bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- evagreen2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
Sonbahar bi bok olmaz orada parkta otur üzerine kargalar siçsin.
Merkeze gitme karaagaca git kahvede çay iç.
Merkeze gitme karaagaca git kahvede çay iç.
Biraz önce , ıslanmadan önce , arabaya koşmadan önce , aydın ciğerde ciğer sonrası yedim bunu.
Reyiz bu nedir ya
görsel
Reyiz bu nedir ya
görsel
Edirne Büyük Sinagogu, 1907
görsel
görsel
Denize yakın ilçeleri dışında özellikle merkezi çok sıkıcı olan, 2-3 AVMden başka görülecek yeri olmayan, gezip görüldüğü zaman 1 günde tüketilebilecek şehirdir. Cafe veya AVM gibi kapalı mekânlarda oturmayı sevmeyen biri için zor zamanların geçirilmesi kaçınılmazdır. Bir numarası yok yani.
Ayşekadın mahalinde günlük kiralık evler çok pahalıydı iki sene önce falan. Onun dışında onlarca kez gittiğim leziz şehir.
bok gibi memleket. bi üniversite okumaya gittim geldim 4 sene kızların bıyıkları çıkmış amk.
Memleketin en güzel en medeni şehirlerinden biridir, insanı da can ciğerdir. izmir'i sollar geçer zannımca
sıradaki video saint erecto'dan siz uludağ sözlük yazarlarına gelsin...
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
Hahaha erectov reis yine bulmuş gerçek sanatçıları.
Biraz aklım olsaydı şu an olduğum şehir yerine orda olabilirdim. Kafama vura vura beyin hücrelerimi öldürmek istiyorum tamam sakinim.
hadrian da keyfine düşkünmüş.
Şehrin boy abdestine ihtiyacı var galiba ne yağmur ne kar ne başka başka bir yağış var. Hava kuru soguk anca şehri.
ayrılalı 2 hafta oluyor. şimdiden özlemedim. kıç kadar yer amk.
Ehe gel gel artık kebap yerine yaprak ciğer yersin.
Kakava şenliklerinde ateşin üstünden atlarız.
Kakava şenliklerinde ateşin üstünden atlarız.
güzeller güzeli memleketim.
Kırklareli ve Çanakkale ile birlikte Marmara ve ülke genelinin en güzel butik şehirlerinden biri.
Temmuz - Ağustos aylarında sokakları bomboş, ancak at arabalarının cirit attığı, ıssız mı ıssız şehir.
En fazla deli gibi kuruyemiş, tatlı ve deterjan alışverişi yapan Bulgar turistleri görür, şoparello veletlere ayakkabı boyatırsınız...
En fazla deli gibi kuruyemiş, tatlı ve deterjan alışverişi yapan Bulgar turistleri görür, şoparello veletlere ayakkabı boyatırsınız...
iyi ki gelmişim dediğim şehir.kendimi özgür hissettiğim yer. sokaklarında,caddelerinde farklı farklı yerlerinde anılarım var.
Türkiye'nin en güzel butik şehirleri, daha önce de belirttiğim gibi edirne, Kırklareli ve Çanakkale'dir.
Yalnız en büyük şanssızlıkları, Allah şahit tarafsız olarak söylüyorum şu meşhur CHP'li belediye kabusu ve aslında daha da kötüsü hangi iktidar olursa olsun devletin ilgisizliği.
Devletin aklında sadece OSB ve AVM dikmek var; Gelişmeden bunu anlıyorlar, tabi onu da konuşmaya layık görürlerse... inanılır gibi değil! Doğu'ya gösterilen ilginin binde biri bile gösterilmiyor Trakya bölgesine.
CHP'li belediyelerse heykel dikmek ve seçime 3 ay kala tüm şantiye elemanlarını yollara döküp hayatı eziyete döndürmek dışında bir de enteresan ihaleler, kardeş şehir gezileri bahanesiyle topluca yurtdışı turları, Bulgaristan'a malum seyahatler gibi meseleler için tüm imkanları sonuna kadar kullanıp imtiyazları drenajlamayı en aziz görev biliyorlar.
Yerel idarecilerin gündemi anız yangınları, kaldırım taşları ve hiçbir işe yaramayan göstermelik işlerden ibaret.
Bir puglia olsa olmaz mı yani? Minik bir toscana? Umbria? Viyanacıklar? Cenovacıklar? Bir Mons bir, talin olmuyor mu? Ayıp mı? Günah mı?
Sevgili halkım, Beni seçin, ve size yaşanmaya değer hayatın plastisitesini, irfanını ve yönünü sanatın 7 koluyla ilmek ilmek öreyim...
Birden hayal ettim de, şu an çıt çıkmayan bir ortamda binlerde "eeee? Yani?" Diyen kaşları hafif yükselmiş çift çift gözleri görür gibiyim...
Yalnız en büyük şanssızlıkları, Allah şahit tarafsız olarak söylüyorum şu meşhur CHP'li belediye kabusu ve aslında daha da kötüsü hangi iktidar olursa olsun devletin ilgisizliği.
Devletin aklında sadece OSB ve AVM dikmek var; Gelişmeden bunu anlıyorlar, tabi onu da konuşmaya layık görürlerse... inanılır gibi değil! Doğu'ya gösterilen ilginin binde biri bile gösterilmiyor Trakya bölgesine.
CHP'li belediyelerse heykel dikmek ve seçime 3 ay kala tüm şantiye elemanlarını yollara döküp hayatı eziyete döndürmek dışında bir de enteresan ihaleler, kardeş şehir gezileri bahanesiyle topluca yurtdışı turları, Bulgaristan'a malum seyahatler gibi meseleler için tüm imkanları sonuna kadar kullanıp imtiyazları drenajlamayı en aziz görev biliyorlar.
Yerel idarecilerin gündemi anız yangınları, kaldırım taşları ve hiçbir işe yaramayan göstermelik işlerden ibaret.
Bir puglia olsa olmaz mı yani? Minik bir toscana? Umbria? Viyanacıklar? Cenovacıklar? Bir Mons bir, talin olmuyor mu? Ayıp mı? Günah mı?
Sevgili halkım, Beni seçin, ve size yaşanmaya değer hayatın plastisitesini, irfanını ve yönünü sanatın 7 koluyla ilmek ilmek öreyim...
Birden hayal ettim de, şu an çıt çıkmayan bir ortamda binlerde "eeee? Yani?" Diyen kaşları hafif yükselmiş çift çift gözleri görür gibiyim...
Dört sene üniversite okuduğum şehir. Çok güzel bir şehirdir. insanları rahattır. Kimse birbirine karışmaz. Her yaşam tarzına saygı vardır.
Merak ettiğim bir şehirdir, hazır oraya kadar gelmişken avrupaya geçmeye çalışırım.
Gitmek istediğim şehirdir.
Edirne'de memleket toprağı diye Avel avel gezinip Bulgaristan'a girdikten sonra da "aaa buralar da aynıymış yaa" diyerek aynı avelliği sergilemeyi, adamı çoraplarını kadar soyarlar.
Özellikle dolandırıcı ve kaçakçıların Şanzelize cafesi olan kaptan andreu'dan uzak durun...
Özellikle dolandırıcı ve kaçakçıların Şanzelize cafesi olan kaptan andreu'dan uzak durun...
Yanınızda deneyimli bir yuzır varsa şanslısınızdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar