bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- 0 0 75
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 2026 dünya kupası15
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
christian dior'un enfes kokan bir parfümü.
kışın kullanılacak, fiyat olarak epey kazık baharatlı parfüm. çok kalıcı bir parfüm olup yazın kullanılması için dior addict 2 çıkarılmıştır pembe şişededir.
neden bana uygun bir parfüm yok diye delirdiğim uzun yıllardan sonra, her kokudan sıkılmaktan sıkıldığım bir anda karşıma çıkan, yıllarca bunu aramışım meğer dedirten, müthiş koku. yaz kış fark etmez ben bunu kullanmalara doymam.
edit: ondan da vazgeçtim.
edit: ondan da vazgeçtim.
harika parfüm. ama yazın kullanmak için biraz ağırdır.. fakat kışları tadından yenmez. kazağınız yıkanmadığı sürece kokusu asla üzerinden uçup gitmez.
edit: dior addict 2 aynı tadı vermez. hatta alakası yoktur addictle, pek çirkindir. baharatın aksine çok yoğun şekilde çiçek kokar.
edit: dior addict 2 aynı tadı vermez. hatta alakası yoktur addictle, pek çirkindir. baharatın aksine çok yoğun şekilde çiçek kokar.
KOKULARDAN PEK HAZ ETMEYEN(ANLAMAYAN), TENiME YAKIŞAN KOKU BULAMADIM DiYEN VE bir kokuyla hatırlanmak isteyen kadınların denemesini önereceğim parfum. Kışın siyah şişe baharatlısını kullanabileceğiniz yazın ise pembe şişe lilyum vanilya karışımını kullanabileceğiniz hiçbir kokuya benzemeyen koku.
iki fıstan fazlasını asla tavsiye etmem, zira bokunu çıkarınca baş ağrısı yapıyor.
Ve o iki fıs en az iki gün teninizde yıkanmadığı sürece de kıyafetiniz de kalıyor.
Afrodizyak etkisi de varmış öyle diyollağ *
iki fıstan fazlasını asla tavsiye etmem, zira bokunu çıkarınca baş ağrısı yapıyor.
Ve o iki fıs en az iki gün teninizde yıkanmadığı sürece de kıyafetiniz de kalıyor.
Afrodizyak etkisi de varmış öyle diyollağ *
benim görüşüm bu fakat; (bkz: dior addict/#22352387)
Üst notaları:Böğürtlen,mandalina yaprağı.
Ara notaları:Portakal çiçeği,cereus gece çiçeği,yasemin,gül.
Son notaları:Sandal ağacı,tonka fasulyesi,vanilya.
diyenler de var.
o notaları ben hiç almadım. tonka fasulyesi gibi koktuğumu düşününce parfümden soğudum yahu.
güzel bir kış kokusudur ve mart sonu itibariyle mevsimi bitecektir.
Üst notaları:Böğürtlen,mandalina yaprağı.
Ara notaları:Portakal çiçeği,cereus gece çiçeği,yasemin,gül.
Son notaları:Sandal ağacı,tonka fasulyesi,vanilya.
diyenler de var.
o notaları ben hiç almadım. tonka fasulyesi gibi koktuğumu düşününce parfümden soğudum yahu.
güzel bir kış kokusudur ve mart sonu itibariyle mevsimi bitecektir.
Ömrüm boyunca değiştirmeyi düşünmediğim parfümüm. Sabah 6da bir iki fıs sıkıp çıkıyorum evden ve akşam olduğunda hala kokusunu buram buram alabiliyorum üstelik durdukça güzelleşiyor. Herkeste olmaması ise onu imza bir parfüm haline getiriyor.
Not: O lacivert şişesine de aşığım.
Not: O lacivert şişesine de aşığım.
Zamanında “Fraiche” olanını 200 liraya aldığım parfüm; şimdi ise 50 ml lik şişesi 600 liraya satılıyor. Çevremdeki birçok insanın, bu kokuyu ilk bende duyması nedeniyle, benimle özdeşleşmiş çok özel bir koku olmasına rağmen artık kullanmıyorum fiyatından dolayı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar