bugün
- hindistan3
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- ekonomi3
- moğolistan2
- bosna hersek3
- velvet13
- yaşamak üzerine2
- cezayir2
- sözlük kızlarının vücutları15
- çekya3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- avustralya2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gülüm diyen kız10
- arnavutluk2
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kolu kıllı kız3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- kemal kılıçdaroğlu18
- ahududu2
- belçika2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- özbekistan3
- coğrafya2
pkkli serserilerin 27 kasim icin kullandiklari slogan. anlamini bende bilmiyorum.
türkçe artık yeter anlamına gelen kürtçe cümle. asıl yazılışı ''edî bes e'' dir.
(bkz: 05 edi)
Türkçe açıklaması Yeter artık.
Analar gözyaşı dökmesin.
Akan kan dursun.
Silahlar sussun.
Bunları kim söyledi dersiniz.
Geçen hafta Ankarada DTP Eş başkanı Ahmet Türk ile Ak Parti Genel Başkanı sıfatıyla görüşen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Yeter artık diye söyledi.
Bunu samimi olarak söylerken Başbakanın DTP lideri ile görüşmesinin olumlu geçtiği, iki tarafında bu toplantının fayda sağladığı, gazetecilere yapılan açıklamalardan belli oluyordu.
Daha bu yılın başında Cumhurbaşkanı Abdullah Gülün 2009 yılının iyi bir yıl olacağı bu yılda Kürt sorununun çözümü konusunda olumlu adımların atılacağı hakkındaki görüşleri toplumun rahatlamasına yol açarken, hükümette artık bu savaşın anlamsızlığını ve ölen gençlerimizin bir kişi daha artmaması için somut adımlar atmaya başladı.
Edi Bese.
Yeter artık.
Kan dökülmesin.
Anaların gözyaşı akmasın.
Silahlar sussun.
Bu dileği de iki yıl önce de DTPliler dile getirmiş ve ülke kamuoyuna duyurmuşlardı.
Silahların susması ülke kaynağının en büyük lokomotifi olan gençlerin ölmemesi olduğunun idrakı bilincinde olması demek.
Bu ülke vatandaşı olan Kürtlerin huzurlu, güvenli, kendi dil ve kültürünü yaşaması önündeki tüm engellemelerinin ortadan kalktığının bilinmesi demek.
Fakat adına muhalefet dediğimiz ülke parlamentosunda halkın oyları ile seçilmiş ve gelecekten hiçbir umudu olmayan siyaset ağaları ise kanın durmaması için iktidarın DTP ile görüşmesini vatana ihanet olarak adlandırmasını ise şiddetle kınadığımızı bilmelerini istiyoruz.
Bu muhalefet parti liderleri ise silahların susmamasından nemalanan, elini taşın altına sokmayan ülkede vesayet rejiminin sürmesini isteyen politikacıklardır diye düşünüyorum.
Fakat halkta, hükümette, asker de artık Edi Bese dedi.
Yani Kürt sorunun bitmesi, Kürtlerin Türkler ile kardeş olduğunu ve bu vatanda özgür, eşit bireyler olarak yaşamlarını sürdürmelerini, dağa gençlerin çıkmaması ve ölmemesi, askerlerin şehit olmaması, bu gençlerimizin ülke kalkınmasına ve ekonomisine katkı sağlamaları, ülke kaynaklarının silaha ayrılmaması konusunda artık herkes hemfikir.
Buna mukabil DTP ile görüşen Başbakan Erdoğan"a muhalefet etmek için hiçbir öneri ve çözüm sunmayan muhalefet liderleri Baykal ve Bahçelinin çözüme bu kadar şiddetle karşı çıkmalarına halk ilk genel seçimde esaslı bir tokat vurarak gösterecek.
Çünkü Kürt sorununun çözümü artık mukadderdir.
Bu sorun çözülmeden ülkenin ayaklarındaki prangalar sökülemez.
Bu ülkenin halkı barışı, huzuru, gece uyurken yarın sabaha ereceğinden emin bir şekilde başını yastığa koyan ülkenin insanları olmak isterler.
Kimsenin faili meçhule gitmediği, yaşamından endişe etmediği, demokratik hukuk devletinde yaşayan herkesin eşit olduğu, din, dil ırk farkı gözetmeksizin bir arada mutlu bir şekilde yaşamasını sağladığı Türkiye Cumhuriyeti devletinde yaşamayı arzular.
Çünkü bu ülkenin bölünmesi kimseye bir şey kazandırmaz.
Hükümetin uygulamaya sokacağı Kürt açılımına herkesin katkı sunması ve herkesin cesur davranmasını bekleriz.
a.hatipoğlu
Analar gözyaşı dökmesin.
Akan kan dursun.
Silahlar sussun.
Bunları kim söyledi dersiniz.
Geçen hafta Ankarada DTP Eş başkanı Ahmet Türk ile Ak Parti Genel Başkanı sıfatıyla görüşen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Yeter artık diye söyledi.
Bunu samimi olarak söylerken Başbakanın DTP lideri ile görüşmesinin olumlu geçtiği, iki tarafında bu toplantının fayda sağladığı, gazetecilere yapılan açıklamalardan belli oluyordu.
Daha bu yılın başında Cumhurbaşkanı Abdullah Gülün 2009 yılının iyi bir yıl olacağı bu yılda Kürt sorununun çözümü konusunda olumlu adımların atılacağı hakkındaki görüşleri toplumun rahatlamasına yol açarken, hükümette artık bu savaşın anlamsızlığını ve ölen gençlerimizin bir kişi daha artmaması için somut adımlar atmaya başladı.
Edi Bese.
Yeter artık.
Kan dökülmesin.
Anaların gözyaşı akmasın.
Silahlar sussun.
Bu dileği de iki yıl önce de DTPliler dile getirmiş ve ülke kamuoyuna duyurmuşlardı.
Silahların susması ülke kaynağının en büyük lokomotifi olan gençlerin ölmemesi olduğunun idrakı bilincinde olması demek.
Bu ülke vatandaşı olan Kürtlerin huzurlu, güvenli, kendi dil ve kültürünü yaşaması önündeki tüm engellemelerinin ortadan kalktığının bilinmesi demek.
Fakat adına muhalefet dediğimiz ülke parlamentosunda halkın oyları ile seçilmiş ve gelecekten hiçbir umudu olmayan siyaset ağaları ise kanın durmaması için iktidarın DTP ile görüşmesini vatana ihanet olarak adlandırmasını ise şiddetle kınadığımızı bilmelerini istiyoruz.
Bu muhalefet parti liderleri ise silahların susmamasından nemalanan, elini taşın altına sokmayan ülkede vesayet rejiminin sürmesini isteyen politikacıklardır diye düşünüyorum.
Fakat halkta, hükümette, asker de artık Edi Bese dedi.
Yani Kürt sorunun bitmesi, Kürtlerin Türkler ile kardeş olduğunu ve bu vatanda özgür, eşit bireyler olarak yaşamlarını sürdürmelerini, dağa gençlerin çıkmaması ve ölmemesi, askerlerin şehit olmaması, bu gençlerimizin ülke kalkınmasına ve ekonomisine katkı sağlamaları, ülke kaynaklarının silaha ayrılmaması konusunda artık herkes hemfikir.
Buna mukabil DTP ile görüşen Başbakan Erdoğan"a muhalefet etmek için hiçbir öneri ve çözüm sunmayan muhalefet liderleri Baykal ve Bahçelinin çözüme bu kadar şiddetle karşı çıkmalarına halk ilk genel seçimde esaslı bir tokat vurarak gösterecek.
Çünkü Kürt sorununun çözümü artık mukadderdir.
Bu sorun çözülmeden ülkenin ayaklarındaki prangalar sökülemez.
Bu ülkenin halkı barışı, huzuru, gece uyurken yarın sabaha ereceğinden emin bir şekilde başını yastığa koyan ülkenin insanları olmak isterler.
Kimsenin faili meçhule gitmediği, yaşamından endişe etmediği, demokratik hukuk devletinde yaşayan herkesin eşit olduğu, din, dil ırk farkı gözetmeksizin bir arada mutlu bir şekilde yaşamasını sağladığı Türkiye Cumhuriyeti devletinde yaşamayı arzular.
Çünkü bu ülkenin bölünmesi kimseye bir şey kazandırmaz.
Hükümetin uygulamaya sokacağı Kürt açılımına herkesin katkı sunması ve herkesin cesur davranmasını bekleriz.
a.hatipoğlu
pkklı orospu çocuklarının kullandıkları argümanlardan biridir. "sikin bizi" anlamına geldiği rivayet edilir.
Eddy besét. Amerikalı anne, fransız - senegalli babadan doğma caz sanatçısı. Akbank caz festivali için ülkemizi ziyaret ettiğinde ayaküstü birkaç dakika konuşma fırsatı bulmuştum kendisiyle, gerçekten çok hoşsohbet ve güleryüzlü bir adam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar