bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- almanya4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- lucas luthor2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- hoşgeldin pazartesi7
- gocu bey meh meh bey birader4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
son maçta hala anlam veremediğim bir olay yaşanılan oyundur.
standart şekilde oyuna başladık, arkadaşımla birlikte top lane tutuyoruz. bizim takımdaki diğer 3 oyuncu da aynı takımdan. neyse oyun dengeli bir şekilde gidiyor hatta 5 kill öndeyiz ve oyunu görünürde domine eden eleman bizim takımda. an geldi bizimkiler öldü doğmalarına 5 saniye kala bizim elemanla top lane ittirmeye başladık. son kuleyi yikarken, bottom kule saldırı altında sesi geldi kulağıma, açıkcası önemsemedim. bizimkilerim hepsi base ve adamların o ana kadar bir yanlışını görmedim. base hiçbir yerden de hasar almamıştı. o saldırı uyarısından abartmıyorum 30 saniye sonra biz geri dönemeden adamlar ağacı kesti. geri dönmemize fırsat bile kalmadı. nasıl bu kadar çabuk öldüler,o adamlar o kuleleri nasıl o kadar hızlı kestiler hiçbir fikrim yok.
standart şekilde oyuna başladık, arkadaşımla birlikte top lane tutuyoruz. bizim takımdaki diğer 3 oyuncu da aynı takımdan. neyse oyun dengeli bir şekilde gidiyor hatta 5 kill öndeyiz ve oyunu görünürde domine eden eleman bizim takımda. an geldi bizimkiler öldü doğmalarına 5 saniye kala bizim elemanla top lane ittirmeye başladık. son kuleyi yikarken, bottom kule saldırı altında sesi geldi kulağıma, açıkcası önemsemedim. bizimkilerim hepsi base ve adamların o ana kadar bir yanlışını görmedim. base hiçbir yerden de hasar almamıştı. o saldırı uyarısından abartmıyorum 30 saniye sonra biz geri dönemeden adamlar ağacı kesti. geri dönmemize fırsat bile kalmadı. nasıl bu kadar çabuk öldüler,o adamlar o kuleleri nasıl o kadar hızlı kestiler hiçbir fikrim yok.
yıllardır içimde olan boşluğu dolduran oyun.
evet arkadaş ben böyle bir multi arıyormuşum meğerse. dota 1 i hiç duymadım. league of legends i boş bir çocuk oyunu sanıp araştırmadım bile. lakin dota 2 benim aradığım yegane şeymiş.
bildiğin diablo 2 tadı var. rts tadı var. taktik yapma imkan yapma tadı var. var da var . ister takımın çekirdeği olan bir savaşçı seç istersen onlara yardımcı olan menzilli seç. hepsi farklı hepsinin birbirine laf atışı farklı. mesela windrunner ile drow aynı takımdaysa birbirlerine dostça laf atıyorlar , rakiplersede laf sokuyorlar.
oyunun %50 si geniş çaplı ekonomi oyunu. geri kalan %50 side doğru yerde doğru işleri yapmakla ilgili.
misal son oynadığım oyundaki olaylar zincirini aktarayım.
venomancer ile orta yol da (lane demeyi reddediyorum) takılıyorum. bilindiği üzere venomancer diğer heroları indiren türden değil, yetenekleri sayesinde karşı tarafı geri çekilmeye zorlayan bir kahramandır.
ne diyorduk orta sahada yavaş yavaş ilk rakip kuleyi taciz ediyorum. karşımda lion var. tehlikeli ama ittirebiliyorum alan hakimiyetim var. derken o da ne? üst yolda bizimkiler tek tek dökülüyor. rakip takım 1 kill aldı... 2 kill aldı... 3 kill aldı... derken 8 kill oldu. evet 8-0 gerideyiz. dedim gene rus bebeleri hayvan gibi feedliyor... derken takımda rusta yok. neyse üst yola gittim ortayı boş bıraktım. olay burada rakip takımın hatalarının artması ile lehimize döndü. ben gidince ortadaki lion orada kalıp bizim kuleyi taciz etmeye devam etseydi oyunu alabilirlerdi. ama ben üstte gidip bizimkilere yardımcı olup ilk killi alınca bunlar bir kırıldı pir kırıldı. bildiğin 2-10 öndeler ama bastırıyoruz nitekim. zamanla 15-7 16-10 derken öne geçtik. bu arada 1-2 kule kaybettik ama mühim değil. takıma enerji doldu. gaza geldi.
sonuç olarak öyle bir noktaya geldi ki olay adamlar 24 kill almış. bizim 4 kuleyi almışlar. biz ise yaklaşık 42 kill aldık ve takımın noksan saldırı ruhu yüzünden de çekişmeli bir şekilde maçı aldık.
ben bu ruhu bu atmosferi bu heyecanı hiçbir oyunda yakalamadım. bildiğin kıran kırana mücadele oldu.
item düşürme hadisesi hala zor gelmekte. paso kutu düşüyor onlar içinde anahtar satın almak gerekiyor... ki alasım var lan harbi diyorum alasım var. oyun bedava ama bu işi yapasım var. itemler alasım var. ilk kez giriyorum bu atmosfere.
hala bazı melee herolarda çok çok zorlanıyorum. zor iş melee takılmak.
sürekli aynı heroları görmek bazen sinir bozuyor. özellikle lifestealer denen ibişten bildiğin tiksiniyorum. çok güçlü lan!
evet arkadaş ben böyle bir multi arıyormuşum meğerse. dota 1 i hiç duymadım. league of legends i boş bir çocuk oyunu sanıp araştırmadım bile. lakin dota 2 benim aradığım yegane şeymiş.
bildiğin diablo 2 tadı var. rts tadı var. taktik yapma imkan yapma tadı var. var da var . ister takımın çekirdeği olan bir savaşçı seç istersen onlara yardımcı olan menzilli seç. hepsi farklı hepsinin birbirine laf atışı farklı. mesela windrunner ile drow aynı takımdaysa birbirlerine dostça laf atıyorlar , rakiplersede laf sokuyorlar.
oyunun %50 si geniş çaplı ekonomi oyunu. geri kalan %50 side doğru yerde doğru işleri yapmakla ilgili.
misal son oynadığım oyundaki olaylar zincirini aktarayım.
venomancer ile orta yol da (lane demeyi reddediyorum) takılıyorum. bilindiği üzere venomancer diğer heroları indiren türden değil, yetenekleri sayesinde karşı tarafı geri çekilmeye zorlayan bir kahramandır.
ne diyorduk orta sahada yavaş yavaş ilk rakip kuleyi taciz ediyorum. karşımda lion var. tehlikeli ama ittirebiliyorum alan hakimiyetim var. derken o da ne? üst yolda bizimkiler tek tek dökülüyor. rakip takım 1 kill aldı... 2 kill aldı... 3 kill aldı... derken 8 kill oldu. evet 8-0 gerideyiz. dedim gene rus bebeleri hayvan gibi feedliyor... derken takımda rusta yok. neyse üst yola gittim ortayı boş bıraktım. olay burada rakip takımın hatalarının artması ile lehimize döndü. ben gidince ortadaki lion orada kalıp bizim kuleyi taciz etmeye devam etseydi oyunu alabilirlerdi. ama ben üstte gidip bizimkilere yardımcı olup ilk killi alınca bunlar bir kırıldı pir kırıldı. bildiğin 2-10 öndeler ama bastırıyoruz nitekim. zamanla 15-7 16-10 derken öne geçtik. bu arada 1-2 kule kaybettik ama mühim değil. takıma enerji doldu. gaza geldi.
sonuç olarak öyle bir noktaya geldi ki olay adamlar 24 kill almış. bizim 4 kuleyi almışlar. biz ise yaklaşık 42 kill aldık ve takımın noksan saldırı ruhu yüzünden de çekişmeli bir şekilde maçı aldık.
ben bu ruhu bu atmosferi bu heyecanı hiçbir oyunda yakalamadım. bildiğin kıran kırana mücadele oldu.
item düşürme hadisesi hala zor gelmekte. paso kutu düşüyor onlar içinde anahtar satın almak gerekiyor... ki alasım var lan harbi diyorum alasım var. oyun bedava ama bu işi yapasım var. itemler alasım var. ilk kez giriyorum bu atmosfere.
hala bazı melee herolarda çok çok zorlanıyorum. zor iş melee takılmak.
sürekli aynı heroları görmek bazen sinir bozuyor. özellikle lifestealer denen ibişten bildiğin tiksiniyorum. çok güçlü lan!
istanbulda zirvesi yapılsa, kaç kişi gelir merak ettiğim oyun.
2 yi bilmem de dota bir lojistik firmasıdır.
aşık olduğum,işten eve gelince ilk iş bir el dota 2 oynayıp stres attığım oyundur. benim için tamamen stres topudur. takımla oynandığında daha bi şahane olandır. bu yüzden takım arıyorum böyle benim gibi akşamları takılan, yarı prof yarı noob hatalara çok takılmayan keyif alan kişiler varsa ışığı bi yaksınlar.
noobların genellikle drow ranger veya sniper ile oynadığı oyun.
phantom lancer ın biraz budanması gereken muhteşem oyun.
aynı şekilde treant prtector gibi ezik herolarda kuvvetlendirilmeli.
hep aynı heroların seçilmesine de bir dur demek lazım.
aynı şekilde treant prtector gibi ezik herolarda kuvvetlendirilmeli.
hep aynı heroların seçilmesine de bir dur demek lazım.
millet all pick oynadığı için bizim gibi single draft oynayacaklar için rezalete dönen oyun. 10 dakika oyun beklersin mal afk birisi yüzünden tekrar armaya koyulur. bir de şimdi moda çıktı. "ff i wont defend" derler. bak sen. bidi bidi. sanki def yapsan, etki edecek. zırtapoz laleler.
bu oyunu all pick oynayanların noob herosu seçenlere laf yapmaya hakkı yoktur.
unreal tournament serisinin efsane seslerini (rampage, double kill, multi kill, mega kill vb.) kullanan oyun.
bir arkadaşımın verdiği free key ile steam'den indirip yüklemiştim. bu tür tepeden kamera açılı online battle arena/fantastik strateji oyunlarıyla (adı neyse türün artık) zaten pek alakam yoktur. o seslerin oyunda olduğunu görünce daha da soğudum. (yazar sıkı bir ut fanatiğidir, biline)
işin arka planını bilmiyorum tabii aralarında bir ortaklık mı var bir anlaşma mı var. unreal tournament serisi 2007'den beri unutulma yolunda gidiyorken onun seslerini dota ile yaşatmaları güzel görünse de, ben yine o seslerin kullanıldığı bir unreal tournament 4 gelmesini istiyorum, şiddetle hem de...
bir arkadaşımın verdiği free key ile steam'den indirip yüklemiştim. bu tür tepeden kamera açılı online battle arena/fantastik strateji oyunlarıyla (adı neyse türün artık) zaten pek alakam yoktur. o seslerin oyunda olduğunu görünce daha da soğudum. (yazar sıkı bir ut fanatiğidir, biline)
işin arka planını bilmiyorum tabii aralarında bir ortaklık mı var bir anlaşma mı var. unreal tournament serisi 2007'den beri unutulma yolunda gidiyorken onun seslerini dota ile yaşatmaları güzel görünse de, ben yine o seslerin kullanıldığı bir unreal tournament 4 gelmesini istiyorum, şiddetle hem de...
gece gündüz bıkmadan usanmadan oynadığım oyundur kendisi. işi gücü olan biriyseniz başlamayın, bağımlılık yapar.
not: elimde bolca davet mevcut, oynamak isteyip erişemeyen yazar arkadaşlara duyurulur.
not: elimde bolca davet mevcut, oynamak isteyip erişemeyen yazar arkadaşlara duyurulur.
izometrik açıdan yapıldığı için hoşuma girmeyen oyun , lineage da aynı sistemle bir oyun yapıyormuş lineage3 .
isim ekinde assasin olan her karakterin karizmadan karizmaya koştuğu oyun.
nyx böceği bile çok karizma çok işlevsel.
lakin şu phantom lancer , lifestealer ve özellikle de drow sevdasına bir dur demeleri lazım. yeter lan her oyunda karşımızdalar.
nyx böceği bile çok karizma çok işlevsel.
lakin şu phantom lancer , lifestealer ve özellikle de drow sevdasına bir dur demeleri lazım. yeter lan her oyunda karşımızdalar.
botları müthiş kolpa olan oyun.
bilmediğim heroları oynamak için botlu alıştırma yapıyorum, bizim botlar 5'e 1 adamlara yem olurken, karşı botlar roshan'ı alıyor efendime söyleyeyim gangbangin kralını yapıyor. bir de her seferinde sven, lion gibi stun manyağı heroları seçiyorlar. yemin ediyorum pvp oynarken bu kadar sinirlenmiyorum.
bilmediğim heroları oynamak için botlu alıştırma yapıyorum, bizim botlar 5'e 1 adamlara yem olurken, karşı botlar roshan'ı alıyor efendime söyleyeyim gangbangin kralını yapıyor. bir de her seferinde sven, lion gibi stun manyağı heroları seçiyorlar. yemin ediyorum pvp oynarken bu kadar sinirlenmiyorum.
rus ızdırabına mağruz bırakan oyun.
hitler bile bu kadar çekmemiştir azizim.
lan adamlarda riki var, bir tarafımı yırtıyorum eye of true sight alın diye... yok azizim yapmıyorlar. adam gidiyor aynı rikiyi aynı biçimde üst üste 10 defa besliyor. insan bir durur bir düşünür değil mi? "riki görünmez oluyor buna bir anti almam lazım" der değil mi? yok gidip gidip avlanıyor...
oyunun %70 kadarı kuleleri domine etmektir. bakın level almak kill almak ta önemli ama %70 i kule de bitiyor oyunun. bir de herkesi kesmemize rağman base e kaçanlar, roshanla falan uğraşanlar var ki onlara ne desem bilemiyorum. oyun zaten kritik durumda leveller yakın zar zor kesmişiz adamları ikinci sefere belki yapamayız oyunu kaybederiz... ne yapmak lazım base in girişindeki barakaları yıkacaksın base i sakatlamış olacaksın adamlar creep lerle uğraşmaktan base den çıkamaz hale gelicek dimi? en ideal zafer yönmidir. base i ayakta tutan 3 bacak var yani barakalar bu bacakları kırarsan sürekli creepler altında kalırlar ve base den çıkamazlar sende bu arada alıcağın nesneyi alır işini görürsün.
hitler bile bu kadar çekmemiştir azizim.
lan adamlarda riki var, bir tarafımı yırtıyorum eye of true sight alın diye... yok azizim yapmıyorlar. adam gidiyor aynı rikiyi aynı biçimde üst üste 10 defa besliyor. insan bir durur bir düşünür değil mi? "riki görünmez oluyor buna bir anti almam lazım" der değil mi? yok gidip gidip avlanıyor...
oyunun %70 kadarı kuleleri domine etmektir. bakın level almak kill almak ta önemli ama %70 i kule de bitiyor oyunun. bir de herkesi kesmemize rağman base e kaçanlar, roshanla falan uğraşanlar var ki onlara ne desem bilemiyorum. oyun zaten kritik durumda leveller yakın zar zor kesmişiz adamları ikinci sefere belki yapamayız oyunu kaybederiz... ne yapmak lazım base in girişindeki barakaları yıkacaksın base i sakatlamış olacaksın adamlar creep lerle uğraşmaktan base den çıkamaz hale gelicek dimi? en ideal zafer yönmidir. base i ayakta tutan 3 bacak var yani barakalar bu bacakları kırarsan sürekli creepler altında kalırlar ve base den çıkamazlar sende bu arada alıcağın nesneyi alır işini görürsün.
davetini alabilirsem mutlu olacağım oyun.
pudge'ın meat hook(beyaz)'na diğer pudge itemlerim hariç bütün envanterimi vermeye razıyımdır.
tek kelime ile çok net açıklanabilecek bir oyun, o kelime de ''unbalanced''. eğer bir takım oyununda belli bir yerden sonra bir oyuncu ''tek başına'' diğer takımın hepsini öldürebiliyorsa bu oyun net unbalaced'dır. oyunu yapan arkadaşlar bütün herolara ne kadar op skill varsa döşemişler, biraz da görsellik katmışlar sonra alın oynayın demişler.
bu yazdıklarım oynanmaz bir oyun olduğunu göstermiyor ama takım olarak bir stratejisi falan yok. eğlenmek için alabileceğiniz en op herolardan birini alın, girin oyuna zaman öldürün. ama çok da bişey beklemeyin.
bu yazdıklarım oynanmaz bir oyun olduğunu göstermiyor ama takım olarak bir stratejisi falan yok. eğlenmek için alabileceğiniz en op herolardan birini alın, girin oyuna zaman öldürün. ama çok da bişey beklemeyin.
dota 1 den kat be kat iyi görüntü ve ses efektlerine sahip olsa da benim nazarımda dota 1 in yerini asla tutmayacak olan oyun. Ilk göz ağrısı tabi, kolay vazgeçilmiyor.
bağımlılık derecesine getiren oyun. eskiden wow'du şimdi ise dota 2. şunu da belirtmeliyim ki dota'yı gerçekten aşmış bir oyundur. karşımızda yepyeni bir dota var, apayrı bir oyun. dota'daki heroların aynısı dota 2'de de var, yeni gelen herolar da gayet güzel ama hakkını vermeliyim. ve karşımızda grafikleri, oynanışı muhteşem olan bir oyun oluştu; dota 2. dota 2'yi oynayan ben league of legends'i de oynamaktayım. ama bakın iki oyunu karşılaştırmıyorum, gerçekten ikisi de farklı oyunlar, atmosferleri çok farklı. ikisinden de ayrı ayrı keyif almaktayım bunu da belirteyim.
edit: ayrıca oyunun keyi gerçekten rahat bulunuyor. elimdekiler ne yazık ki bitti ama gelirse bu entry'de bildiririm.
edit2: ayrıca iyi oynayan arkadaşlar steam klanımıza katılabilir. bana ulaşmak için mesaj kutumu aydınlatmanız yeter. şimdiden teşekkürler...
edit: ayrıca oyunun keyi gerçekten rahat bulunuyor. elimdekiler ne yazık ki bitti ama gelirse bu entry'de bildiririm.
edit2: ayrıca iyi oynayan arkadaşlar steam klanımıza katılabilir. bana ulaşmak için mesaj kutumu aydınlatmanız yeter. şimdiden teşekkürler...
rus oyunculardan sikayet edenlerin once kendilerine bakmasi gerek diye dusunuyorum. rikiye shadow blade cikan var bu nasil bir mantik
Hergun 4 el attigim oyundur.
hayal kırıklığıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar