bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- cuckold erkek3
- seksten sonra bira içmek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- köyde gece tuvalete gitmek7
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- güne bir şarkı bırak18
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
yalamak ile ilgili ciddi takıntıları olduğu söylenen yazar.
hatta öyle ki, yalamaktan koca bir dile dönüştüğü söyleniyor..
hatta öyle ki, yalamaktan koca bir dile dönüştüğü söyleniyor..
kimin neyi yalamaktan hoşlandığını çok iyi bilen yazar. postal, israil, chp yalamaktan, yalan söylemekten, iftira atmaktan aşınmış dillerinizle, gelip burada komik duruma düşmeyin.
filistinci filan olmayan, özellikle filistin bayrağına karşı büyük kin besleyen yazar. araştırmadan gelip nick altında saçmalayanlara selam olsun.
(bkz: damarıma bastılar aga)
ortamdan ığıl ığıl akan yazar.
chp'lilerin, kemalistlerin zamanında epeyce sevdiği yazar.
hatta öyle sevmişler ki, garibim hala sayıklar dururmuş,
kendisinin yalancısıyız..
hatta öyle sevmişler ki, garibim hala sayıklar dururmuş,
kendisinin yalancısıyız..
birileri tarafından sevilenlerin, bir şeyler söyleyebilmek, bir şeyler savunabilmek için illa ki karşıt görüşlülerden nefret etmek gerektiğini zannedenlerin hakaretine uğrayan yazar. sizin kafalarınızdaki at gözlüklerini gördükçe, kendinden olmayanlara duyduğunuz nefreti farkettikçe halimize şükrediyoruz.
(bkz: anne bittiii)*
söyleyecek lafı kalmayanların, annesine koşmasını bekleyen yazardır. anne bittii diye uzaktan seslenmekle olmuyor işler.
kendini ayarmatör zanneden, ben dedim oldu yazarı.*
-hebele hübele
+bıdıbıdıbıdı
-blablabla
+ ahaha ayar verdim olm. * * *
filistinci olmadığını iddia ediyor, doğrudur. olmayabilirsin ama dosdoğru bir şey var ki o da kalitesiz bir provakatör oluşun. son 25 entrynin 17si ya nick altı ya da başka entryler refere edilerek yazılmış entryler...
ama hakikaten de saçma bir bkz vermişim daha bitirememişsin sıçmanı. güç sende artık power ranger!
-hebele hübele
+bıdıbıdıbıdı
-blablabla
+ ahaha ayar verdim olm. * * *
filistinci olmadığını iddia ediyor, doğrudur. olmayabilirsin ama dosdoğru bir şey var ki o da kalitesiz bir provakatör oluşun. son 25 entrynin 17si ya nick altı ya da başka entryler refere edilerek yazılmış entryler...
ama hakikaten de saçma bir bkz vermişim daha bitirememişsin sıçmanı. güç sende artık power ranger!
liseli çoluk çocukla uğraşmayacak yazar. sırf laf söylemiş olmak için ağzını açan bebelerle, ayarı anlınca doğrudur, ama sen de rererösün diyenlerle uğraşmak isteseydik, baştan haber verirdik zaten. ne zamandan beri kim kimin nereye neyi refere ederek yazı yazacağına karar vermeye başladı bu sözlükte? 9 katınız entry sahibi olup nereye yazı yazmam gerektiğini size sormayacağım herhalde. anayasa mahkemesi gibi olayın içeriğine yapacak şey bulamayıp şekline saldırmaya başlamışsınız galiba bir de. söyledikleriniz arasında tutarlılık olsun, ne hikmetse bukalemunların sayısı arttı bu memlekette son zaman.
içimizdeki bazı arkadaşlara gelsin. profil resmi olarak kullanmakta özgürler:
görsel
içimizdeki bazı arkadaşlara gelsin. profil resmi olarak kullanmakta özgürler:
görsel
özel mesaj ile nickim altına şeeyettriceeğini söyleyen yazar.
(bkz: şeeyettirir misin)
(bkz: ilahi darkanger)
(bkz: şeeyettirir misin)
(bkz: ilahi darkanger)
kendi çalıp kendi söyleyen yazar.
bak aslanım, senin buraya kaç kere sıvadığın beni ilgilendirmiyor. iyi yazar çok entry girendir diye bir tanım olsaydı bile senden zibilyon tane fazla yazan yazar var, bunu unutma.
sike sürülecek aklın olmadığı için olaylar karşısındaki akıl yürütme yetin de son bulmuş. esas garip olansa sen ve senin gibilerin her konu, tartışma ve ortamda aynı şekilde kendinizi savunmanız ve nedense beklenilen tepkiler vermeniz. sen biraz ezik çıktın o ayrı konu.
keşke baban da vaktinde bunu kullansaymış:
http://www.10marifet.org/...j/pasacocugu/condom-2.jpg
şimdi git hadi, populist kaygılarını başka yere kus. nick altına girilen entrylerle tatmin olma yolunu seçmişsin, umarım mentaliteni değiştirirsin.
bak aslanım, senin buraya kaç kere sıvadığın beni ilgilendirmiyor. iyi yazar çok entry girendir diye bir tanım olsaydı bile senden zibilyon tane fazla yazan yazar var, bunu unutma.
sike sürülecek aklın olmadığı için olaylar karşısındaki akıl yürütme yetin de son bulmuş. esas garip olansa sen ve senin gibilerin her konu, tartışma ve ortamda aynı şekilde kendinizi savunmanız ve nedense beklenilen tepkiler vermeniz. sen biraz ezik çıktın o ayrı konu.
keşke baban da vaktinde bunu kullansaymış:
http://www.10marifet.org/...j/pasacocugu/condom-2.jpg
şimdi git hadi, populist kaygılarını başka yere kus. nick altına girilen entrylerle tatmin olma yolunu seçmişsin, umarım mentaliteni değiştirirsin.
klas yazardır.
havlayan köpekleri artık takmayan yazar. havlamaktan haliniz kalmayınca ısırmaya çalışıyorsunuz. liseli bebe beyinlerinize akıl fikir sokmaya çalışan bende hata zaten. doğrular yüzünüze çarpılınca "bunlar normal tepkiler" deyip işin içinden sıyrılmaya çalışmanız ise kişilik bozukluğundan başka bir şey değil. aklınız olsa fikirlere cevap verirsiniz, fikirlerin nerede ve ne şekilde dile getirildiğini eleştirmeye çalışmak yerine. özel mesajla ayarı alınca gelip nick altına kusmak kolay yol tabii, ama merak etmeyin, siz de büyüyeceksiniz inşallah bir gün.
bu kadar tepki toplarken neden hala kendini sorgulamadığı anlaşılamayan yazar.
johnny depp filmleri sayesinde biraz olsun konuşmamış olsak, büyük ihtimalle karşısında yer alacağım yazar. şimdi ise nötr kalıyorum.
hele ki fenerliymiş de... aman aman.
edit: tanışmamıza neden olan filmi karıştırmışım.
hele ki fenerliymiş de... aman aman.
edit: tanışmamıza neden olan filmi karıştırmışım.
ortalıkta 'bakın ben ayar verdim.' diye bağıra çağıra gezinen çocuk. ancak; söyleyerek anlaşılıyor lan verdiğin ayarlar(!)
(bkz: ayarcı namık)
(bkz: ayarcı namık)
laf anlamayanlara artık gülen yazar. gidip duvarlarla konuşacak bundan sonra, bu yaşında öğrenememiş hala bu güruhun laftan anlamadığını da, düzeltmeye çalışıyor bunları. he canım haklısınız, büyüksün kemalizm, yaşasın chp, öp beni kılıçdaroğlu!
oldu mu? olmuştur herhalde. dağılın hadi bitti oyun, dönün kendi fildişi kulelerinize.
oldu mu? olmuştur herhalde. dağılın hadi bitti oyun, dönün kendi fildişi kulelerinize.
postallar altında ezilmeye mahkum yazar.
ülkeyi karanlığa düşürmek isteyenlerin postal altında ezmek istediği yazar. sizi askere alalım koçum bu kadar hevesliyseniz. bir gün göreceksiniz gerçekleri inşallah, ordunun gerçekten görevinin ne olduğunu anlayacaksınız, tabii gerektiğinde vatanınızı savunacak cesarete sahip olup ortaya çıkabilecekseniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar