bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
gökhan gönülün penaltısı penaltı değil derlen yeri göğü inleten ama adriano nunki verilmeyince yarım ağızla " hımm burada penaltı var" diyen adam. çekemiyorlar beşiktaşı a spor olarak.
Mustafa Denizli, Bizim Stadyum programını sunarken eski hakem Erman Toroğlu’nu “Tartışmasız Türkiye’nin en büyük düdüğü” diye anons etmiştir.
(bkz: troll).
nigel de jong tarafindan saglam got edilmiştir.
Sezon basindan beri gram top oynamayan reziller rezili selcuk'a bir sey diyemezken bence takimi fazlasiyla derleyip toplayan de jong'a 'abi bu adam ne oynuyor' demis, de jong 30 saniye sonra kale agzinda %100 luk bir gol pozisyonu cikararak kendisine ayarin kralini vermistir.
Sezon basindan beri gram top oynamayan reziller rezili selcuk'a bir sey diyemezken bence takimi fazlasiyla derleyip toplayan de jong'a 'abi bu adam ne oynuyor' demis, de jong 30 saniye sonra kale agzinda %100 luk bir gol pozisyonu cikararak kendisine ayarin kralini vermistir.
Hakem babasını tanımayacakmış, hadi lan baba diyecekmiş. Ya örnek veriyosun ama televizyondasın, nasıl bir konuşma o lan lun ekran başında ben anlamadım. Rtük yayın yasaklarıyla uğraşacağına bunlara baksın bence. Valla maç zevkimiz bile kalmadı. Kapatıp kitap okusam daha faydalı.
Maç izlememe sebebi resmen. Evet.
futbol yorumcusu alanına bir türlü anlam veremedim.
Yorumcu falan değildir. Maça göre, takıma göre, skora göre konuşan bi adamdır.
Fenerin köpeği.
Fenerahçe koyunca sessizliğe bürünen yorumcu.
Adam yorumcu olarak orada önce bjk şöyle böyle diye attı tuttu fener koyunca adam sustu. golden sonra konuşmadı adam. Demek ki sadece bjk ye koymuyor fenerbahçe.
Adam yorumcu olarak orada önce bjk şöyle böyle diye attı tuttu fener koyunca adam sustu. golden sonra konuşmadı adam. Demek ki sadece bjk ye koymuyor fenerbahçe.
Maç boyu "beşiktaş şöyle oynamalı, böyle oynamalı" diye bjk tv yorumcusu ağzıyla konuşan antifenerbahçeli.
Boş adamdır. Yıllardır futbol hakkında boş boş konuşup, yorum yapan insanlardan biri.
göte göt diyen yorumcudur.
Futboldan anlamayan adam. Hocam artık kusura bakmasın. Bazen ne dediğinden birşey anlamıyorum.
Yorumları insanı güldüren eski hakem. Evet.
a spor'da olunca cumhurbaşkanın baştan aşağı öven tipik. seni tv'ye çıkaranlara sövmek lazım. evet.
Şansal hocayı akıllara getirir. Evet.
Erdoğan otuz yıl önce başa gelmeliydi, en çok yatırım yapan parti akp'dir diyerek kendini küçük düşürmenin bir sınırı olmadığını gösteren yorumcu. Ayıp torunların var artık senin, o kadar yalamalıktan sonra nasıl onların yüzüne bakacaksın?
Saygısız, itici, kaba ve küfürbaz bir insan.
Bir gün bu adamla aynı fikirde olacağımı hiç düşünmezdim.
Erman Toroğlu: "Galatasaray yönetiminin, kulübü yönetecek zekası yok."
Erman Toroğlu: "Galatasaray yönetiminin, kulübü yönetecek zekası yok."
Şu an a sporda çaktı falan diyor. ilginç şeyler oluyor. Düzeltmeye çalıştı ancak...
Sesi sönmez reize benzeyen adamdır.
Başkaları için ettiği lafları bin kere kendi hak eden zavallı.
tantuni yerken hep ilk ısırığı onun için alırım.
canımsın erman başgan.
canımsın erman başgan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar