bugün

hayat bazen tatlıdır( çok sevdim bu diziyi)daki zengin ağabey.
Doktor değiliz ama bizimde hastamız çoktu diyemedim asla. Doktor oldum ama hastamız yok dedim hep.

Hoş buldum hastaaaaaamm
olmadı kardeşim olmadı bu.
ilk tedavimi sizde uygulayabilirim. Acemilik eserim olmak ister misiniz
Biraz önce ilk takipçisi olduğum yazar. iyi yazmalar dilerim.
Elime düşen ilk hastalarsınız, ilkin günahı olmaz diyelim
Tekrardan hoş buldum, takipçiliğin içinde teşekkür ederim
Kendisi yeni yetme olmasına ragmen buyuk bir ozguvene sahip.
ben sana adam olamazsın dedim.
Hem cerrah hem fitmiş kendileri. Hanımlar, alın size avlamalık böbrek.
Gereksiz yazarlar derneğinin yeni üyesi.

Fitmiş birde yavşak.
cerrahpaşanın kurucusudur.
Hemen yanındaki türbesini de ziyaret etmek sevaptır.
© copyright 2005 - 2026