bugün

darkranger

johnny depp filmleri sayesinde biraz olsun konuşmamış olsak, büyük ihtimalle karşısında yer alacağım yazar. şimdi ise nötr kalıyorum.
hele ki fenerliymiş de... aman aman.

edit: tanışmamıza neden olan filmi karıştırmışım.
© copyright 2005 - 2026