bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- clydeless bonnie3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- hoşgeldin pazartesi7
- bully2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- krista allen2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ikinci el elbise giymek2
- kemal kılıçdaroğlu9
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- düşün ki o bunu okuyor4
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- haksızsam haksızsın deyin2
Türkçe açıklaması Yeter artık.
Analar gözyaşı dökmesin.
Akan kan dursun.
Silahlar sussun.
Bunları kim söyledi dersiniz.
Geçen hafta Ankarada DTP Eş başkanı Ahmet Türk ile Ak Parti Genel Başkanı sıfatıyla görüşen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Yeter artık diye söyledi.
Bunu samimi olarak söylerken Başbakanın DTP lideri ile görüşmesinin olumlu geçtiği, iki tarafında bu toplantının fayda sağladığı, gazetecilere yapılan açıklamalardan belli oluyordu.
Daha bu yılın başında Cumhurbaşkanı Abdullah Gülün 2009 yılının iyi bir yıl olacağı bu yılda Kürt sorununun çözümü konusunda olumlu adımların atılacağı hakkındaki görüşleri toplumun rahatlamasına yol açarken, hükümette artık bu savaşın anlamsızlığını ve ölen gençlerimizin bir kişi daha artmaması için somut adımlar atmaya başladı.
Edi Bese.
Yeter artık.
Kan dökülmesin.
Anaların gözyaşı akmasın.
Silahlar sussun.
Bu dileği de iki yıl önce de DTPliler dile getirmiş ve ülke kamuoyuna duyurmuşlardı.
Silahların susması ülke kaynağının en büyük lokomotifi olan gençlerin ölmemesi olduğunun idrakı bilincinde olması demek.
Bu ülke vatandaşı olan Kürtlerin huzurlu, güvenli, kendi dil ve kültürünü yaşaması önündeki tüm engellemelerinin ortadan kalktığının bilinmesi demek.
Fakat adına muhalefet dediğimiz ülke parlamentosunda halkın oyları ile seçilmiş ve gelecekten hiçbir umudu olmayan siyaset ağaları ise kanın durmaması için iktidarın DTP ile görüşmesini vatana ihanet olarak adlandırmasını ise şiddetle kınadığımızı bilmelerini istiyoruz.
Bu muhalefet parti liderleri ise silahların susmamasından nemalanan, elini taşın altına sokmayan ülkede vesayet rejiminin sürmesini isteyen politikacıklardır diye düşünüyorum.
Fakat halkta, hükümette, asker de artık Edi Bese dedi.
Yani Kürt sorunun bitmesi, Kürtlerin Türkler ile kardeş olduğunu ve bu vatanda özgür, eşit bireyler olarak yaşamlarını sürdürmelerini, dağa gençlerin çıkmaması ve ölmemesi, askerlerin şehit olmaması, bu gençlerimizin ülke kalkınmasına ve ekonomisine katkı sağlamaları, ülke kaynaklarının silaha ayrılmaması konusunda artık herkes hemfikir.
Buna mukabil DTP ile görüşen Başbakan Erdoğan"a muhalefet etmek için hiçbir öneri ve çözüm sunmayan muhalefet liderleri Baykal ve Bahçelinin çözüme bu kadar şiddetle karşı çıkmalarına halk ilk genel seçimde esaslı bir tokat vurarak gösterecek.
Çünkü Kürt sorununun çözümü artık mukadderdir.
Bu sorun çözülmeden ülkenin ayaklarındaki prangalar sökülemez.
Bu ülkenin halkı barışı, huzuru, gece uyurken yarın sabaha ereceğinden emin bir şekilde başını yastığa koyan ülkenin insanları olmak isterler.
Kimsenin faili meçhule gitmediği, yaşamından endişe etmediği, demokratik hukuk devletinde yaşayan herkesin eşit olduğu, din, dil ırk farkı gözetmeksizin bir arada mutlu bir şekilde yaşamasını sağladığı Türkiye Cumhuriyeti devletinde yaşamayı arzular.
Çünkü bu ülkenin bölünmesi kimseye bir şey kazandırmaz.
Hükümetin uygulamaya sokacağı Kürt açılımına herkesin katkı sunması ve herkesin cesur davranmasını bekleriz.
a.hatipoğlu
Analar gözyaşı dökmesin.
Akan kan dursun.
Silahlar sussun.
Bunları kim söyledi dersiniz.
Geçen hafta Ankarada DTP Eş başkanı Ahmet Türk ile Ak Parti Genel Başkanı sıfatıyla görüşen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Yeter artık diye söyledi.
Bunu samimi olarak söylerken Başbakanın DTP lideri ile görüşmesinin olumlu geçtiği, iki tarafında bu toplantının fayda sağladığı, gazetecilere yapılan açıklamalardan belli oluyordu.
Daha bu yılın başında Cumhurbaşkanı Abdullah Gülün 2009 yılının iyi bir yıl olacağı bu yılda Kürt sorununun çözümü konusunda olumlu adımların atılacağı hakkındaki görüşleri toplumun rahatlamasına yol açarken, hükümette artık bu savaşın anlamsızlığını ve ölen gençlerimizin bir kişi daha artmaması için somut adımlar atmaya başladı.
Edi Bese.
Yeter artık.
Kan dökülmesin.
Anaların gözyaşı akmasın.
Silahlar sussun.
Bu dileği de iki yıl önce de DTPliler dile getirmiş ve ülke kamuoyuna duyurmuşlardı.
Silahların susması ülke kaynağının en büyük lokomotifi olan gençlerin ölmemesi olduğunun idrakı bilincinde olması demek.
Bu ülke vatandaşı olan Kürtlerin huzurlu, güvenli, kendi dil ve kültürünü yaşaması önündeki tüm engellemelerinin ortadan kalktığının bilinmesi demek.
Fakat adına muhalefet dediğimiz ülke parlamentosunda halkın oyları ile seçilmiş ve gelecekten hiçbir umudu olmayan siyaset ağaları ise kanın durmaması için iktidarın DTP ile görüşmesini vatana ihanet olarak adlandırmasını ise şiddetle kınadığımızı bilmelerini istiyoruz.
Bu muhalefet parti liderleri ise silahların susmamasından nemalanan, elini taşın altına sokmayan ülkede vesayet rejiminin sürmesini isteyen politikacıklardır diye düşünüyorum.
Fakat halkta, hükümette, asker de artık Edi Bese dedi.
Yani Kürt sorunun bitmesi, Kürtlerin Türkler ile kardeş olduğunu ve bu vatanda özgür, eşit bireyler olarak yaşamlarını sürdürmelerini, dağa gençlerin çıkmaması ve ölmemesi, askerlerin şehit olmaması, bu gençlerimizin ülke kalkınmasına ve ekonomisine katkı sağlamaları, ülke kaynaklarının silaha ayrılmaması konusunda artık herkes hemfikir.
Buna mukabil DTP ile görüşen Başbakan Erdoğan"a muhalefet etmek için hiçbir öneri ve çözüm sunmayan muhalefet liderleri Baykal ve Bahçelinin çözüme bu kadar şiddetle karşı çıkmalarına halk ilk genel seçimde esaslı bir tokat vurarak gösterecek.
Çünkü Kürt sorununun çözümü artık mukadderdir.
Bu sorun çözülmeden ülkenin ayaklarındaki prangalar sökülemez.
Bu ülkenin halkı barışı, huzuru, gece uyurken yarın sabaha ereceğinden emin bir şekilde başını yastığa koyan ülkenin insanları olmak isterler.
Kimsenin faili meçhule gitmediği, yaşamından endişe etmediği, demokratik hukuk devletinde yaşayan herkesin eşit olduğu, din, dil ırk farkı gözetmeksizin bir arada mutlu bir şekilde yaşamasını sağladığı Türkiye Cumhuriyeti devletinde yaşamayı arzular.
Çünkü bu ülkenin bölünmesi kimseye bir şey kazandırmaz.
Hükümetin uygulamaya sokacağı Kürt açılımına herkesin katkı sunması ve herkesin cesur davranmasını bekleriz.
a.hatipoğlu
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar