bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- owner of a lonely heart2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- enjoy im vaccinated3
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- günün şiiri6
- kadir inanır22
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- dümbelettin efendi2
gün olur devran döner sözünün ne kadar doğru olduğunu bizlere gösteren kişidir...
gün gelir devran döner demiş atalarımız...
çakma bülent. rahmelidir.
iddia ediyorum en buyuk hayraniyim.
Konak 18 de 3 ay kadar çalma imkanım olmuştu.
Delikanlı adam, 1 gün müzisyenlerin parasını aksatmadı.
Ne babayiğitler gördü bu gözler, hala alacağı olan albümlü tipler 5-10 kuruşun peşinde koşar.
Yalnız çok içerdi. Öyle böyle değil. Müzik kulağı çok sağlam olmakla birlikte sabahın 04.30 nda oğlum metronomu düşürme fırlatıcam mikrofonu dediğini hala anımsıyorum. Yaşına rağmen 0 detone ve son 1 seyirci kalsa bile saygısını hiç bozmazdı.
Adam gibi adam devran çağlar.
Delikanlı adam, 1 gün müzisyenlerin parasını aksatmadı.
Ne babayiğitler gördü bu gözler, hala alacağı olan albümlü tipler 5-10 kuruşun peşinde koşar.
Yalnız çok içerdi. Öyle böyle değil. Müzik kulağı çok sağlam olmakla birlikte sabahın 04.30 nda oğlum metronomu düşürme fırlatıcam mikrofonu dediğini hala anımsıyorum. Yaşına rağmen 0 detone ve son 1 seyirci kalsa bile saygısını hiç bozmazdı.
Adam gibi adam devran çağlar.
Büyük ibneydi.
Tanımı çok güç bir isim. Çok farklı bir hikayesi olan, büyük sesli sanatçı.
"underrated","gerektiği değeri göremedi" ya da "ölünce kıymete bindi" gibi pek çok yorum yapıldı ardından.
Bunlar kısmen doğru olsa da, kendisine çok büyük itibar duyan bir kitleye de hafif bir haksızlık gibi sanki.
Bülent Ersoy'un gölgesinde kaldığı fikri de ayrı bir konu, arka planda kim bilir neler yaşanmıştır.
Hele bir de Eşref Kolçak'ın oğlu olduğu iddiası var ki, işleri iyice karıştırıyor. Gerçek değil gibi bence.
Almanya'da evlenmesi, son yıllarındaki değişim süreci, 80'li ve 90'lı yıllardaki yaşamı...
Filmi ya da belgeseli olabilecek bir insan izlenimi veriyor.
Türkiyede LGBT bir birey olarak zirveye oynamış ve zafer kazanmış iki büyük isme öykünmüş.
Bu işte de sesi ve yorumu ile ciddi bir yere gelmiş bir isim devran çağlar.
Adnan Pekak'a benzetiyorum sanki biraz kaderini.
TV dönemine denk gelmesi onu biraz daha şanslı kılmış.
Tam olarak Arabeskçi denemez ama damar olarak tabir edilebilecek ciddi sayıda şarkısı var.
Okullu bir isim değil ama sesinin rengi ve tarzı çok başarılı.
Bülent Ersoy'a benziyor mu bu anlamda evet benziyor ama farklı.
Söylemediği ve keşke söyleseydi dediğim pek çok şarkı var.
Allah rahmet eylesin.
Şuraya akla ilk gelen şarkılarından oluşan bir adet playlist bırakalım bir de:
Sahte Sevgililer
Bana ondan bahsetmeyin
Yalan olan sensin
Gittin
Elinden geleni
Beni mi Buldun
Yazık
Senin içindi
Ölene Kadar
Çok Seviyorum
Öldürürüm Kendimi
Sensiz de seninle yaşayacağım
Olmaz ki
Kavuşamadık
Kahrolayım
Ayrıldık
Sarhoşun biri
Yakarım bu şehri
Silemediler
Diyemedim
Şu dağlarda kar olsaydım
Aşığım sana
"underrated","gerektiği değeri göremedi" ya da "ölünce kıymete bindi" gibi pek çok yorum yapıldı ardından.
Bunlar kısmen doğru olsa da, kendisine çok büyük itibar duyan bir kitleye de hafif bir haksızlık gibi sanki.
Bülent Ersoy'un gölgesinde kaldığı fikri de ayrı bir konu, arka planda kim bilir neler yaşanmıştır.
Hele bir de Eşref Kolçak'ın oğlu olduğu iddiası var ki, işleri iyice karıştırıyor. Gerçek değil gibi bence.
Almanya'da evlenmesi, son yıllarındaki değişim süreci, 80'li ve 90'lı yıllardaki yaşamı...
Filmi ya da belgeseli olabilecek bir insan izlenimi veriyor.
Türkiyede LGBT bir birey olarak zirveye oynamış ve zafer kazanmış iki büyük isme öykünmüş.
Bu işte de sesi ve yorumu ile ciddi bir yere gelmiş bir isim devran çağlar.
Adnan Pekak'a benzetiyorum sanki biraz kaderini.
TV dönemine denk gelmesi onu biraz daha şanslı kılmış.
Tam olarak Arabeskçi denemez ama damar olarak tabir edilebilecek ciddi sayıda şarkısı var.
Okullu bir isim değil ama sesinin rengi ve tarzı çok başarılı.
Bülent Ersoy'a benziyor mu bu anlamda evet benziyor ama farklı.
Söylemediği ve keşke söyleseydi dediğim pek çok şarkı var.
Allah rahmet eylesin.
Şuraya akla ilk gelen şarkılarından oluşan bir adet playlist bırakalım bir de:
Sahte Sevgililer
Bana ondan bahsetmeyin
Yalan olan sensin
Gittin
Elinden geleni
Beni mi Buldun
Yazık
Senin içindi
Ölene Kadar
Çok Seviyorum
Öldürürüm Kendimi
Sensiz de seninle yaşayacağım
Olmaz ki
Kavuşamadık
Kahrolayım
Ayrıldık
Sarhoşun biri
Yakarım bu şehri
Silemediler
Diyemedim
Şu dağlarda kar olsaydım
Aşığım sana
sesi çok güzeldi. *
hayata veda etmiştir,ışıklar içinde uyu.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Yorumu güzeldir. Şarkıları dinlenir.
büyük ses sanatkarıydı, ışıklar içinde yatsın.
Ölmüş kız yazık.
Allah rahmet eylesin.
mekanı cennet olsun.
Harun kolçak’a benzerdi, başka hiçbir numarası yoktu rahmetlinin.
mekanı cennet olsun. tarzını, şarkılarını çok severdim.
Bugün Kalp krizi sebebi ile hayatını kaybetmiş şarkıcı.
Kendisi ile çok geç tanıştığım için kendime çok kızdığım güzel adam.
hayır imkansız olamaz, başka birini saramaz
öldürürüm kendimi
yaşanan mazileri, geçen o güzel günleri
bir kalemde silemez
hani söylüyordun ya ;
aşkımız sonsuza kadar sürecek ve ölemez
hayır imkansız olamaz, başka birini saramaz
öldürürüm kendimi
yaşanan mazileri, geçen o güzel günleri
bir kalemde silemez
hani söylüyordun ya ;
aşkımız sonsuza kadar sürecek ve ölemez
hala eski sevgilisini sevipte, o eski sevgilinin yeni sevgili yapmasının psikolojisinde olanın dinlememesi gereken bi şarkısı vardır.
camdan attırır ahhahahaha.
https://www.youtube.com/watch?v=zLUEjYA_CUE
camdan attırır ahhahahaha.
https://www.youtube.com/watch?v=zLUEjYA_CUE
bursalı değil adanalıdır. her şeyi bursaya bağlamayın lan.
Zamanında kıymeti bilinmemiş yüce ses. Kendisi de pavyonlara kadar düşünce medyadan iyice uzaklaştı.
Bülent Ersoy Ve Yılmaz morgül'den başka bu piyasada herkesi tokatlardı ama olmadı niyeyse.
Bülent Ersoy Ve Yılmaz morgül'den başka bu piyasada herkesi tokatlardı ama olmadı niyeyse.
ölmemiştir.
sanat dünyasının felaket tellalı onur akay'ın hesabı hacklenmiş.
http://www.sozcu.com.tr/h...ayatini-kaybetti-iddiasi/
sanat dünyasının felaket tellalı onur akay'ın hesabı hacklenmiş.
http://www.sozcu.com.tr/h...ayatini-kaybetti-iddiasi/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar