bugün

(bkz: feda dedik ama şimdi fena koyuyoruz)
Seneye 8 taşın tekrar diyeceğidir.
https://www.youtube.com/watch?v=P-CEAtKnzNk
beşiktaş' ı bugünlere getiren, kulüp tarihine geçen bir beşiktaş projesi. Zamanında az dalga geçmediler bu projeyle. para komidinin üstünde diyenleri de unutmadık, ergin paraman ve onun korkak, paragöz oyuncularının kaçtığı zamanları unutmadık. şimdi bizimle alay edenlerin ne durumda olduklarını, tüm oyuncularının serbest dolaştığı kulüpleride biliyoruz. neyse siz korkmayın genede, daha vodafone arena diye bir orkestra geliyor. o zaman korkun siz.
https://www.youtube.com/watch?v=PB7cto_oV6A

bir canım vardır
direnip yaşar
bir canım vardır
savaşçı!
beşiktaş'ın mali sıkıntılar yaşarken taraftarlarından destek alma amacıyla ürettiği, zamanında 30 tl'ye satılan ve ilgi gören t-shirttir.

üstünde arap alfabesiyle yazan yazıyı kimse anlamasa bile beşiktaşlılar çok değer veriyor bu t-shirt'e.

artık satılmıyor sanırım.
nihat doğan: "Manu- schalke-real madrid bayragi alacak paran var sonra FEDA!"
1 sene olup bitmiştir.Kazanılan paralar da heba edilmiştir.
sezer öztürk, enemaro gibi transferler ile veba olmuştur. evet.
veda olmuştur.
koskoca beşiktaş kulübünün başına geçmiş basiretsiz yöneticilerin bu seneki başarısızlıklarına taa aylar önceden bulduğu kılıftır. bir galatasaray taraftarı olarak bjk'nin bu adamlara kalmış olması beni üzerken hayattaki en önemli varlıkları beşiktaş'ı olan taraftar kardeşlerimi düşünemiyorum bile.

not: veli ne amq takım batsın iflas etsin kapansın da yine bu futbolcumsu takımın 11'inde oynamasın. yazıklar olsun.
feda dedik, fena geliyoruz.
beşiktaş'ın borçlar bitene kadarki parolası. bütün bu süre boyunca y.d. ye bedduası.
kabul etmeyen sporlar için "veda"ya dönüşen.
beşiktaş'ın 2012-2013 sezonundaki parolası.
zeki demirkubuz tarafında dubai filim festivalinde eniyi fiflim odulunu alırken gıydıgı tişört.
https://www.youtube.com/watch?v=Y66T_xR0AU4
sadece tişört, atkı, şapkadan ibaret bir kampanya değil, beşiktaş ın varlığını kendi canından üstün gören şeref bey in takımına olan sevgisini genç nesile aktarma projesi, halk hareketidir.

başkanından teknik direktörüne, futbolcusundan taraftarına kadar düzlüğe çıkana kadar ekonomik anlamda, düzlükte iken manevi anlamda birtakım şeyleri feda etme yarışıdır.
9. nesil silik olan yazar.
bazılarının kıçından anladığı olay.. koca camiayı "feda" diye 3 kuruşa satmak anlıyor bazıları bunu.!
fenerbahçeli olarak tüylerimi diken diken ettiren t-shirt. yalnız demiröreni,nihatı derken bir de vefa lazım olacak gibi.
ne anlama geldiği beşiktaşlılarca bile anlaşılamayan, hakikatte sadece t-shirtten, üründen, maddiyattan oluşmayan hareket.
beşiktaşın bir t-shirtüdür. almayacam lan. Alanı s.ksinler!
şu ana kadar 77.000 satıdlığı söylenmektedir.77000*30=2.310.000TL yapar. büyük beşiktaş taraftarının kulubüne bağlılığını gösteren ufak bir öernektir.
http://g1206.hizliresim.com/y/h/7yxnk.jpg
© copyright 2005 - 2026