bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sedat pekmez12
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- kadında güzellik aramayan erkek2
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- utanmadan şort giyen erkek7
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- agresif süs köpeği2
- yazarlara gelen son mesaj4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- sofra adabı2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- uludağ sözlük ün kokusu2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
yeni bir reign in blood olmayan album,fakat oldukca iyi bir albumdur,hic bir sey olmasa bile orjinal slayer kadrosu ile kaydedilmistir.*
album flesh storm ile angel of death benzeri bir giris yapiyor,pesinden gelen catalyst ile tempo bir saniye bile dusmuyor.daha sonraki sarkilarda da yine oldukca sert riffler,tempo degisiklikleri ile album oldukca iyi gidiyor.zaman zaman bayiklasan rifflerde var bir kac sarkida ama slayer ayni agresiflikte,ayni dunyanin en sert sarki sozlerine sahip sozleriyle oldukca iyi bir album cikarmis.
ayrica gitarlarin soundlari daha temizlesmis,ozellikle sololarda oldukca belli oluyor.
album flesh storm ile angel of death benzeri bir giris yapiyor,pesinden gelen catalyst ile tempo bir saniye bile dusmuyor.daha sonraki sarkilarda da yine oldukca sert riffler,tempo degisiklikleri ile album oldukca iyi gidiyor.zaman zaman bayiklasan rifflerde var bir kac sarkida ama slayer ayni agresiflikte,ayni dunyanin en sert sarki sozlerine sahip sozleriyle oldukca iyi bir album cikarmis.
ayrica gitarlarin soundlari daha temizlesmis,ozellikle sololarda oldukca belli oluyor.
stigmata yasayan insanlarin ilk evrede karsilastiklari olaydir..
ilk iki şarkıda gazı gerçekten iyi vermiş,eyes of the insanele düşen vitesle kafa karıştırmış,consfearacy ile tekrar azdırmış,dinledikçe daha olumlu düşünceler uyandıran albüm.
slayer slayer slayer gene yaptı yapacağını dedirtmiş albümdür.tonlar mükemmeldir.davul kayıtları süper.lombardo süper.albüm süper.
metal core olayına geçiş yapan slayerin. güzel ancak beklenileni verememiş albümü olmuştur.
ee naparsınız adamlar machine head ve soulfly gibi gruplarla takıla takıla tarz değiştirdiler. *
ee naparsınız adamlar machine head ve soulfly gibi gruplarla takıla takıla tarz değiştirdiler. *
jihad şarkısının Slayer'ın tarzının dışında olması üzerine jeff henneman:
'zaten biz orda, o olayla dalga geçtiğimiz için müzikle de dalga geçmek istedik'
'zaten biz orda, o olayla dalga geçtiğimiz için müzikle de dalga geçmek istedik'
(bkz: criss angel)
jihad adındaki parçayı listte gördükten soora koşarak aldığım albüm hayal kırıklığı nerede o show no mercyler o south of heavenlar ama olsun yine de ii slayerdır yapar yapsın da biz dinleriz.
(bkz: catatonic)
(bkz: catatonic)
slayer ın kendini toparladığı albümdür, lakin en önemli eksiği genelde başarılı gözükmesine karşın içerisinde çok öne çıkan bir parça bulunmamasıdır.
dave lombardo yine inanılmaz çalmış ve albümü vasatın üzerine çıkarmış.
yalnız son yıllarda çıkan dikkat çekici thrash metal albümlerinin yanında çok zayıf kalmış olduğunu da kabul etmek gerekir bu albümün...
(bkz: tempo of the damned)
(bkz: the blackening)
(bkz: this godless endeavor)
(bkz: enemy of god)
(bkz: one kill wonder)
(bkz: revolver)
(bkz: beast of bourbon)
dave lombardo yine inanılmaz çalmış ve albümü vasatın üzerine çıkarmış.
yalnız son yıllarda çıkan dikkat çekici thrash metal albümlerinin yanında çok zayıf kalmış olduğunu da kabul etmek gerekir bu albümün...
(bkz: tempo of the damned)
(bkz: the blackening)
(bkz: this godless endeavor)
(bkz: enemy of god)
(bkz: one kill wonder)
(bkz: revolver)
(bkz: beast of bourbon)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar