli yazar hakkında girmiş olduğunuz olumsuz ve tehditvari entryler sebebiyle emrullah hanım, pardon emrullah bey daha fazla dayanamamış canına kastetmiştir...
al başına bela.. efilla olmak isteyen emrullah yüzünden bir de hapis yatıyormuşssun.
al sana dram.
özel mesaj atıp. artık canıma yettin hesabımı sildirip gidiyorum. olacaklardan sen sorumlusun tarzında şeyler yazan yazar...
ben değil belki ama bu habere Karton toplayan çocuk çok üzülebilir.
ben değil belki ama bu habere Karton toplayan çocuk çok üzülebilir.
e çünkü kız rolü yapıyorsun gülüm.. bir de sözlükteki herkesi aptal yerine koyuyorsun...
ben değil herkes durumun farkında..
herkes neyin ne olduğunu bilmiyor sanki?
emrullah hala daha mağdur ayağına yatıyorsun, yatma.
hesabını sildirecekmiş. çok da fifi..
ben değil herkes durumun farkında..
herkes neyin ne olduğunu bilmiyor sanki?
emrullah hala daha mağdur ayağına yatıyorsun, yatma.
hesabını sildirecekmiş. çok da fifi..
fellora hesabıyla bunu nik altıma yazıp (#45042797) kartoncu hesabından uplama yapan öylesine yazar. bide açık eksileme yapmaları yok mu kahkaha attırıyor bana. ulan karması yerle bir olmuş birine sizin sikko eksileriniz işler mi lan. haaaa unutmadan kukla yazmış peh biz bu yaşa kadar tırnaklarımızla geldik hamdolsun siz kıçınızdaki yırtık donu değiştirmeye bakın gerçekten çok yazık.
görsel
görsel
o değil de zamanında özelden yürüyenler şimdi nasıl bir psikoloji içindedir acaba. düşünsene her yazdığını artıladığın, nik altında yatıp kalktığın, uyumadan mouse ile nikini okşadığın kız yazar kartoncu çıkıyor.
sikandal resmen.
şaka bir yana feyktir değildir bilemem, kartoncunun bu kadar boş işlerle uğraşacağını da düşünmüyorum, daha doğrusu çok değil beyni nohuttan birazcık büyük olan kimse böyle bir şeyle uğraşmaz ama takdir kamuoyunun tabi.
sikandal resmen.
şaka bir yana feyktir değildir bilemem, kartoncunun bu kadar boş işlerle uğraşacağını da düşünmüyorum, daha doğrusu çok değil beyni nohuttan birazcık büyük olan kimse böyle bir şeyle uğraşmaz ama takdir kamuoyunun tabi.
Yav dark bırak onların linçlerinden ne olacak iftiracıların amına götüne sövmek iyidir problem yok canım sıkıldıkça içlerinden geçerim artık.
Dark sen bunlardan daha müslümansın eee iftiracılar bunların dedeleri de öyleydi gerçekten çok yazık.
Ay ben efillayla bir ara bayagi kız muhabbeti yapmıştım. Kız degil miymis şimdi ben anlamadım.
birazdan özel mesaj atıp, peşimi bırak senin yüzünden intihar edeceğim, sorumlusu sen olacaksın diye gözümü korkutmaya çalışacak yazardır..
oğlum kartoncu bırak bu ayakları. aklınca beni korkutacaksın...
bir de eş zamanlı mesaj atmaları yok mu?
adam gerçekten iki farklı kişi olduğuna inanarak mesaj atıyor..
bazen fellora olduğunu şaşırıp kartoncu gibi mesaj da atıyor.
oğlum kartoncu bırak bu ayakları. aklınca beni korkutacaksın...
bir de eş zamanlı mesaj atmaları yok mu?
adam gerçekten iki farklı kişi olduğuna inanarak mesaj atıyor..
bazen fellora olduğunu şaşırıp kartoncu gibi mesaj da atıyor.
Fellora burada eflatunoje eflatunoje2 efila efilla fellora gibi nicklerle ortalığı birbirine katıp paçası sıkışınca hesap kapatıp kaçmayı huy edinmiş bir kişilik. Kendisi ile bir iki konuda mesajlaştık. Kansızlığından bahsediyordu. Ben de kullandığım ilacı tavsiye ettim. Daha sonra sözlükte sürekli kanamam var regl sancısı çekiyorum minvalinde entryler girince bende bir kadın regl konusunda bu kadar cahilce entry girmeyeceğini belirtip Harun abi dedim. işte film bundan sonra koptu.
istisnasız her entryde laf atılmadık ne yaşım kaldı, ne menepozum, ne medeni halim. Çoğunlukla cevap vermedim. Cevap verdiklerimde ise kendi entrysini silip benimkileri ss alıp sözde bik bik bana küfür ediyor diye algı yaptı. Şimdi herkes özeleştiri yapsın 12 yıldır sözlükteyim kiminle kavga etmişim kime küfür etmişim?
Efillanın fake olduğunu düşündüren sebep de 19.07.2021 tarihinde adı geçen 3 yazarla birlikte ağza alınmayacak iftiralarla toplu çullanmalarıydı. iftiraların en hafifini söylüyorum moderatör sevgilim varmış bunlara çaylak attırıyormuşum. Şuan aktif iki mod da kadın ve biri evli. Kaldı ki mod sevgilim olsa bu arkadaş bana bu kadar hakaret edebilir mi?
O dönemde bu konularda bunlar kadar tecrübeli olmadığım için ben ss alıp dosya yapmadım. Hepiniz bilirsiniz ki ortada bi kavga varken herkes taraflara mesaj atar. Bana da bir çok arkadaş mesaj atıp onlar hakkında bildiklerini anlattılar hiç birini kullanmadım. Bugün onlara yazan kişiler onlarla kişisel hesapları olan kişilerdir benimle alakaları yoktur. Ben artık bu olaylardan bu kişilerden bu sözlükten tiksindim. Elimden geldiğince çoğunuzla insani muhabbetler kurmaya çalıştım ama düşün yakamdan bıktırdınız.
istisnasız her entryde laf atılmadık ne yaşım kaldı, ne menepozum, ne medeni halim. Çoğunlukla cevap vermedim. Cevap verdiklerimde ise kendi entrysini silip benimkileri ss alıp sözde bik bik bana küfür ediyor diye algı yaptı. Şimdi herkes özeleştiri yapsın 12 yıldır sözlükteyim kiminle kavga etmişim kime küfür etmişim?
Efillanın fake olduğunu düşündüren sebep de 19.07.2021 tarihinde adı geçen 3 yazarla birlikte ağza alınmayacak iftiralarla toplu çullanmalarıydı. iftiraların en hafifini söylüyorum moderatör sevgilim varmış bunlara çaylak attırıyormuşum. Şuan aktif iki mod da kadın ve biri evli. Kaldı ki mod sevgilim olsa bu arkadaş bana bu kadar hakaret edebilir mi?
O dönemde bu konularda bunlar kadar tecrübeli olmadığım için ben ss alıp dosya yapmadım. Hepiniz bilirsiniz ki ortada bi kavga varken herkes taraflara mesaj atar. Bana da bir çok arkadaş mesaj atıp onlar hakkında bildiklerini anlattılar hiç birini kullanmadım. Bugün onlara yazan kişiler onlarla kişisel hesapları olan kişilerdir benimle alakaları yoktur. Ben artık bu olaylardan bu kişilerden bu sözlükten tiksindim. Elimden geldiğince çoğunuzla insani muhabbetler kurmaya çalıştım ama düşün yakamdan bıktırdınız.
Ya insanlar buraya kafa dağıtmaya geliyor bir bakıyoruz çatır çutur kalp kırıyorlar yapmayın etmeyin kalplerinizi kırdığınız insanlar hayatlarını kaybedince artık her şey için geç olduğunu anlayacaksınız. Yapmayın etmeyin yaşadığım için söylüyorum.
edit: Bir kişi girdiği entryi silmiş 9 tane entry vardı normalde 8 e düşmüş.
edit: Bir kişi girdiği entryi silmiş 9 tane entry vardı normalde 8 e düşmüş.
Ya surda iki entry girip eğlenip kafa dağıtıp gidiyoruz. Siz ne yaşıyorsunuz. Burayı bu kadar ciddiye alacak kadar hayati seviyor musunuz?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar