bugün

dior addict

benim görüşüm bu fakat; (bkz: dior addict/#22352387)


Üst notaları:Böğürtlen,mandalina yaprağı.
Ara notaları:Portakal çiçeği,cereus gece çiçeği,yasemin,gül.
Son notaları:Sandal ağacı,tonka fasulyesi,vanilya.

diyenler de var.
o notaları ben hiç almadım. tonka fasulyesi gibi koktuğumu düşününce parfümden soğudum yahu.
güzel bir kış kokusudur ve mart sonu itibariyle mevsimi bitecektir.
© copyright 2005 - 2026