bugün

/28
Chpnin birkaç yüzdelik farkla belediyesini yeniden aldığı il.
Fakat ben o kadar batı ve uçtan almayayım. *
ak partinin en kısa zamanda almasını dilediğim memleketim. belki biraz medeniyet görürüz.
Hava bulutlu kısmı karaağaç için də doğru ama tek Bulgar, yunan yok karaağaç ta.

Şu an deterjan hortumluyordır bostan pazarında.
har taşı burnumda tüten güzel memleketim.
görsel

Böyle şirin bi sokağa sahip il. Keşke Türkiye’nin bi ucu olmasaydı dedirtir.
tava ciğer 25 TL. Uyandırayım.
Bisiklete binip saatlerce sürmelik bir bahar havası var.
1900'ler.
görsel
Sokakta bira içilen memleket. Farklı bir kültür, ulkenin uç noktası..
Biz güneydoğu insanına çok uzaklar, 2 farklı dünyanin insanları gibiyiz bunlarla..
bir tekirdağlı olmasalar da sonuçta trakyalılardır, severiz..
20 22 saate orada olacağım il. iyi bir bebe olursam Kavede belki erector u bile görebilirim.
kızları yarı çıplak giyinmeye başlamış memleketim. uslu bir kız olmazsanız belki bir gün karaağaçta yolumuz kesişir.
telefon bataryamın geldiği şehir.
Serhad ildir. Güneyi aratmayan sıcak bir günün ertesi es deli rüzgarrrr essss dedirten bir havası var şu an.
bu ne biçim sıcak bea. bugün resmen götten şıp şıp diye ter akıttı.
2 sene kadar önce gezme şansı bulduğum şehrimiz.
ayyaslarin ve çingenelerin memleketi..

gece olunca sokakta ayık adam bulamazsın..
Tahmin ettigim kadari ile acayip sicak simdi.
gezmesi kolay ve gezilesi ilimiz. bütün tarihi yerler neredeyse yanyana. Selimiye camiinin oraya aracınızı park Edip akşama kadar yürüyerek şehri gezebilirsiniz. akşama da mis gibi bir ciğer yersiniz.
Edirne, 1900'ler.
görsel

kaynak: @ottomanarchive
2 gündür güneyi aratmayacak derecede sıcak olan ildir.

(bkz: ecnebi hanımefendi vajinası gibi sıcak)
Bursa gibi afedersiniz yarrak gibi bir ilde geçirdiğim 3 boktan yılın ardından ilaç gibi gelen yeni taşındığım şehirdir. Ama sivrisinek çok cidden, gelecek olanlara bir uyarı.
memleketim. sevemiyorum orası ayrı. ak parti başımızda olaydı belki böyle olmazdı.
Bi bok yok selimiyeye git bi ciğer ye bitti. Yalnız kızları inanılmaz güzeldir.
bir yerde bir şey yapılmaz. memleketim diye biraz iyi yönlerinden bahsedeyim diyorum onu bile bulamadım. gelmeyin boşuna.
edit:kızları falan da güzel değildir. güzel olsalar ben çıkardım.
© copyright 2005 - 2026