bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
cherry'nin jeep görünümünde 4x4 olmayan aracı. 1.6 motor gücüne sahip olanı vardır. 4x4 olmadığı için jeep vergisi vermekten de kurtulursunuz. toyota corolla fiyatına suvvari bir aracınız olmuş olur. biraz dikkat, kavrama noktası biraz yüksekte.
aslında suv araçlarını asfalt yoldan indirmeyenlerin çoğunlukta olduğu göz önünde bulundurulduğunda mantıklı düşünülmüş araç. (bkz: doğan görünümlü şahin)
bu araçla ilgili yazılan yorumların çoğunu okudum ve merak edip araştırayım dedim. yabancı sitelerde incelemelerden birkaçını okudum. Çıkardığım sonuçlar:
Sahip olduğu özelliklere göre fiyatının uygun olduğu söylemişler. Aracın çok belli bir şekilde harika bir araç olmadığını ancak idare eder bir otomobil olduğu, jip kullanmak isteyenler için bir seçenek olabileceğini yazmışlar. Güvenlik konusunu özellikle okudum ve kimse bu aracın hiç de bazılarının inatla 'kutu kola' olarak değerlendirilemeyeceğini gördüm. Güvenlik olarak elbette köklü markaların sunduğu güvenliği veremeyen araç için çok güvenli olmaması normal ve beklenen bir şey olarak değerlendirilmiş ingiliz sitelerinde. Çünkü ford, wolkswagen, scoda gibi firmalar onlarca yıldır bu konuların üzerinde çalışıyor, chery ise daha yeni bir otomotiv markası.
Benim yorumum: bu araç, Türkiye'de hali hazırda satılan araçlar ortalaması kadar güvenlidir.
Alıp kullananlar doğru seçim yapmış ve jip konforunu yaşıyorlar. Güvenlik eksikleri önemli elbette ancak çoğu araç zaten böyle. Kullananlara Hayırlı uğurlu olsun.
Sahip olduğu özelliklere göre fiyatının uygun olduğu söylemişler. Aracın çok belli bir şekilde harika bir araç olmadığını ancak idare eder bir otomobil olduğu, jip kullanmak isteyenler için bir seçenek olabileceğini yazmışlar. Güvenlik konusunu özellikle okudum ve kimse bu aracın hiç de bazılarının inatla 'kutu kola' olarak değerlendirilemeyeceğini gördüm. Güvenlik olarak elbette köklü markaların sunduğu güvenliği veremeyen araç için çok güvenli olmaması normal ve beklenen bir şey olarak değerlendirilmiş ingiliz sitelerinde. Çünkü ford, wolkswagen, scoda gibi firmalar onlarca yıldır bu konuların üzerinde çalışıyor, chery ise daha yeni bir otomotiv markası.
Benim yorumum: bu araç, Türkiye'de hali hazırda satılan araçlar ortalaması kadar güvenlidir.
Alıp kullananlar doğru seçim yapmış ve jip konforunu yaşıyorlar. Güvenlik eksikleri önemli elbette ancak çoğu araç zaten böyle. Kullananlara Hayırlı uğurlu olsun.
ülkemizde pek rağbet görmeyen otomobildir.
2008 yılından beri bindiğimiz ve şuana kadar pek te başımızı ağrıtmayan jeep görünümlü arabadir.
Fiyatina göre cok cazip olmasi, kolay kolay arıza vermemesi, tasarımın hoş olması artı avantajlarındandir.
Burda gelip çin malı diye kötüleyenlere şunu demek istiyorum! 40 bin tl ye sıfır ve yarı jeep hangi arabayı alabilirsiniz bu koşullarda acaba?
Fiyatina göre cok cazip olmasi, kolay kolay arıza vermemesi, tasarımın hoş olması artı avantajlarındandir.
Burda gelip çin malı diye kötüleyenlere şunu demek istiyorum! 40 bin tl ye sıfır ve yarı jeep hangi arabayı alabilirsiniz bu koşullarda acaba?
(img:#2359159)
1,5 yıldır Chery Tiggo 7 Pro kullanıyorum. Genel görüşlerimi belirtecek olursam, araç kendi fiyatlarındaki rakiplerine göre çok premium bir hissiyat sunuyor. Gerek sürüşü, gerek kullanılan malzemeler, gerekse arabanın duruşu vb. açısından oldukça başarılı. Yaklaşık 40.000 km yaptım; yarısı şehir içi, yarısı uzun yol. Bakımları harici bugüne kadar hiç sanayiye götürmeme gerek kalmadı, hiçbir problem yaşamadım. Alacak olan arkadaşlar gönül rahatlığıyla tercih edebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar