bugün

emo

http://www.timsah.com/kiz...dir-bu-emoluk/NTMMderQt4Y

bunları dövmek sebabmış. bir dövene ikinci imo bedavamış.

edit: bu videoda pipican imo elemanlardan biri diyor ''biz içine kapanık insanlarız, sessiziz.'' (bkz: ybsg) ne sesssizi ulan! hepiniz meriçsiniz olm, meriç!
© copyright 2005 - 2026