bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- makarna süzmek5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kaçak çay2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- oyuncu2
- gocu abi2
- meloş nerede sorunsalı5
- futbol9
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
17 nisan 2015 tarihinde abd'de vizyona girmesi beklenen film.
film tom rob smith'in aynı adlı kitabından uyarlanıyor.
yönetmenliğini daniel espinosa'nın üstlendiği filmde Tom Hardy, Noomi Rapace, Gary Oldman gibi güzide oyuncular yer almaktadır.
filmin çekimleri bitmiş montajı kalmış.
ayrıca başlık yönlendirmesi yapan zihniyetinize sokayım.
afiş:
görsel
film tom rob smith'in aynı adlı kitabından uyarlanıyor.
yönetmenliğini daniel espinosa'nın üstlendiği filmde Tom Hardy, Noomi Rapace, Gary Oldman gibi güzide oyuncular yer almaktadır.
filmin çekimleri bitmiş montajı kalmış.
ayrıca başlık yönlendirmesi yapan zihniyetinize sokayım.
afiş:
görsel
fragmanını görüp inanılmaz etkilendiğim film. muhtemelen çok iyi film olacaktır. her halinden belli.
konsepti ve ele aldığı mevzu itibariyle potansiyeli çok yüksek olmakla birlikte, o potansiyelin altını tam olarak dolduramamış bir film. stalin'in baskı politikalarının zirvede olduğu 1950'lerin başlarında sscb'de işlenen seri çocuk cinayetleri ve kendi başı da dertte olan bir gizli servis subayının bu cinayetleri çözmeye çalışmasını konu alıyor. yukarıda belirttiğim kısıtına rağmen, yine de oldukça izlenir bir film, deneyin. kadro sağlam. gary oldman gibi yan rollerdeki baba oyuncuların yanısıra paddy considine da filmin sürpriz bonusları arasında.
kadro çok iyi olmasına rağmen kötü kurgulanmış o yüzden sıradan kalmış film.
bugün izlediğim ve hikayesi güzel olmasına rağmen olmamış filmdir. biraz nuri bilge ceylan filmi gibi olmuş.
böyle bir konulu bir film bence bu kadar kötü çekilebilirdi. oyunculuklar vasat, yönetmenlik vasat.
2015 yapımı 137 dakikalık suç/dram filmi. 6.5 imdb puanına sahip, 50 milyon dolar bütçe ile çekilip resmen gişede sıçmıştır görsel
--spoiler olabilir--
Tom hardy'nin performansını beğenmedim, bu adam bana yapmacık geliyor. Üstelik aksanlı ingilizcesi berbattı, rus olduğuna inanmak için bin şahit gerek. nesterov ve vasili tam rusa benzemiş, aksan konusu her oyuncuda sırıtmış. Gary oldman yine etkisiz bir rolde, koca general ama tüm olayın dışında. Sonda ayıp olmasın diye "topla pılını pırtını emrime geç" diyor leo paşa, bizimki toplanıyor ve nesterov'a ayrılan sürenin sonuna geliyoruz. Zaten film başladıktan bir saat sonra 10-15 dakika görünüp kayboluyor, oysa cast da "gary oldman" yazıyor diye izlemeye karar vermiştim. Dönem filmi severim ama savaş temalı filmlerle pek işim olmaz, nadiren izlerim. Fakat film gerçekten vasattı, özellikle tom hardy 2 saat boyunca beni hayattan soğuttu. Bi de bu oyuncuyu yere göğe sığdıramayan tipler var..
--spoiler olabilir--
--spoiler olabilir--
Tom hardy'nin performansını beğenmedim, bu adam bana yapmacık geliyor. Üstelik aksanlı ingilizcesi berbattı, rus olduğuna inanmak için bin şahit gerek. nesterov ve vasili tam rusa benzemiş, aksan konusu her oyuncuda sırıtmış. Gary oldman yine etkisiz bir rolde, koca general ama tüm olayın dışında. Sonda ayıp olmasın diye "topla pılını pırtını emrime geç" diyor leo paşa, bizimki toplanıyor ve nesterov'a ayrılan sürenin sonuna geliyoruz. Zaten film başladıktan bir saat sonra 10-15 dakika görünüp kayboluyor, oysa cast da "gary oldman" yazıyor diye izlemeye karar vermiştim. Dönem filmi severim ama savaş temalı filmlerle pek işim olmaz, nadiren izlerim. Fakat film gerçekten vasattı, özellikle tom hardy 2 saat boyunca beni hayattan soğuttu. Bi de bu oyuncuyu yere göğe sığdıramayan tipler var..
--spoiler olabilir--
Kötü bir film asla değil hele de dönem filmi sevenler için hazine bile olabilir ama bir gerçek var ki film durağan bir tempoya sahip.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar