bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- diamond bosphoruss denen yazar5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gammaz çetesi çökertildi2
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- 0 0 72
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kimyon4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek5
- kıskançlık5
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- sürekli esnemek6
- şakk ı kamer2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- the god himself3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
yeni bir reign in blood olmayan album,fakat oldukca iyi bir albumdur,hic bir sey olmasa bile orjinal slayer kadrosu ile kaydedilmistir.*
album flesh storm ile angel of death benzeri bir giris yapiyor,pesinden gelen catalyst ile tempo bir saniye bile dusmuyor.daha sonraki sarkilarda da yine oldukca sert riffler,tempo degisiklikleri ile album oldukca iyi gidiyor.zaman zaman bayiklasan rifflerde var bir kac sarkida ama slayer ayni agresiflikte,ayni dunyanin en sert sarki sozlerine sahip sozleriyle oldukca iyi bir album cikarmis.
ayrica gitarlarin soundlari daha temizlesmis,ozellikle sololarda oldukca belli oluyor.
album flesh storm ile angel of death benzeri bir giris yapiyor,pesinden gelen catalyst ile tempo bir saniye bile dusmuyor.daha sonraki sarkilarda da yine oldukca sert riffler,tempo degisiklikleri ile album oldukca iyi gidiyor.zaman zaman bayiklasan rifflerde var bir kac sarkida ama slayer ayni agresiflikte,ayni dunyanin en sert sarki sozlerine sahip sozleriyle oldukca iyi bir album cikarmis.
ayrica gitarlarin soundlari daha temizlesmis,ozellikle sololarda oldukca belli oluyor.
stigmata yasayan insanlarin ilk evrede karsilastiklari olaydir..
ilk iki şarkıda gazı gerçekten iyi vermiş,eyes of the insanele düşen vitesle kafa karıştırmış,consfearacy ile tekrar azdırmış,dinledikçe daha olumlu düşünceler uyandıran albüm.
slayer slayer slayer gene yaptı yapacağını dedirtmiş albümdür.tonlar mükemmeldir.davul kayıtları süper.lombardo süper.albüm süper.
metal core olayına geçiş yapan slayerin. güzel ancak beklenileni verememiş albümü olmuştur.
ee naparsınız adamlar machine head ve soulfly gibi gruplarla takıla takıla tarz değiştirdiler. *
ee naparsınız adamlar machine head ve soulfly gibi gruplarla takıla takıla tarz değiştirdiler. *
jihad şarkısının Slayer'ın tarzının dışında olması üzerine jeff henneman:
'zaten biz orda, o olayla dalga geçtiğimiz için müzikle de dalga geçmek istedik'
'zaten biz orda, o olayla dalga geçtiğimiz için müzikle de dalga geçmek istedik'
(bkz: criss angel)
jihad adındaki parçayı listte gördükten soora koşarak aldığım albüm hayal kırıklığı nerede o show no mercyler o south of heavenlar ama olsun yine de ii slayerdır yapar yapsın da biz dinleriz.
(bkz: catatonic)
(bkz: catatonic)
slayer ın kendini toparladığı albümdür, lakin en önemli eksiği genelde başarılı gözükmesine karşın içerisinde çok öne çıkan bir parça bulunmamasıdır.
dave lombardo yine inanılmaz çalmış ve albümü vasatın üzerine çıkarmış.
yalnız son yıllarda çıkan dikkat çekici thrash metal albümlerinin yanında çok zayıf kalmış olduğunu da kabul etmek gerekir bu albümün...
(bkz: tempo of the damned)
(bkz: the blackening)
(bkz: this godless endeavor)
(bkz: enemy of god)
(bkz: one kill wonder)
(bkz: revolver)
(bkz: beast of bourbon)
dave lombardo yine inanılmaz çalmış ve albümü vasatın üzerine çıkarmış.
yalnız son yıllarda çıkan dikkat çekici thrash metal albümlerinin yanında çok zayıf kalmış olduğunu da kabul etmek gerekir bu albümün...
(bkz: tempo of the damned)
(bkz: the blackening)
(bkz: this godless endeavor)
(bkz: enemy of god)
(bkz: one kill wonder)
(bkz: revolver)
(bkz: beast of bourbon)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar