bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- elon musk2
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız10
- ankara nın en güzel yanı5
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ankara3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bir şeyler söyle4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- versuch2
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- her insanın bir cini olması8
Alanyaspor'da dikkatimi çeken tek oyuncu, 23 yaşındaymış sol ayağını beğendim, 18-19 yaşlarında olsa bişiler olabilir diyecektim ancak 23 yaşından sonra çok zor.
Olamamış Menajerlik oyunu efsaneleri arasındaki yerini alacak futbolcu.
17 eylül 2017 aytemiz alanyaspor fenerbahçe maçı'nda 42. dakikada fenerbahçe'ye gol atmıştîr.
Alanyanin türk yildizi. Emre akbabanin oyununu her zaman çok begenmisimdir. Alanyali olarak alanyasporu destekliyorum ama fenerimin maçlari hariç. Canim fenerim.
acaba niçin hâlâ milli takımda yok anlamadigim oyuncu.
ulan zaten 15 senede 2 kere (2016,2008) sampiyonuya gitmisiz bari bu adamlarla oyna amk..
ulan zaten 15 senede 2 kere (2016,2008) sampiyonuya gitmisiz bari bu adamlarla oyna amk..
galatasaray'ın istediği fakat alanyaspor'un vermek istemediği futbolcu.
Bu adamı bedavaya yani bonservis almadan dış işleri bakanı Mevlüt çavuşoğlu şehrimin takımı alanya spora aldı. Kardeş takımımız Antalya spor istemeyerekte olsa vermek zorunda kaldı.
Ben de işin içinde ağır siyaset olduğunu düşünmekteyim.
Not: neden Mevlüt çavuşoğlu müdahale etti ki derseniz de şöyle açıklayayım ;
Alanyaspor başkanı Mevlüt çavuşoğlunun kardeşi çünkü.
Ben de işin içinde ağır siyaset olduğunu düşünmekteyim.
Not: neden Mevlüt çavuşoğlu müdahale etti ki derseniz de şöyle açıklayayım ;
Alanyaspor başkanı Mevlüt çavuşoğlunun kardeşi çünkü.
Lucescu denen sikik emre belözoğlu yerine bu adamı milli takıma alsa çok iyi olur.
umarım 1-2 yıl içinde 3 büyüklerden birine transfer olur.
not: şenol güneş spor.
umarım 1-2 yıl içinde 3 büyüklerden birine transfer olur.
not: şenol güneş spor.
seneye fb veya bjkye gelirse 34 maçın en fazla 10-15 maç oynar.
(3-5 de ztk maçı yapar ) sonrada Altınorduya kiralanir....
umarım galatasaraya gelir bizde adam ol bu çocuk....
(3-5 de ztk maçı yapar ) sonrada Altınorduya kiralanir....
umarım galatasaraya gelir bizde adam ol bu çocuk....
seneye fb veya bjkye gelirse 34 maçın en fazla 10-15 maç oynar.
(3-5 de ztk maçı yapar ) sonrada Altınorduya kiralanir....
umarım galatasaraya gelir bizde adam ol bu çocuk....
(3-5 de ztk maçı yapar ) sonrada Altınorduya kiralanir....
umarım galatasaraya gelir bizde adam ol bu çocuk....
(bkz: o çocukları) filmini aklıma getiren adam.
istanbul takımına kapağı atınca yan gelip yatacak çöp. kesinlikle.
hala transfer olmamış çöp. neyi beklemekte. aynen.
Hatır gönül şikesine alışmış Galatasaraylıları şaşırtan delikanlı. Başakşehir maçında da çok iyiydi bu maç nasıl olur diye bekliyordum gerçekten iyi oynadı. Helal olsun. Evet.
şu ana kadar nereye transfer olacağı kesinleşmemekle birlikte,başakşehirin alacağı konuşuluyor. devre arasında alanyaspor başkanının başakşehir başkanı göksel gümüşdağa söz verdiği söylendi. hayırlısı olsun,iyi topçu.
beşiktaş'a gelsin isterim.
yetenekli orta saha.
yetenekli orta saha.
Başakşehir'in transferinden vazgeçtiklerini açıkladıkları futbolcu.
simgesi akbaba olan bir takıma transfer olması gereken futbolcu. en yakın fener bence açık ve net.
göksel gümüşdağ adlı şahıs kendisi hakkında şu cümleleri kurmuş.
"emre akbaba'nın tavırları kabul edilemez. bize karşı aldığı cephe çok kötü bir olay. biz onunla görüşmeye çalışıyoruz o gelmiyor ve telefonlara bakmıyor. istediği takıma gitsin."
lafa bak. dilersen senin istediğin bir takıma gitsin. lan çocuk tabi kendi istediği takıma gidecek. sen hayırdır ya?
"emre akbaba'nın tavırları kabul edilemez. bize karşı aldığı cephe çok kötü bir olay. biz onunla görüşmeye çalışıyoruz o gelmiyor ve telefonlara bakmıyor. istediği takıma gitsin."
lafa bak. dilersen senin istediğin bir takıma gitsin. lan çocuk tabi kendi istediği takıma gidecek. sen hayırdır ya?
Vizyonsuz bir oyuncu daha.
Futbolda inat kaybettirir...
Vefa bekleyen de avucunu yalar.
Başakşehir den avrupa ya gitmek daha kolayken inat uğruna gassaray da yedek otur.
Futbolda inat kaybettirir...
Vefa bekleyen de avucunu yalar.
Başakşehir den avrupa ya gitmek daha kolayken inat uğruna gassaray da yedek otur.
Sapına kadar galatasaraylı. Ama istediği parayı galatasaray vermiyor veremiyor. Emre üçe beşe bakmadan hayallerinin takımına gitmeli.
Bu arada emre akbaba için beşiktaş da ciddi anlamda efor sarfediyor. Emre de beşiktaş ta oynamam demiyor sıcak da bakıyor fakat aklı gs de. Para da tatlı gelince ortaya böyle koca bir muallak çıkıyor.
Bu arada emre akbaba için beşiktaş da ciddi anlamda efor sarfediyor. Emre de beşiktaş ta oynamam demiyor sıcak da bakıyor fakat aklı gs de. Para da tatlı gelince ortaya böyle koca bir muallak çıkıyor.
iyi oyuncu. Ayrıca göksel gümüşdağ denen kainatın en itici futbol takımının başkanının “telefonlarımıza çıkmıyor bize tavır yapıyor” diye trip attığı oyuncu.
Birincisi oyuncu başka bir takımın oyuncusu yani hangi takımla transfer görüşmesi yapacağı tamamen skinin keyfinde o yüzden sanki mağdurmuş gibi ağlamanın bir faydası yok o yüzden kes traşı.
ikincisi adam sürekli galatasaraylı olduğunu söylüyor ve galatasarayda oynamak istediğini vurguluyor o yüzden başka kulüplerle görüşmek istememesi de gayet normal.
Birincisi oyuncu başka bir takımın oyuncusu yani hangi takımla transfer görüşmesi yapacağı tamamen skinin keyfinde o yüzden sanki mağdurmuş gibi ağlamanın bir faydası yok o yüzden kes traşı.
ikincisi adam sürekli galatasaraylı olduğunu söylüyor ve galatasarayda oynamak istediğini vurguluyor o yüzden başka kulüplerle görüşmek istememesi de gayet normal.
Çok yetenekli oyuncu. Gelirse göreceksiniz ki Galatasaray orta sahası seviye atlayacak. Kendisi de zaten istiyor. Umarım bu iş bu transfer döneminde biter.
galatasaraylıların algı kastığı oyuncu.
belli ki oyuncunun aklını karıştırmışlar ve başka bir kulübe satılmamak için çamura yatıyor. sonunda gs ye gitmek için hep bunlar değil mi emreciğim... gs de düşük bonservis verme peşinde transferin son günü.. ama yemezler. adanalı terim çıkacak bence bu işin altından görün...
belli ki oyuncunun aklını karıştırmışlar ve başka bir kulübe satılmamak için çamura yatıyor. sonunda gs ye gitmek için hep bunlar değil mi emreciğim... gs de düşük bonservis verme peşinde transferin son günü.. ama yemezler. adanalı terim çıkacak bence bu işin altından görün...
Gönülden Galatasaraylı.
Adamsın adam.
Adamsın adam.
Gündemdeki Haberler