bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
pes'te defansis orta saha oyuncusudur. mevkisinin iyileri arasında busquets motta matic ve pogba gelir.
microsoft'un kaynak kodlarını ibm'den aşırdığı (çaldığı) ve ms-dos diye piyasaya ticari amaçla sürdüğü işletim sistemidir. ilk örneği ibm-dos'tur. microsoft ilk işletim sistemleri olan win 3.1, win 95, 98 ve me'yi bunun kernelini kullanarak yapmıştır. daha sonra yerini nt çekirdekli işletim sistemleri aldı. anlayacağınız ms'un lamerliği ta kuruluşuna uzanıyor.
defansif orta saha anlamına gelen kısaltmadır.
"denial of service" serverın servis dışı kalmasına yol açan saldırı türü
isp. 2 sayısı.
sakin sakin giden vokalin sizi şaşırtmaması gereken, şarkının ortasında, içindeki tüm acıları gırtlağına yansıtarak sesle işkenceye dönüşen ulvi bir chevelle şarkısı.
sözleri :
Begging - do you mean groveling
Settling - its not the same
Begging - do we take whats left
Settling ;second best,dont take requests
You two, you re whats left, I dont take requests
But for you two, come this far,
I might have something,
To say; (Repeat)
Now these two, treat them well
Upon themselves, showed up again
Now you sir, Give up the gig
You havent been repaid
sözleri :
Begging - do you mean groveling
Settling - its not the same
Begging - do we take whats left
Settling ;second best,dont take requests
You two, you re whats left, I dont take requests
But for you two, come this far,
I might have something,
To say; (Repeat)
Now these two, treat them well
Upon themselves, showed up again
Now you sir, Give up the gig
You havent been repaid
denial of services(dos) saldırısı için (bkz: flooders)
isp. iki.
genellikle, ms dos ile karıştırılan, işletim sistemi türü.
Denial of service attack.
fr. sirt
(le)
(le)
bill gates'in yazdığı efsanevi işletim sistemi. Dos'u 3 farklı sınıfta anlatacağım.
dos ne ulan?: Şimdi senin kullandığın windows'un babası. mesela, kopyalama yapcaksan şimdi sağ tıklayıp, kopyala'yı seçiyoruz. o zamanlar ise böyle bir lüksümüz yoktu. yapacağımız her işlemi açık açık komutlar halinde yazmak zorundaydık. mesela, fifa 96 oynamak için, komut satırına fifados.exe yazılırdı. gidipte ikonun üstüne çift tıklayamazdık. çünkü ikon yoktu. kapkara bir ekran. ve üzerinde 9 punto'da yazılan beyaz yazılar.
dos neydi ya?: Windows 3.1 çıkmadan önceki, microsoft işletim sistemi. gerçi, windows me'ye kadar, bütün işletim sistemleri dos tabanlı idi. daha sonra hepsi server tabanlı oldu. baktığımızda, windows gerçekten evrim geçirdi. 80'li yıllarda kullanılan windows 1.0'ı gören varmı çok merak ediyorum. ben gördüm söyleyeyim. tam bir rezalet. neyse dos'a dönelim. dos'un birkaç versiyonu mevcut idi. en son 6'larda bıraktılar sanırsam. fdisk, xcopy, halt$, attrib gibi komutları özledik.
dos'u bizde biliyoruz: ,BREAK,CACLS,CALL,CD,CHCP,CHDIR,CHKDSK,CHKNTFS,CLS,CMD,COLOR,COMP,COMPACT,CONVERT,COPY,DATE,DEL,DIRDISKCOMP,DISKCOPY,DOSKEY,EChO,ENDLOCAL,ERASE,EXIT,FC,FIND,FINDSTR,FOR,FORMAT,FTYPE,GOTO,GRAFTABL,HELP,IF,LABEL,MD,MKDIR,MODE,MORE,MOVE,PATH,PAUSE,POPD,PRINT,PROMPT,PUSHD,RD,RECOVER,REM,REN,RENAME,REPLACE,RMDIR,SET,SETLOCAL,SHIFT,SORT,START,SUBST,TIME,TITLE,TREE,TYPE,VER,VERIFY,VOL,XCOPY (bu arada copy paste değil*) gibi komutları kullanmanız tavsiye edilir.
dos ne ulan?: Şimdi senin kullandığın windows'un babası. mesela, kopyalama yapcaksan şimdi sağ tıklayıp, kopyala'yı seçiyoruz. o zamanlar ise böyle bir lüksümüz yoktu. yapacağımız her işlemi açık açık komutlar halinde yazmak zorundaydık. mesela, fifa 96 oynamak için, komut satırına fifados.exe yazılırdı. gidipte ikonun üstüne çift tıklayamazdık. çünkü ikon yoktu. kapkara bir ekran. ve üzerinde 9 punto'da yazılan beyaz yazılar.
dos neydi ya?: Windows 3.1 çıkmadan önceki, microsoft işletim sistemi. gerçi, windows me'ye kadar, bütün işletim sistemleri dos tabanlı idi. daha sonra hepsi server tabanlı oldu. baktığımızda, windows gerçekten evrim geçirdi. 80'li yıllarda kullanılan windows 1.0'ı gören varmı çok merak ediyorum. ben gördüm söyleyeyim. tam bir rezalet. neyse dos'a dönelim. dos'un birkaç versiyonu mevcut idi. en son 6'larda bıraktılar sanırsam. fdisk, xcopy, halt$, attrib gibi komutları özledik.
dos'u bizde biliyoruz: ,BREAK,CACLS,CALL,CD,CHCP,CHDIR,CHKDSK,CHKNTFS,CLS,CMD,COLOR,COMP,COMPACT,CONVERT,COPY,DATE,DEL,DIRDISKCOMP,DISKCOPY,DOSKEY,EChO,ENDLOCAL,ERASE,EXIT,FC,FIND,FINDSTR,FOR,FORMAT,FTYPE,GOTO,GRAFTABL,HELP,IF,LABEL,MD,MKDIR,MODE,MORE,MOVE,PATH,PAUSE,POPD,PRINT,PROMPT,PUSHD,RD,RECOVER,REM,REN,RENAME,REPLACE,RMDIR,SET,SETLOCAL,SHIFT,SORT,START,SUBST,TIME,TITLE,TREE,TYPE,VER,VERIFY,VOL,XCOPY (bu arada copy paste değil*) gibi komutları kullanmanız tavsiye edilir.
isp. iki
diagnostic operating system.
dos kara gun dostudur, windows veya mac gibi ikide bir kitlenmez.
denial of service. bir sunucuya her türlü bulunabilecek açık port'tan saldırıdır, abüdik sunucuya işlem yükü bindirilir, eğer server microsoft tabanlı ise çökme ihtimali yüksektir. adam gibi bilenler gitsin eksiye saldirsindir.
(bkz: biz eski dos cuyuz)
disk operating system.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar