bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- yürüyüş partisi8
- lise defteri6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ilgi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- beyaz otomobil satın almak14
- dünya3
- ismet gurbuz 20245
- kadınların beli açık gezmesi2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- gönüllü esaret paradoksu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- makarna süzmek5
- bugün de meme atan olmaması13
- güne bir şarkı bırak19
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
yıllardır içimde olan boşluğu dolduran oyun.
evet arkadaş ben böyle bir multi arıyormuşum meğerse. dota 1 i hiç duymadım. league of legends i boş bir çocuk oyunu sanıp araştırmadım bile. lakin dota 2 benim aradığım yegane şeymiş.
bildiğin diablo 2 tadı var. rts tadı var. taktik yapma imkan yapma tadı var. var da var . ister takımın çekirdeği olan bir savaşçı seç istersen onlara yardımcı olan menzilli seç. hepsi farklı hepsinin birbirine laf atışı farklı. mesela windrunner ile drow aynı takımdaysa birbirlerine dostça laf atıyorlar , rakiplersede laf sokuyorlar.
oyunun %50 si geniş çaplı ekonomi oyunu. geri kalan %50 side doğru yerde doğru işleri yapmakla ilgili.
misal son oynadığım oyundaki olaylar zincirini aktarayım.
venomancer ile orta yol da (lane demeyi reddediyorum) takılıyorum. bilindiği üzere venomancer diğer heroları indiren türden değil, yetenekleri sayesinde karşı tarafı geri çekilmeye zorlayan bir kahramandır.
ne diyorduk orta sahada yavaş yavaş ilk rakip kuleyi taciz ediyorum. karşımda lion var. tehlikeli ama ittirebiliyorum alan hakimiyetim var. derken o da ne? üst yolda bizimkiler tek tek dökülüyor. rakip takım 1 kill aldı... 2 kill aldı... 3 kill aldı... derken 8 kill oldu. evet 8-0 gerideyiz. dedim gene rus bebeleri hayvan gibi feedliyor... derken takımda rusta yok. neyse üst yola gittim ortayı boş bıraktım. olay burada rakip takımın hatalarının artması ile lehimize döndü. ben gidince ortadaki lion orada kalıp bizim kuleyi taciz etmeye devam etseydi oyunu alabilirlerdi. ama ben üstte gidip bizimkilere yardımcı olup ilk killi alınca bunlar bir kırıldı pir kırıldı. bildiğin 2-10 öndeler ama bastırıyoruz nitekim. zamanla 15-7 16-10 derken öne geçtik. bu arada 1-2 kule kaybettik ama mühim değil. takıma enerji doldu. gaza geldi.
sonuç olarak öyle bir noktaya geldi ki olay adamlar 24 kill almış. bizim 4 kuleyi almışlar. biz ise yaklaşık 42 kill aldık ve takımın noksan saldırı ruhu yüzünden de çekişmeli bir şekilde maçı aldık.
ben bu ruhu bu atmosferi bu heyecanı hiçbir oyunda yakalamadım. bildiğin kıran kırana mücadele oldu.
item düşürme hadisesi hala zor gelmekte. paso kutu düşüyor onlar içinde anahtar satın almak gerekiyor... ki alasım var lan harbi diyorum alasım var. oyun bedava ama bu işi yapasım var. itemler alasım var. ilk kez giriyorum bu atmosfere.
hala bazı melee herolarda çok çok zorlanıyorum. zor iş melee takılmak.
sürekli aynı heroları görmek bazen sinir bozuyor. özellikle lifestealer denen ibişten bildiğin tiksiniyorum. çok güçlü lan!
evet arkadaş ben böyle bir multi arıyormuşum meğerse. dota 1 i hiç duymadım. league of legends i boş bir çocuk oyunu sanıp araştırmadım bile. lakin dota 2 benim aradığım yegane şeymiş.
bildiğin diablo 2 tadı var. rts tadı var. taktik yapma imkan yapma tadı var. var da var . ister takımın çekirdeği olan bir savaşçı seç istersen onlara yardımcı olan menzilli seç. hepsi farklı hepsinin birbirine laf atışı farklı. mesela windrunner ile drow aynı takımdaysa birbirlerine dostça laf atıyorlar , rakiplersede laf sokuyorlar.
oyunun %50 si geniş çaplı ekonomi oyunu. geri kalan %50 side doğru yerde doğru işleri yapmakla ilgili.
misal son oynadığım oyundaki olaylar zincirini aktarayım.
venomancer ile orta yol da (lane demeyi reddediyorum) takılıyorum. bilindiği üzere venomancer diğer heroları indiren türden değil, yetenekleri sayesinde karşı tarafı geri çekilmeye zorlayan bir kahramandır.
ne diyorduk orta sahada yavaş yavaş ilk rakip kuleyi taciz ediyorum. karşımda lion var. tehlikeli ama ittirebiliyorum alan hakimiyetim var. derken o da ne? üst yolda bizimkiler tek tek dökülüyor. rakip takım 1 kill aldı... 2 kill aldı... 3 kill aldı... derken 8 kill oldu. evet 8-0 gerideyiz. dedim gene rus bebeleri hayvan gibi feedliyor... derken takımda rusta yok. neyse üst yola gittim ortayı boş bıraktım. olay burada rakip takımın hatalarının artması ile lehimize döndü. ben gidince ortadaki lion orada kalıp bizim kuleyi taciz etmeye devam etseydi oyunu alabilirlerdi. ama ben üstte gidip bizimkilere yardımcı olup ilk killi alınca bunlar bir kırıldı pir kırıldı. bildiğin 2-10 öndeler ama bastırıyoruz nitekim. zamanla 15-7 16-10 derken öne geçtik. bu arada 1-2 kule kaybettik ama mühim değil. takıma enerji doldu. gaza geldi.
sonuç olarak öyle bir noktaya geldi ki olay adamlar 24 kill almış. bizim 4 kuleyi almışlar. biz ise yaklaşık 42 kill aldık ve takımın noksan saldırı ruhu yüzünden de çekişmeli bir şekilde maçı aldık.
ben bu ruhu bu atmosferi bu heyecanı hiçbir oyunda yakalamadım. bildiğin kıran kırana mücadele oldu.
item düşürme hadisesi hala zor gelmekte. paso kutu düşüyor onlar içinde anahtar satın almak gerekiyor... ki alasım var lan harbi diyorum alasım var. oyun bedava ama bu işi yapasım var. itemler alasım var. ilk kez giriyorum bu atmosfere.
hala bazı melee herolarda çok çok zorlanıyorum. zor iş melee takılmak.
sürekli aynı heroları görmek bazen sinir bozuyor. özellikle lifestealer denen ibişten bildiğin tiksiniyorum. çok güçlü lan!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar