bugün
- düşünürken tavana bakmak3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- falıma bakmak isteyen var mı11
- yastığın soğuk tarafı2
- herbokolog2
- iş flörtü3
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- yaz aşkı bulamamak4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- bir şeyler söyle3
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çifte memiş2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ikna sanatı2
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
önceleri küçük emrah'ın fanları oldugunu düşündüğüm , sonraları ise hiçbirşey olamadıkları kanaatine vardığım taksimde ara sokaklarda kaldırım üzerlerinde sinyal çeken canlılar .
(bkz: abi bi sigara versene bee)
(bkz: abi bi sigara versene bee)
iett otobüslerinde otururlarken kural tanımaz bir vaziyette ayak ayak üstüne atarak oturan, uyarıları dikkate almayan en son şoförden zılgıtı yiyen ayar manyakları. o kadar lafı ben yesem * hareket halindeki otobüsten yola atarak intihar ederdim. ama yüz yok ki ne biçim akımdır. anlamadım gün geçtikçe daha da göze batmaktadırlar. her yerde türediler en ücra dag köyüne gidiyorum orda bile denk geliyor bu denyolar.
http://tr.netlogstatic.co...p/oo/034/897/34897230.jpg
resminde gördüğüz gibi bu yaştada eşeğin şeyine su kaçırabilen stil.
resminde gördüğüz gibi bu yaştada eşeğin şeyine su kaçırabilen stil.
zamanında nu-metal akımına bile hırsla eleştiri ve hakaret yağmuruna tutanları intiharın eşiğine getiren, saçma sapan, manita götürebilmek için ortaya çıkan ergenlik dönemi çiftleşememiş yada cinsel sorunları olan gençlerin genel anlamda sığındığı rock tarzında yapılmış, son zamanlarda ortaöğretim 1. sınıflarda da kendini hissettiren etiket müzik..
eşeğin mal oğulları.
otobüse binenleri kalabalık oturmalarına engel değilse hemen çömelerek yere otururlar. *
küçük emrah'ın modern versiyonlarıdır kendileri. amaçsız, acınası insanlar. ayrıca kendilerine ait bir de yazım dilleri vardır.
en mal olanlar'ın kısaltması. imo denmesi iiiiyyymo dan gelir, ünsüz düşmesiyle y düşer, söyleyiş kolaylığı da olsun diye imo diye tiksinerek okunur.
Öküz türkçesi konuşan insancıklar.*
bayan olmama ve metalci olmama ragmen arkamdan laf atan 2 kız çeşitidir.
misal;
"ayyy tekno kopp rakırıızz hepimiiiiz."
"ne sanıoaa bu kendini yaağğ "
herkesi kendi gibi sanan tiplerdir ayrıca. arkama bakmadan uzaklaştım.
misal;
"ayyy tekno kopp rakırıızz hepimiiiiz."
"ne sanıoaa bu kendini yaağğ "
herkesi kendi gibi sanan tiplerdir ayrıca. arkama bakmadan uzaklaştım.
bariz bir şekilde özenti olmalarına rağmen, kendilerinden başka bütün emolara özenti diyen kişilerdir. emo olan kişi en yakın arkadaş bile olsa o özentidir ama kendisine emo dersek yandık ki ne yandık. emo nun açılımından başlangıcına kadar herşeyi sıralayarak bu konuda bilgili olduğunu ispatlamaya çalışır. fakat gibi pdf uzantılı dosyayı beynine kaydetmiş gibi olduğu ve söylerken gerçek kesit ten fırlamış gibi olduğu için kaale almamak gerekir. en gıcık olduğum yönleri ise türkçeyi katletmelerine rağmen kendilerini edebiyat bilgini sanmalarıdır.
bu arada acı çekip üzülmek emoluksa türkiyenin ilk emosu küçük emrah tır deyip terk-i diyar eylerim arkadaş.
bu arada acı çekip üzülmek emoluksa türkiyenin ilk emosu küçük emrah tır deyip terk-i diyar eylerim arkadaş.
(bkz: cemo)
çorba sipariş ettiği sırada ellerini yıkamak için lavaboya gidip döndüğünde çorbasının soğuduğunu görüp üzülen ve bunalıma giren kişidir.
kisiliksiz kisilik takımı.
konur sokak'da beştaş'ın önünde genelde dayak yiyen tiplerdir. metalciler ciddi anlamda sevmez onları*.
tamamen özentilikle alakalı bişeydir.her önüne gelen emo olamaz şaşkın bakışlar hayattan bıktım dercesine duruşlar olmazsa olmaz piercingler malum en az 5 çift conwerse gibi gibi..harbi katlanılmazlar.
lostu da etkisi altına almıştır.
http://img257.imageshack....p?image=127762212exc5.jpg
http://img257.imageshack....p?image=127751337eod1.jpg
hurley senin için üzüldüm dude.
http://img257.imageshack....p?image=127762212exc5.jpg
http://img257.imageshack....p?image=127751337eod1.jpg
hurley senin için üzüldüm dude.
(bkz: yha bhunlar choqq apthal)*
(bkz: wannabe)
otostop çekenleri acıyıp alınmamalıdır, çok pis kokarlar...
*genclik akımıdır.
(bkz: #2888615) bir forumda bu entrynin aynısına gelen bi cevap;
--spoiler--
bnje bunna choq sçma bişiii nie die sRcaksn bnde aRda bi msnde oLe qnuSuoRm qimsede bişi annamıo gneLLiqLe xd ...fe sçımı bi gözümü kpatck skiLde yapioRm... fe de mende mRqa qiinioRm 6 tnede conversem vR... mende H.I.M gbi snatçıLR dinnioRm...mende vLLe vaLLo hyRanıyım... mende dmaLı seyLR giyiyoRm sigaRa içioRm ama qimSei tvLamaya çLışmıoRm dmm mı?? ..... indiaR edmeq isdioRm.. fe dediin yLLaRda çeqioRm ftoRafLRımı ama EMO'luqLa aLaqaSı yhoq!! emo oLmaa çLıSsaq sLeRis hRaLde dümü?? bRas diqqad edin x@
--spoiler--
e ne diyelim artık. kendinizi kendiniz gösteriyorsunuz zaten.
(bkz: #2888615) bir forumda bu entrynin aynısına gelen bi cevap;
--spoiler--
bnje bunna choq sçma bişiii nie die sRcaksn bnde aRda bi msnde oLe qnuSuoRm qimsede bişi annamıo gneLLiqLe xd ...fe sçımı bi gözümü kpatck skiLde yapioRm... fe de mende mRqa qiinioRm 6 tnede conversem vR... mende H.I.M gbi snatçıLR dinnioRm...mende vLLe vaLLo hyRanıyım... mende dmaLı seyLR giyiyoRm sigaRa içioRm ama qimSei tvLamaya çLışmıoRm dmm mı?? ..... indiaR edmeq isdioRm.. fe dediin yLLaRda çeqioRm ftoRafLRımı ama EMO'luqLa aLaqaSı yhoq!! emo oLmaa çLıSsaq sLeRis hRaLde dümü?? bRas diqqad edin x@
--spoiler--
e ne diyelim artık. kendinizi kendiniz gösteriyorsunuz zaten.
(bkz: ermeni düşmanı emo)*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar