bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- kitap okumuyusan entry girme2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- lucas luthor2
- iş kadını yazarlar6
- kaçak çay2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- oyuncu2
- gocu abi2
- futbol9
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
Yazık bu adam da perişan oldu hava alanı meselesinden.partisini ve ideolojisini bile sattı. Bir hava alanı için Yazık
bizim en büyük ideolojimiz memleketimizdir.
Biz Kuvayı milliye çocuğuyuz.
Bizim için her şeyden önce adana gelir.
Hamd olsun partimiz fark etmez; biz hep Türkçüyüz.
Biz Kuvayı milliye çocuğuyuz.
Bizim için her şeyden önce adana gelir.
Hamd olsun partimiz fark etmez; biz hep Türkçüyüz.
Menfaat girince işin içine bir şeyler değişiyor sanki neyse...
Kaç para lan bir havalimanı! Ben açıcam adana'ya, yeter bu çocuğu üzdüğünüz!
Söz konusu Adana'nın menfaati olunca, evet.
Aynen gocu abi bi el at yap bir şeyler.
bazı görüşlerine hiç katılmasam da iyi bir yazar olduğunu düşünüyorum.
kesinlikle hazzetmediğim, futbolu bilmediğini iddia etmeme gülüp geçtiğim, galatasaray' a ve tarih yazarlarına karşı vefasız davranmasını üzüntüyle izlediğim yazar.
zaten eski bir nickimle yaptığım yorum için '' kimse senin sorununu önemsemiyor '' diyerek kalbimi kırmıştı.
tek isteğim huzur versin. iyi gün taraftarlığı, artı oyları da onun olsun. sadece huzur istiyorum.
zaten eski bir nickimle yaptığım yorum için '' kimse senin sorununu önemsemiyor '' diyerek kalbimi kırmıştı.
tek isteğim huzur versin. iyi gün taraftarlığı, artı oyları da onun olsun. sadece huzur istiyorum.
Adanalı galiba. Umarım tanıdığım diğer adanalı arkadaşlarım gibi cömerttir.
Ne yemeklerdi onlar beeee.
Ne yemeklerdi onlar beeee.
Yılın ilk Eylül sabahından herkese günaydın.
kanki ne oldu adana işi? en son havalimanına zincirledi kendini diye haber gelmişti senin için!
Kozan ve adana için olan mücadelemiz devam ediyor.
Değişen bir şey yok.
Değişen bir şey yok.
(bkz: #47149608)
yazar olduğunu bilmeden girdiğim entrynin sizinle bir alakası yoktur.
nickaltı dolu olan yazarlar ya kaliteli ya kadındır. ama eylül isminin geçtiği herşey herkes güzeldir gözümde. iyi yazmalar.
edit: imla.
yazar olduğunu bilmeden girdiğim entrynin sizinle bir alakası yoktur.
nickaltı dolu olan yazarlar ya kaliteli ya kadındır. ama eylül isminin geçtiği herşey herkes güzeldir gözümde. iyi yazmalar.
edit: imla.
Sabah sabah maziye salan yazar. Araba entryleri beni maziye götürdü.
uludağ sözlük'de vhki.
cinsiyeti ne.
Nicki sikli bayan gibi olmasına aldanma erkek o.
Erkek.
Yörük Türkmen beyi. *
Yörük Türkmen beyi. *
yani kiz misin.
hangi sebepten çaylak yediğini anlamadığım kaliteli bir yazar.
arabalar konusunda benden çok daha tecrübeli ve bilgili bir yazar. 2. el araç konusunda benden çok bu abime güvenmenizi tavsiye ederim * .
onun dışında gayet hoşsohbet, efendi ve yörük türkmen beyi.
arabalar konusunda benden çok daha tecrübeli ve bilgili bir yazar. 2. el araç konusunda benden çok bu abime güvenmenizi tavsiye ederim * .
onun dışında gayet hoşsohbet, efendi ve yörük türkmen beyi.
Herkes yörük herkes Türkmen. Kim cingene peki ?
1 ay geçti çaylaklığı hala bitmemiş.
ne yaptı da çaylak yedi anlamadım. son entryleri öyle hakaret içerikli entryler de değil.
sözlüğün en iyi yazarlarından birisi bence.
ne yaptı da çaylak yedi anlamadım. son entryleri öyle hakaret içerikli entryler de değil.
sözlüğün en iyi yazarlarından birisi bence.
galatasaraylıydı.
1 aydır çaylak olan yazar.
Ne kimseye cevap verebiliyor, ne iletişimi kullanabiliyorum. Arafta kalmış gibiyim.
Ne kimseye cevap verebiliyor, ne iletişimi kullanabiliyorum. Arafta kalmış gibiyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar