bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- kemal kılıçdaroğlu14
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- aldım kabul ettim9
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- yazarların hastalıkları2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- jojo tarzı sözlük yazarları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- kurban2
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- pelin gümüşdağ2
- biraz osursak mı3
- yastığın soğuk tarafı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- ayrılığın 7 aşaması4
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
neye benzedikleri belli olmayan, bir felsefeleri falan da bulunmayan yaşam formu.
gülücük-öpücük tarikatına üye olmak gibi bir olgudur.
hatta emocanlar daha masumdur.
çünkü bunlar mini mini ergen larvalardır,gençlik hevesidir elbet.diğerleri ise tahrikata gidip ağlak bir hortumcuya biad eden 7-77 yurdum insanı skalasını içerir ki,bundan kurtuluş yoktur.
hatta emocanlar daha masumdur.
çünkü bunlar mini mini ergen larvalardır,gençlik hevesidir elbet.diğerleri ise tahrikata gidip ağlak bir hortumcuya biad eden 7-77 yurdum insanı skalasını içerir ki,bundan kurtuluş yoktur.
Son yıllarda yediğim en güzel baklavayı az önce öldürdüm. Bu tarz cümlelerden oluşan sözlere sahip parçalar yapan yeni bi alterno-emo-gençlik rock grubu kurup, tarzına "True Natürmort Milföy Metal" demek ve grubun adını da "Baklava for My Valentine" koymak istiyorum. "Baklava Dies Today" de fena durmuyor aslında. *
hayatın anlamını aramayı bırakmış ,duygusallığın demlerinde gelecekten bir beklentisi olmayan, tarz itabariyle insanı andırmayan götten düşme piçlerin oluşturduğu topluluk .hiç bir özelliği olmadığı için sürekli kendinin farklı olduğunu kanıtlama çabası içersindeki tuhaf yaratıklar topluluğuda denilebilir.toplum içinde tehlike arz etmedikleri gibi bir katkılarıda bulunmamakla birlikte sadece görüntü kirliliği sergilemektedir bu yaratıklar.
Japonya da başlayan akım şu an Dünya da ve Türkiye de büyük etki göstermektedir.izmir de özellikle Kıbrıs şehitleri,küçük park gibi yerlerde boy gösterirler.Mutsuzdur kendileri iyiki varlar yoksa nasıl eğlendirirdik kendimizi onlarsız.
(bkz: Emo erkeği dövmek)
(bkz: Emo erkeği dövmek)
bu gençlik nereye gidiyor klişesini haklı çıkaran insan modeli.
şahsi kanaatim kısa süre sonra bu akımın tümden çökeceğidir.zira bir temeli olmayıp ne amaçladıkları bile bilinmeyen bir kitledir.
her moda gibi sonlarına yaklaşmıştır.
(bkz: sonunuz yaklaştı)
(bkz: sonunuz yaklaştı)
ne diyim ki
(bkz: bildiğin yaratık ya) .
(bkz: bildiğin yaratık ya) .
nesli tükenmeye başlamış yaratık türü. görmüyorum nicedir ortalıklarda büyüdüler heralde. evrim her yerde.
doguda kısaltılmış isim olarak kullanılır;
hasan-haso
necmi-neco
apdullah-apo
recep-reco
süleyman-sülo
emrullah-emo
emrah-emo
hasan-haso
necmi-neco
apdullah-apo
recep-reco
süleyman-sülo
emrullah-emo
emrah-emo
rock'ın bir uzantısı olan "emocore" müziğe duygusal müzik denir.bu müzik tarzını dinleyenlere de emo denir.
emo olmak sırf pirsing takıp,siyah dar pantlonla,tuhaf,kabarık bir saç tarzıyla,kulağında müzikle etrafta dolaşmak değildir.fakat emoların bu şekilde algılanmasına neden olan ve özünde emo olmayan,sadece tipini onlara benzetmek için özenen ve rap dinleyen bir gençliğimizin olduğunu da unutmayalım.emoların hep bir yerlere saklanıp etraflarına görünmemek istemesi de hayat felsefelerinden kaynaklanır.çoğu insan emoların yüzlerinin bir kısmının hasarlı olduğunu düşünür.etrafındaki kötü bakışlara alışkındırlar.duygusal ergen olarak da adlandırılırlar.
emo olmak sırf pirsing takıp,siyah dar pantlonla,tuhaf,kabarık bir saç tarzıyla,kulağında müzikle etrafta dolaşmak değildir.fakat emoların bu şekilde algılanmasına neden olan ve özünde emo olmayan,sadece tipini onlara benzetmek için özenen ve rap dinleyen bir gençliğimizin olduğunu da unutmayalım.emoların hep bir yerlere saklanıp etraflarına görünmemek istemesi de hayat felsefelerinden kaynaklanır.çoğu insan emoların yüzlerinin bir kısmının hasarlı olduğunu düşünür.etrafındaki kötü bakışlara alışkındırlar.duygusal ergen olarak da adlandırılırlar.
sürekli üzgün görünen, simsiyah giyinen, pek sevilmeyen gençlere verilen isim.
artık gördüğüm anda , yazılarını okuduğum anda midemin kalklasına yarayan yoldan sapmış ergen.
insanların ne zaman bıkacağını beklediğim tipler.
bir emoların bıkmasını bekliyorum, bir de onları 1000 kez yazılan şeyler ile eleştirenlerin.
bir emoların bıkmasını bekliyorum, bir de onları 1000 kez yazılan şeyler ile eleştirenlerin.
tam dayaklık insan formu.
hoşgörü göstereyim diyorum, saygılı olayım diyorum, ama yazdıklarını görünce delleniyorum. ya bu nasıl bir dil katliamıdır, bu nasıl bir yazı dilidir? emo arkadaşım, tanıdığım yok, o yüzden konuşurken nasıllar bilmiyorum. tamam, istediği gibi giyinsinler, saçlarını istedikleri şekillere soksunlar. ama mümkünse yazı yazmaları yasaklansın. ya da en baştan bir eğitime tabi tutulsunlar. çünkü öğrenecekleri çok şey var.
http://www.timsah.com/kiz...dir-bu-emoluk/NTMMderQt4Y
bunları dövmek sebabmış. bir dövene ikinci imo bedavamış.
edit: bu videoda pipican imo elemanlardan biri diyor ''biz içine kapanık insanlarız, sessiziz.'' (bkz: ybsg) ne sesssizi ulan! hepiniz meriçsiniz olm, meriç!
bunları dövmek sebabmış. bir dövene ikinci imo bedavamış.
edit: bu videoda pipican imo elemanlardan biri diyor ''biz içine kapanık insanlarız, sessiziz.'' (bkz: ybsg) ne sesssizi ulan! hepiniz meriçsiniz olm, meriç!
emre , emrullah ,emrah vb.isimlerin kısaltılmış hali.
alfabeyi dahi unutmus beyin özürlüler topluluğu. kendilerini normal insanlardan üstün görürler. kız erkek suratlrı bembeyaz ve makyajlıdır. saçları mutlaka bi gözlerini kapatır. vücutlarında envai çeşit piercing bulunur.
genel olarak daracık siyah ya da ilginç iddialı renklerde pantolon giyerler. mutlaka sırt çantası kullanırlar. ayakkabı olarakda ya vans ya da converce giyerler. kısacası belediyelerin ilaçlaması gereken tiplerdir.
askere gitmesi gerektiği için saçını kestiren bi emonun sonu:
http://img517.imageshack.us/i/emonunsonu.jpg/
facebook alıntısıyla ne yazdığı hakkında pek bi fikrimin olmadığı emonun yazısı.
yha SaLaqmSınıSh né Snish .. isTéDSiqim qby yZar éDérim..bunDan qimé né..SisH qimSinisqié bnm haqLarma qrıSıosnush..isTéDiqim qby qLLanırm..né oLDuqunuSu SnıoSunush yha..Fé édward'a qLinCé..onun qay oLmaDqını bLiorsS..ama SZyn qby man qFaLar hCc 1SéyDén annaDıqı yhoqh..baSqaLarı SZyn haqqnıSDa bnZéRy qrub Lar aCSaDıı noLuDu..éDward ( robérT) üSüLüo..Fé bnu qénDiSiyLé ybıLan rporTajLarDaDa SÖLüo..aDam qay DéiLym Dio yha..qanıTLanmısh 1Séy bu..Daha né usaTıoSunus..1aS manTıqLı DüSünSéniSh annıCanısh ama sisDé o qaFa yhoqh.. uqarSmaya Déqméz insannarSnısh hpinis..baSıLarı DıSınDa..qüFürLérLé FaLan 1Séy ybdqınısı snnéTméin..Déqérinisi düsürüosunush saDéCé..(((yaZı tby'yLé qmyn inSan oLDuqu annaSıLmasS))) yazıqq
genel olarak daracık siyah ya da ilginç iddialı renklerde pantolon giyerler. mutlaka sırt çantası kullanırlar. ayakkabı olarakda ya vans ya da converce giyerler. kısacası belediyelerin ilaçlaması gereken tiplerdir.
askere gitmesi gerektiği için saçını kestiren bi emonun sonu:
http://img517.imageshack.us/i/emonunsonu.jpg/
facebook alıntısıyla ne yazdığı hakkında pek bi fikrimin olmadığı emonun yazısı.
yha SaLaqmSınıSh né Snish .. isTéDSiqim qby yZar éDérim..bunDan qimé né..SisH qimSinisqié bnm haqLarma qrıSıosnush..isTéDiqim qby qLLanırm..né oLDuqunuSu SnıoSunush yha..Fé édward'a qLinCé..onun qay oLmaDqını bLiorsS..ama SZyn qby man qFaLar hCc 1SéyDén annaDıqı yhoqh..baSqaLarı SZyn haqqnıSDa bnZéRy qrub Lar aCSaDıı noLuDu..éDward ( robérT) üSüLüo..Fé bnu qénDiSiyLé ybıLan rporTajLarDaDa SÖLüo..aDam qay DéiLym Dio yha..qanıTLanmısh 1Séy bu..Daha né usaTıoSunus..1aS manTıqLı DüSünSéniSh annıCanısh ama sisDé o qaFa yhoqh.. uqarSmaya Déqméz insannarSnısh hpinis..baSıLarı DıSınDa..qüFürLérLé FaLan 1Séy ybdqınısı snnéTméin..Déqérinisi düsürüosunush saDéCé..(((yaZı tby'yLé qmyn inSan oLDuqu annaSıLmasS))) yazıqq
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar