bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
DLC saçmalığına bulaşmayıp her oyununu ortalama 1 yıl içinde enhanced edition olarak çıkartıp ekstra para almayan ve süper içerikler yayınlayan oyuncu dostu firma.
the Witcher serisi de tabi ki bu firmadan çıkmıştır.
Candır...
the Witcher serisi de tabi ki bu firmadan çıkmıştır.
Candır...
polonyalı gençlerin kurduğu firma. merkezi varşova'dır.
The Witcher 3: Wild Hunt oyunlarını piyasaya sürmüşlerdir.
Şu an piyasadaki en müşteri dostu firma sanırım. The Witcher trilogy'e imza atmışlar, üzerine yepyeni titleları Cyberpunk 2077 yi duyurup sonra hiç bir ses vermemişlerdir.
Her firmanın örnek alması gereken firma kendileri. Ama alırlar mı, hayır.
Her firmanın örnek alması gereken firma kendileri. Ama alırlar mı, hayır.
Witcher 3'e laf eden oyundan anlamaz ergen öşektir.
Dün yaptıkları gövde gösterisinin aslında öyle bizim için çok hayırlı olmadığını anlamamız gereken firma. O kadar IP yatırımcıya show yapmak için açıklanır. Piyasaya da ilginizi bir alalım azıcık hisseler adam olsun mesajı aslında.
Projelerin hepsi direkt içeride geliştirilmiyor bu arada, buna da dikkat etmek lazım. Ciddi bir hacme gelmiş CDPR, yine agresif bir politika ile çalışıyorlar. Finansal olarak yine kendilerini zorlayabilir, umarım süreçleri zamanında yönetip finansal krize girmezler yine. Planlanan oyunlardan biri bile ertelense bence yine kıçı başı dağıtabilirler. Bir Cyberpunk vakası daha yeriz.
Yine içeride geliştirilmemesi önemli, ana stüdyonun vizyonunu en azından biliyorduk, yeni yönetmenler ne yapacak, soru işareti.
Marcin Iwinski nin Chairmanliği bırakması da ayrı bir sürpriz, sanıyorum Cyberpunk olayı sonrası artık bünyesi kaldırmamaya başladı ki çok doğal geliyor bana. Ek olarak bir kaç yeni C-Level alınmış firmaya. Bunlar işlerin selameti açısından ciddi değişimler. Keza arkadaşların oyun sektörü deneyimi var mı, söylenmedi, çok güzel prompterdan okudular sadece. Bu kadar büyümüş bir firmaya bu denli C-Level şart tabii ki, ama gelişmelere bakmak lazım.
Özetle, stüdyonun geleceği aslında baya belirsiz. Zamanla göreceğiz ne yöne doğru gideceklerini, umarım piyasada onları farklı kılan özelliklerin peşinden giderler. Bir EA olalım manyaklıklarına girerlerse, olamazsınız abi. O başka bir business.
Projelerin hepsi direkt içeride geliştirilmiyor bu arada, buna da dikkat etmek lazım. Ciddi bir hacme gelmiş CDPR, yine agresif bir politika ile çalışıyorlar. Finansal olarak yine kendilerini zorlayabilir, umarım süreçleri zamanında yönetip finansal krize girmezler yine. Planlanan oyunlardan biri bile ertelense bence yine kıçı başı dağıtabilirler. Bir Cyberpunk vakası daha yeriz.
Yine içeride geliştirilmemesi önemli, ana stüdyonun vizyonunu en azından biliyorduk, yeni yönetmenler ne yapacak, soru işareti.
Marcin Iwinski nin Chairmanliği bırakması da ayrı bir sürpriz, sanıyorum Cyberpunk olayı sonrası artık bünyesi kaldırmamaya başladı ki çok doğal geliyor bana. Ek olarak bir kaç yeni C-Level alınmış firmaya. Bunlar işlerin selameti açısından ciddi değişimler. Keza arkadaşların oyun sektörü deneyimi var mı, söylenmedi, çok güzel prompterdan okudular sadece. Bu kadar büyümüş bir firmaya bu denli C-Level şart tabii ki, ama gelişmelere bakmak lazım.
Özetle, stüdyonun geleceği aslında baya belirsiz. Zamanla göreceğiz ne yöne doğru gideceklerini, umarım piyasada onları farklı kılan özelliklerin peşinden giderler. Bir EA olalım manyaklıklarına girerlerse, olamazsınız abi. O başka bir business.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar