bugün

darkranger

laf anlamayanlara artık gülen yazar. gidip duvarlarla konuşacak bundan sonra, bu yaşında öğrenememiş hala bu güruhun laftan anlamadığını da, düzeltmeye çalışıyor bunları. he canım haklısınız, büyüksün kemalizm, yaşasın chp, öp beni kılıçdaroğlu!
oldu mu? olmuştur herhalde. dağılın hadi bitti oyun, dönün kendi fildişi kulelerinize.
© copyright 2005 - 2026