bugün
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ankara4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- wine me dine me2
- bugün de meme atan olmaması13
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- türkiye6
- ilgi3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
erkeklerin kadınlardan ricasıdır.
*8 hafta süren bas ağrıları baş ağrısı olamaz,bir doktora gidin.
*Alışveriş yapmak zevkli değildir ve asla da olmayacaktır.
*"Beni seviyor musun?" diye sormayın. Emin olun ki sevmesek yanınızda bir saniye bile durmayız...
*Bizden sizinle aynı üzüntüyü çekmemizi beklemeyin, o sizin kız arkadaşlarınızın işidir.
*Bir yere gittiğimizde, hangi kıyafeti giyerseniz giyin, size çok yakışıyor, yemin ederiz. O yüzden bir daha sormayın.
*Biz erkekler basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak,aslında ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan "ekmek Masada değil" diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın...
*Eğer 2 değişik şekilde anlayabileceğiniz birşey söylemişsek ve bunlardan biri kötü ve sizi üzecekse, kesinlikle öbür anlamında söylemişizdir, boşuna bizi sıkıntıya sokmayın...
*Eğer birşey istiyorsanız sormanız yeterli. Birşeyi açıklığa kavuşturalım. Biz erkekler öyle farklı anlamlar taşıyan dolaylı soruları anlamayız. Ne istiyorsanız doğrudan söyleyin...
*Eğer şişmanladığınızı düşünüyorsanız büyük ihtimalle şişmanlamışsınızdır zaten. Bize sormayın, cevap vermeyi reddediyoruzdur.
*En karmaşıik durumda bile bizim için temel kural şudur: "En kolayını seç". Bizden komplike şeyler beklemeyin.
*Erkekler en fazla 16 renk görürler. Mesela, şampanya bir renk değil, bir içkidir.
*Erkeklerin çoğunun en fazla 3 çift ayakkabısı vardır.
*Biz basitizdir. O yüzden 30 çift ayakkabınızdan hangisinin kıyafetinize
uyacağını sormayın, bilmiyoruzdur. Sormayınız.
*Cuma + Cumartesi + Pazar = Bol yemek ve mutfak gerçekliğinin icrasıdır...
Bizi anlamaya çalışın lütfen, fazla abartmayın ama...
*Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzünüze bakılmayacak haldeyseniz, yaptığınız temizliğin bizim için bir anlamı yoktur, takdir beklemeyin.Temiz bir evden önce güzel en azından bakımlı görünen bir kadınla bir evi paylaşmak daha anlamlıdır...
*Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar... Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafindan da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz...yapılmamalı da.
*Size "neyiniz var" diye sorduğumuzda, "hiç bir şeyim yok" derseniz size inanırız, bizim için olay bitmiştir. O yüzden bir şeyiniz varsa doğrudan söyleyin sonra bizi anlayışsız durumuna düşürmeyin...
*Yeteri kadar ayakkabınız ve elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.
*8 hafta süren bas ağrıları baş ağrısı olamaz,bir doktora gidin.
*Alışveriş yapmak zevkli değildir ve asla da olmayacaktır.
*"Beni seviyor musun?" diye sormayın. Emin olun ki sevmesek yanınızda bir saniye bile durmayız...
*Bizden sizinle aynı üzüntüyü çekmemizi beklemeyin, o sizin kız arkadaşlarınızın işidir.
*Bir yere gittiğimizde, hangi kıyafeti giyerseniz giyin, size çok yakışıyor, yemin ederiz. O yüzden bir daha sormayın.
*Biz erkekler basitizdir. Mesela sizden ekmeği getirmenizi istiyorsak,aslında ekmeği getirmenizi istiyoruzdur. Bundan "ekmek Masada değil" diye bir iğneleme yaptığımız sonucunu çıkarmayın...
*Eğer 2 değişik şekilde anlayabileceğiniz birşey söylemişsek ve bunlardan biri kötü ve sizi üzecekse, kesinlikle öbür anlamında söylemişizdir, boşuna bizi sıkıntıya sokmayın...
*Eğer birşey istiyorsanız sormanız yeterli. Birşeyi açıklığa kavuşturalım. Biz erkekler öyle farklı anlamlar taşıyan dolaylı soruları anlamayız. Ne istiyorsanız doğrudan söyleyin...
*Eğer şişmanladığınızı düşünüyorsanız büyük ihtimalle şişmanlamışsınızdır zaten. Bize sormayın, cevap vermeyi reddediyoruzdur.
*En karmaşıik durumda bile bizim için temel kural şudur: "En kolayını seç". Bizden komplike şeyler beklemeyin.
*Erkekler en fazla 16 renk görürler. Mesela, şampanya bir renk değil, bir içkidir.
*Erkeklerin çoğunun en fazla 3 çift ayakkabısı vardır.
*Biz basitizdir. O yüzden 30 çift ayakkabınızdan hangisinin kıyafetinize
uyacağını sormayın, bilmiyoruzdur. Sormayınız.
*Cuma + Cumartesi + Pazar = Bol yemek ve mutfak gerçekliğinin icrasıdır...
Bizi anlamaya çalışın lütfen, fazla abartmayın ama...
*Evi temizleyip yorulduktan sonra, yüzünüze bakılmayacak haldeyseniz, yaptığınız temizliğin bizim için bir anlamı yoktur, takdir beklemeyin.Temiz bir evden önce güzel en azından bakımlı görünen bir kadınla bir evi paylaşmak daha anlamlıdır...
*Ev işlerinden sonra yattığınız yerde sızıp kalıyor ve her türlü kur çabasına yorgunum diyorsanız bu bizi bozar... Bir erkeğe temiz evden önce temiz bir eş ve hatta sadece bir eş lazımdır. Temizlik bir temizlikçi tarafindan da yapılabilir ama bazı şeyler temizlikçi ile yapılmaz...yapılmamalı da.
*Size "neyiniz var" diye sorduğumuzda, "hiç bir şeyim yok" derseniz size inanırız, bizim için olay bitmiştir. O yüzden bir şeyiniz varsa doğrudan söyleyin sonra bizi anlayışsız durumuna düşürmeyin...
*Yeteri kadar ayakkabınız ve elbiseniz varken bizi iflas ettirmek bir sevgi gösterisi değildir.
kadınlardan nefret ediyormuş izlenimi verip yanlarından da ayrılmayan cins çeşidi. hepsi yapmıyor bunu haklarını yememek lazım ama çoğunluğu maalesef öyle. hepsini tanımışlık anlamına gelmiyor bu sadece bir gözlem. ellerine geçen her fırsatta bayanlar şöyle bayanlar böyle cık cık cık. "madem bu kadar nefret ediyorsun bi git o zaman" denilesi laflardan insan alamıyor kendini bazen.
kadınları, çocukları ve milletleri için yaşayıp ölenlerdir..
yine de kimseye yaranamazlar..
her yerde karşı cinsin karşısında ikinci sınıf, potansiyel suçlu muamelesi görürler..
kendilerini güçlü sanıp da bir kadının fendini yediklerinde güçsüzlüklerini iyice fehmeden topluluk..
yine de kimseye yaranamazlar..
her yerde karşı cinsin karşısında ikinci sınıf, potansiyel suçlu muamelesi görürler..
kendilerini güçlü sanıp da bir kadının fendini yediklerinde güçsüzlüklerini iyice fehmeden topluluk..
kadınlar tarafından yetiştirilen sonrada en çok kadınların şikayetçi olduğu varlık.
şükrü kızılotun 08.06.2008 de köşesinde yer alan benzetmeler;
ERKEKLER; topuklu ayakkabı gibidir başta zor gelir alışınca keyiflidir...
Erkekler; ateşböceği gibidir, eğlendirir ama aydınlatmaz...
Erkekler; motosiklet kaskı gibidir tehlike anı dışında hiçbir işe yaramaz...
Erkekler; külotlu çorap gibidir zorlarsan kaçar...
Erkeğin, algılaması o kadar ağırdır ki; ağır çekimde görmedikçe golün nasıl atıldığını anlamaz..
ERKEKLER; topuklu ayakkabı gibidir başta zor gelir alışınca keyiflidir...
Erkekler; ateşböceği gibidir, eğlendirir ama aydınlatmaz...
Erkekler; motosiklet kaskı gibidir tehlike anı dışında hiçbir işe yaramaz...
Erkekler; külotlu çorap gibidir zorlarsan kaçar...
Erkeğin, algılaması o kadar ağırdır ki; ağır çekimde görmedikçe golün nasıl atıldığını anlamaz..
garip canlı türleridir. biri birini tutmuyor, bi söyledikleri diğerlerine uymuyor. bazısı vardır akşam olunca dışarı çıkan kızın namussuzluğundan dem vurur. bazısı bikinili resimden tahrik olur. bilmez ki bütün bu çelişkilerden sonra yine kendi türünü aşağıladığını. toplumsal değer yargılarımızdan bahseder, her sevgilisiyle ilişkiye girmek ister, sonra * eline erkek eli değmemiş kız arayışına girer. işine gelince muhafazakar oluverir, işine gelmediğinde tam tersi. şaşkınlık içindeyiz.
çok acayip canlılardır. o kadar ki ,bir erkek olarak, bu yaşıma geldim hala çözemedim bazılarını. sözlükte sevgilisi olduğunu bildiği bir bayan yazara asılabilirler. kuzeninin baldızına kendisinden* 10 yaş büyük olduğu ve sevgilisi olduğunu bildiği halde evlenme teklif edebilirler hatta "sevgilinin daha okulu ve askerliği var ben bu yaz evlenmeyi düşünüyorum, gel benimle evlen" diyebilirler. tabii ki hepsi bu davranışları sergilemez ben birkaç örnek vereyim dedim. yukarda verilen örnektekileri anlayabilen olursa mesaj atsın.
ilginç yaratıklardır evlenirken kız olan kız isterler lakin elalemin karısına, kızana, kardeşine her türlü elle gözle buna benzer şekillerde taciz, tecavüzde bulunmaktan çekinmezler. evdeki karılarını kapatırlar dışarda başkalarının karılarına salyaları akar. dışarda centilmen evde ayıdırlar. namus bekçisi gibi görünürler namussuzluklarını ishal gibi agızlarından fırlar. lakin her şey bir yana adam gibi adam olanlarıda vardır uğruna canınızı hiç çekinmeden vereceğiniz sevdiğiniz her şeyiniz olanlar.
üyelerinden çoğunun bilgi, duygu, zeka ve insanlık bakımından kendini kadınlardan üstün gördüğü grup. Nasıl bir sosyal altyapıyla büyümüşlerse artık, bir kadına kötülük yapıldığında ya benim hayatımdaki kadınlara yapılsaydı şeklinde düşünmeden içleri sızlamıyor, ya bana yapılsaydı demiyorlar. Kendi ilgi alanları olan bazı konularda * kadınların bilgi sahibi olmamasını aşağılayabiliyorken, benzer bir durumda yani kendilerinin kadınların ilgi alanı olan bir konu hakkında daha az bilgiye sahip olduğu ortaya çıktığında, biraz önce kadının ofsaytı anlamadığı için mal olduğunu söylediği halde kendisi için ehe mehe bunlar beni ilgilendirmiyor niye bileyim ki şeklinde pişkinlik yapabiliyorlar. bu durumu farkeden bazıları ise adeta ruhlarına işlemiş kadının efendisi, sahibi konumundan iğrendikleri için bunu sözlüklerde orada burada dile getirip, hemcinsleri tarafından dışlanıyorlar.
erkekler tır gibidir. bir çarparsa iki seksen uzarsın.
vay hayvan herif vay.
vay hayvan herif vay.
gentleman olanları makbuldür.
iğrenç bir şarkıyı hatırlatan sözcük. bbg evlerinin birinde popüler olan bir abla söylüyordu sanki.
erkekler ah erkekler
aşk trafiğindeler
bir gün bir yerde patlarsa teker
size kadınlar güler.
bu arada dünyayı kadın ve erkek olarak ikiye ayırıp ayrımcılığın kralını yapmaktan nefret ederim.
erkekler ah erkekler
aşk trafiğindeler
bir gün bir yerde patlarsa teker
size kadınlar güler.
bu arada dünyayı kadın ve erkek olarak ikiye ayırıp ayrımcılığın kralını yapmaktan nefret ederim.
dünyanin %50si gibi benimde içinde bulunduğum cinsiyettir.
her ne kadar aramizda 1 erkeğe 3 kız düşsün diyen zihniyet bulunsada,
bacım olsun güzel kız diyen ve delikanli kategorisine giren abilerimizde azimsanmayacak sayidadirlar.
her ne kadar aramizda 1 erkeğe 3 kız düşsün diyen zihniyet bulunsada,
bacım olsun güzel kız diyen ve delikanli kategorisine giren abilerimizde azimsanmayacak sayidadirlar.
köle gibi olurlar, parmağınızla bile yönlendirebilirsiniz.
can acıtan,darmadağın eden,yaşama sevincine alan yegane varlıklar.bi insanın hayatını nasıl değiştirdikleri, rezil ettikleri hala anlaşılamamıştır.
güvenilmemesi gereken varliklar. bilmece gibidirler asla ne istediklerini cözemezsiniz.
(bkz: beynelmilel bişey işte)
nasıl bir varlık oldukları hala çözülmemiştir ancak büyük bir kısmı seks ve kız için ölür gider.bir gece beraber olabilmek için vermeyecekleri şey yoktur.çok zora gelemezler,aldatırlar.bazen ne kadar zeki olurlarsa olsunlar hiç bir şey hakkında fikirleri olmaz bu yüzden de buna şaşmamak gerekir.bazıları vardır ki iki sohbet etmişliğiniz bile yoktur gelir size seks teklifinde bulunurlar(yüzsüzlerdir).bazıları da aşık olunası erkek tiplerindendir.bunların yanında kategori olarak ayı,hayvan,angut olarak sayabileceğimiz ancak cinsiyet bakımından "erkek" olanlar ise allah'a emanettir, yapmayacakları şey yoktur.
tek başına olduğunda insan olan, topluca hayvan olandır.
erkekler termos gibidirler.
içlerini birayla doldurup istediğiniz her yere taşıyabilirsiniz.
içlerini birayla doldurup istediğiniz her yere taşıyabilirsiniz.
bir türlü ne istediklerini hala cözemedigim varliklar.
sözlerini de yazayım tam olsun, sezen aksu şarkısıdır da o bakımdan;
Yalnızlık Allah'a mahsus
Yalnız yatmak mı,ay ay imkansız
Biri mutlaka olmalı
Seni acil unutmalı
Ya olmazsa
Seni şeytanın şahidi sus
Çivi çiviyi söker
Sökmezse şansına küs
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Erkekler
Ooof, içim sıkılıyor
Ooof, pabucum sıkıyor
Burda hayat şöyle böyle
Yaşıyoruz ah zar zor öyle
Şimdilik sensiz olmadı
Tüh, taş yerini bulmadı
Sen nasılsın iyi misin
Ne var ne yok hasta mısın
Yoksa benim gibi boşta mısın
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Erkekler
Ooof, içim sıkılıyor
Ooof, pabucum sıkıyor
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Erkekler
Ooof, içim sıkılıyor
Ooof, pabucum sıkıyor
Ooof, oof, oof
içim sıkılıyor
Pabucum sıkıyor
içim sıkılıyor
Pabucum sıkıyor
Yalnızlık Allah'a mahsus
Yalnız yatmak mı,ay ay imkansız
Biri mutlaka olmalı
Seni acil unutmalı
Ya olmazsa
Seni şeytanın şahidi sus
Çivi çiviyi söker
Sökmezse şansına küs
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Erkekler
Ooof, içim sıkılıyor
Ooof, pabucum sıkıyor
Burda hayat şöyle böyle
Yaşıyoruz ah zar zor öyle
Şimdilik sensiz olmadı
Tüh, taş yerini bulmadı
Sen nasılsın iyi misin
Ne var ne yok hasta mısın
Yoksa benim gibi boşta mısın
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Erkekler
Ooof, içim sıkılıyor
Ooof, pabucum sıkıyor
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Erkekler
Ooof, içim sıkılıyor
Ooof, pabucum sıkıyor
Ooof, oof, oof
içim sıkılıyor
Pabucum sıkıyor
içim sıkılıyor
Pabucum sıkıyor
Bak erkekler köpege benzemez. erkek dediğim zaman erkeğin insanlığını söylüyorum erkekliğini değil çünkü bu açıdan köpekden farkı yoktur. kadınlar peşinden koşarız her şeye iş.meyi severiz.. pembeliyi görünce hemen peşinden koşarız, ama insan ölüm nedir bilir tarihden anlar dindardır. bir köpek dogum günü gibi şeylerden anlamaz. yani sen bana hey bunu yapmamız gerkir dediğinde evet yapmamız gerkir derdim ama bütün gün güneş de oturup popomuzu devirerek hiçbir yere varmayız anladınmı? Yani biz erkeğiz yani sen bir kadınsın! Ama biz erkeğiz...
şeklinde bir filmde geçer. *
şeklinde bir filmde geçer. *
...20 yaşında erkek FIAT gibidir.Küçük ama hizli.
20-30 yaş arasında PORSCHE gibidir.Hızlı ve konforlu.
30-40 arası erkek VOLVO gibidir.Biraz Sıkıcı ama teknik olarak mükemmel
40-50 yaş arası erkek OPEL gibidir.Yapabileceğinden fazlasını vaat eder.
50-60 arasında ise eski bir FORD gibidir.Harekete geçirmek icin karbüratöre biraz alkol koymak gerekir...
20-30 yaş arasında PORSCHE gibidir.Hızlı ve konforlu.
30-40 arası erkek VOLVO gibidir.Biraz Sıkıcı ama teknik olarak mükemmel
40-50 yaş arası erkek OPEL gibidir.Yapabileceğinden fazlasını vaat eder.
50-60 arasında ise eski bir FORD gibidir.Harekete geçirmek icin karbüratöre biraz alkol koymak gerekir...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar