bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- 2026 dünya kupası34
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- şemso buraya bak koçum2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- amerika birleşik devletleri9
- almanya6
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- paraguay3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- avustralya3
- kadir inanır'ın vefatı7
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- saraca finch house7
- truesuzluk3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- meksika3
- güney afrika4
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- türkiye10
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- haiti2
- iskoçya2
- star wars2
- katar2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
DLC saçmalığına bulaşmayıp her oyununu ortalama 1 yıl içinde enhanced edition olarak çıkartıp ekstra para almayan ve süper içerikler yayınlayan oyuncu dostu firma.
the Witcher serisi de tabi ki bu firmadan çıkmıştır.
Candır...
the Witcher serisi de tabi ki bu firmadan çıkmıştır.
Candır...
polonyalı gençlerin kurduğu firma. merkezi varşova'dır.
The Witcher 3: Wild Hunt oyunlarını piyasaya sürmüşlerdir.
Şu an piyasadaki en müşteri dostu firma sanırım. The Witcher trilogy'e imza atmışlar, üzerine yepyeni titleları Cyberpunk 2077 yi duyurup sonra hiç bir ses vermemişlerdir.
Her firmanın örnek alması gereken firma kendileri. Ama alırlar mı, hayır.
Her firmanın örnek alması gereken firma kendileri. Ama alırlar mı, hayır.
Witcher 3'e laf eden oyundan anlamaz ergen öşektir.
Dün yaptıkları gövde gösterisinin aslında öyle bizim için çok hayırlı olmadığını anlamamız gereken firma. O kadar IP yatırımcıya show yapmak için açıklanır. Piyasaya da ilginizi bir alalım azıcık hisseler adam olsun mesajı aslında.
Projelerin hepsi direkt içeride geliştirilmiyor bu arada, buna da dikkat etmek lazım. Ciddi bir hacme gelmiş CDPR, yine agresif bir politika ile çalışıyorlar. Finansal olarak yine kendilerini zorlayabilir, umarım süreçleri zamanında yönetip finansal krize girmezler yine. Planlanan oyunlardan biri bile ertelense bence yine kıçı başı dağıtabilirler. Bir Cyberpunk vakası daha yeriz.
Yine içeride geliştirilmemesi önemli, ana stüdyonun vizyonunu en azından biliyorduk, yeni yönetmenler ne yapacak, soru işareti.
Marcin Iwinski nin Chairmanliği bırakması da ayrı bir sürpriz, sanıyorum Cyberpunk olayı sonrası artık bünyesi kaldırmamaya başladı ki çok doğal geliyor bana. Ek olarak bir kaç yeni C-Level alınmış firmaya. Bunlar işlerin selameti açısından ciddi değişimler. Keza arkadaşların oyun sektörü deneyimi var mı, söylenmedi, çok güzel prompterdan okudular sadece. Bu kadar büyümüş bir firmaya bu denli C-Level şart tabii ki, ama gelişmelere bakmak lazım.
Özetle, stüdyonun geleceği aslında baya belirsiz. Zamanla göreceğiz ne yöne doğru gideceklerini, umarım piyasada onları farklı kılan özelliklerin peşinden giderler. Bir EA olalım manyaklıklarına girerlerse, olamazsınız abi. O başka bir business.
Projelerin hepsi direkt içeride geliştirilmiyor bu arada, buna da dikkat etmek lazım. Ciddi bir hacme gelmiş CDPR, yine agresif bir politika ile çalışıyorlar. Finansal olarak yine kendilerini zorlayabilir, umarım süreçleri zamanında yönetip finansal krize girmezler yine. Planlanan oyunlardan biri bile ertelense bence yine kıçı başı dağıtabilirler. Bir Cyberpunk vakası daha yeriz.
Yine içeride geliştirilmemesi önemli, ana stüdyonun vizyonunu en azından biliyorduk, yeni yönetmenler ne yapacak, soru işareti.
Marcin Iwinski nin Chairmanliği bırakması da ayrı bir sürpriz, sanıyorum Cyberpunk olayı sonrası artık bünyesi kaldırmamaya başladı ki çok doğal geliyor bana. Ek olarak bir kaç yeni C-Level alınmış firmaya. Bunlar işlerin selameti açısından ciddi değişimler. Keza arkadaşların oyun sektörü deneyimi var mı, söylenmedi, çok güzel prompterdan okudular sadece. Bu kadar büyümüş bir firmaya bu denli C-Level şart tabii ki, ama gelişmelere bakmak lazım.
Özetle, stüdyonun geleceği aslında baya belirsiz. Zamanla göreceğiz ne yöne doğru gideceklerini, umarım piyasada onları farklı kılan özelliklerin peşinden giderler. Bir EA olalım manyaklıklarına girerlerse, olamazsınız abi. O başka bir business.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar