bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
güzel bir seridir.
daha iyi yönetmen ve paralı yapımcıların elinde harika bir film serisi olabilecek konuya sahiptir.
daha iyi yönetmen ve paralı yapımcıların elinde harika bir film serisi olabilecek konuya sahiptir.
Bilim kurgu serisidir. 3 filmden oluşur.
Cube serinin ilk filmi olmakla beraber enteresan bir konuya sahiptir. iç içe birçok kübün içinde dolaşan insanlardan söz eder. Amaç elbetteki küplerden kurtulmaktır. Lakin bu o kadar da kolay değildir. Küplerde çeşitli tuzaklar vardır.
Ölümle burun burunayken insanların davranışlarının ne tür şekiller alabileceğini gayet net görebiliyoruz. Kimisi çözüm odaklıyken, kimisi olsun bitsin derdinde, kimisi de yanımda kaç kişi daha götürebilirim.
Genel olarak gayet güzel bir film. Farklı bir tarz...
Hypercube ilkini izleyip devamını merak ettiğim, bu insanlardan kim ne istiyor sorusuna cevap aradığım, aynı gerilimi, heyecanı yaşamak istediğim fakat hiçbir şekilde beklentimi karşılamayan filmdir.
Zamanın da devreye girdiği küpler var. Bunların içinde dolaşıyorlar. Amaç yine aynı. Daha film başlarken ilkinde de gözle başlamıştı diyorsunuz. Ardından kişiler de ilkiyle yüksek ölçüde benzerlik gösteriyor. ilkindeki gibi sahneler yok, heyecan sıfır. Sonunda bir şeyler olur diye bekledik ama o da yok. Boşuna zaman kaybı. Keşke izlemeseydim de aklımda enteresan, güzel bir film olarak kalsaydı diyorum.
Diğer filmi izlemedim. izlemek de istemiyorum. Bilmiyorum, belli olmaz belki izlerim.
Cube serinin ilk filmi olmakla beraber enteresan bir konuya sahiptir. iç içe birçok kübün içinde dolaşan insanlardan söz eder. Amaç elbetteki küplerden kurtulmaktır. Lakin bu o kadar da kolay değildir. Küplerde çeşitli tuzaklar vardır.
Ölümle burun burunayken insanların davranışlarının ne tür şekiller alabileceğini gayet net görebiliyoruz. Kimisi çözüm odaklıyken, kimisi olsun bitsin derdinde, kimisi de yanımda kaç kişi daha götürebilirim.
Genel olarak gayet güzel bir film. Farklı bir tarz...
Hypercube ilkini izleyip devamını merak ettiğim, bu insanlardan kim ne istiyor sorusuna cevap aradığım, aynı gerilimi, heyecanı yaşamak istediğim fakat hiçbir şekilde beklentimi karşılamayan filmdir.
Zamanın da devreye girdiği küpler var. Bunların içinde dolaşıyorlar. Amaç yine aynı. Daha film başlarken ilkinde de gözle başlamıştı diyorsunuz. Ardından kişiler de ilkiyle yüksek ölçüde benzerlik gösteriyor. ilkindeki gibi sahneler yok, heyecan sıfır. Sonunda bir şeyler olur diye bekledik ama o da yok. Boşuna zaman kaybı. Keşke izlemeseydim de aklımda enteresan, güzel bir film olarak kalsaydı diyorum.
Diğer filmi izlemedim. izlemek de istemiyorum. Bilmiyorum, belli olmaz belki izlerim.
3 filmlik bir seri olmasına rağmen 2. filmi resmen sinir bozucu saçmalıktadır. 1'den sonra 3'ü izlemek en mantıklısı. bu ikisinin arasında 2. film çok alakasız kalıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar