bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karı hoplatmak3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sürekli esnemek2
- donald trump2
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sedat pekmez12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- agresif süs köpeği3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- askerlik4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- red pill2
- kadında güzellik aramayan erkek2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- elimde goruntuleriniz var4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- yazarlara gelen son mesaj4
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
yeni bir reign in blood olmayan album,fakat oldukca iyi bir albumdur,hic bir sey olmasa bile orjinal slayer kadrosu ile kaydedilmistir.*
album flesh storm ile angel of death benzeri bir giris yapiyor,pesinden gelen catalyst ile tempo bir saniye bile dusmuyor.daha sonraki sarkilarda da yine oldukca sert riffler,tempo degisiklikleri ile album oldukca iyi gidiyor.zaman zaman bayiklasan rifflerde var bir kac sarkida ama slayer ayni agresiflikte,ayni dunyanin en sert sarki sozlerine sahip sozleriyle oldukca iyi bir album cikarmis.
ayrica gitarlarin soundlari daha temizlesmis,ozellikle sololarda oldukca belli oluyor.
album flesh storm ile angel of death benzeri bir giris yapiyor,pesinden gelen catalyst ile tempo bir saniye bile dusmuyor.daha sonraki sarkilarda da yine oldukca sert riffler,tempo degisiklikleri ile album oldukca iyi gidiyor.zaman zaman bayiklasan rifflerde var bir kac sarkida ama slayer ayni agresiflikte,ayni dunyanin en sert sarki sozlerine sahip sozleriyle oldukca iyi bir album cikarmis.
ayrica gitarlarin soundlari daha temizlesmis,ozellikle sololarda oldukca belli oluyor.
stigmata yasayan insanlarin ilk evrede karsilastiklari olaydir..
ilk iki şarkıda gazı gerçekten iyi vermiş,eyes of the insanele düşen vitesle kafa karıştırmış,consfearacy ile tekrar azdırmış,dinledikçe daha olumlu düşünceler uyandıran albüm.
slayer slayer slayer gene yaptı yapacağını dedirtmiş albümdür.tonlar mükemmeldir.davul kayıtları süper.lombardo süper.albüm süper.
metal core olayına geçiş yapan slayerin. güzel ancak beklenileni verememiş albümü olmuştur.
ee naparsınız adamlar machine head ve soulfly gibi gruplarla takıla takıla tarz değiştirdiler. *
ee naparsınız adamlar machine head ve soulfly gibi gruplarla takıla takıla tarz değiştirdiler. *
jihad şarkısının Slayer'ın tarzının dışında olması üzerine jeff henneman:
'zaten biz orda, o olayla dalga geçtiğimiz için müzikle de dalga geçmek istedik'
'zaten biz orda, o olayla dalga geçtiğimiz için müzikle de dalga geçmek istedik'
(bkz: criss angel)
jihad adındaki parçayı listte gördükten soora koşarak aldığım albüm hayal kırıklığı nerede o show no mercyler o south of heavenlar ama olsun yine de ii slayerdır yapar yapsın da biz dinleriz.
(bkz: catatonic)
(bkz: catatonic)
slayer ın kendini toparladığı albümdür, lakin en önemli eksiği genelde başarılı gözükmesine karşın içerisinde çok öne çıkan bir parça bulunmamasıdır.
dave lombardo yine inanılmaz çalmış ve albümü vasatın üzerine çıkarmış.
yalnız son yıllarda çıkan dikkat çekici thrash metal albümlerinin yanında çok zayıf kalmış olduğunu da kabul etmek gerekir bu albümün...
(bkz: tempo of the damned)
(bkz: the blackening)
(bkz: this godless endeavor)
(bkz: enemy of god)
(bkz: one kill wonder)
(bkz: revolver)
(bkz: beast of bourbon)
dave lombardo yine inanılmaz çalmış ve albümü vasatın üzerine çıkarmış.
yalnız son yıllarda çıkan dikkat çekici thrash metal albümlerinin yanında çok zayıf kalmış olduğunu da kabul etmek gerekir bu albümün...
(bkz: tempo of the damned)
(bkz: the blackening)
(bkz: this godless endeavor)
(bkz: enemy of god)
(bkz: one kill wonder)
(bkz: revolver)
(bkz: beast of bourbon)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar