bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- makarna süzmek5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kaçak çay2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- oyuncu2
- gocu abi2
- meloş nerede sorunsalı5
- futbol9
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
christian dior'un enfes kokan bir parfümü.
kışın kullanılacak, fiyat olarak epey kazık baharatlı parfüm. çok kalıcı bir parfüm olup yazın kullanılması için dior addict 2 çıkarılmıştır pembe şişededir.
neden bana uygun bir parfüm yok diye delirdiğim uzun yıllardan sonra, her kokudan sıkılmaktan sıkıldığım bir anda karşıma çıkan, yıllarca bunu aramışım meğer dedirten, müthiş koku. yaz kış fark etmez ben bunu kullanmalara doymam.
edit: ondan da vazgeçtim.
edit: ondan da vazgeçtim.
harika parfüm. ama yazın kullanmak için biraz ağırdır.. fakat kışları tadından yenmez. kazağınız yıkanmadığı sürece kokusu asla üzerinden uçup gitmez.
edit: dior addict 2 aynı tadı vermez. hatta alakası yoktur addictle, pek çirkindir. baharatın aksine çok yoğun şekilde çiçek kokar.
edit: dior addict 2 aynı tadı vermez. hatta alakası yoktur addictle, pek çirkindir. baharatın aksine çok yoğun şekilde çiçek kokar.
KOKULARDAN PEK HAZ ETMEYEN(ANLAMAYAN), TENiME YAKIŞAN KOKU BULAMADIM DiYEN VE bir kokuyla hatırlanmak isteyen kadınların denemesini önereceğim parfum. Kışın siyah şişe baharatlısını kullanabileceğiniz yazın ise pembe şişe lilyum vanilya karışımını kullanabileceğiniz hiçbir kokuya benzemeyen koku.
iki fıstan fazlasını asla tavsiye etmem, zira bokunu çıkarınca baş ağrısı yapıyor.
Ve o iki fıs en az iki gün teninizde yıkanmadığı sürece de kıyafetiniz de kalıyor.
Afrodizyak etkisi de varmış öyle diyollağ *
iki fıstan fazlasını asla tavsiye etmem, zira bokunu çıkarınca baş ağrısı yapıyor.
Ve o iki fıs en az iki gün teninizde yıkanmadığı sürece de kıyafetiniz de kalıyor.
Afrodizyak etkisi de varmış öyle diyollağ *
benim görüşüm bu fakat; (bkz: dior addict/#22352387)
Üst notaları:Böğürtlen,mandalina yaprağı.
Ara notaları:Portakal çiçeği,cereus gece çiçeği,yasemin,gül.
Son notaları:Sandal ağacı,tonka fasulyesi,vanilya.
diyenler de var.
o notaları ben hiç almadım. tonka fasulyesi gibi koktuğumu düşününce parfümden soğudum yahu.
güzel bir kış kokusudur ve mart sonu itibariyle mevsimi bitecektir.
Üst notaları:Böğürtlen,mandalina yaprağı.
Ara notaları:Portakal çiçeği,cereus gece çiçeği,yasemin,gül.
Son notaları:Sandal ağacı,tonka fasulyesi,vanilya.
diyenler de var.
o notaları ben hiç almadım. tonka fasulyesi gibi koktuğumu düşününce parfümden soğudum yahu.
güzel bir kış kokusudur ve mart sonu itibariyle mevsimi bitecektir.
Ömrüm boyunca değiştirmeyi düşünmediğim parfümüm. Sabah 6da bir iki fıs sıkıp çıkıyorum evden ve akşam olduğunda hala kokusunu buram buram alabiliyorum üstelik durdukça güzelleşiyor. Herkeste olmaması ise onu imza bir parfüm haline getiriyor.
Not: O lacivert şişesine de aşığım.
Not: O lacivert şişesine de aşığım.
Zamanında “Fraiche” olanını 200 liraya aldığım parfüm; şimdi ise 50 ml lik şişesi 600 liraya satılıyor. Çevremdeki birçok insanın, bu kokuyu ilk bende duyması nedeniyle, benimle özdeşleşmiş çok özel bir koku olmasına rağmen artık kullanmıyorum fiyatından dolayı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar